خانهاخبار
سامسونگ پنج گوشی جدید در دست توسعه دارد

سامسونگ پنج گوشی جدید در دست توسعه دارد

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ گوشی‌های میان‌رده جدیدی را از سری Galaxy A و Galaxy J توسعه می‌دهد که تمامی آن‌ها تا پایان سال عرضه خواهند شد.
۱۳۹۷/۶/۳

سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی محسوب می‌شود که تنوع محصولاتش بسیار بالا است و براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، این سازنده درنظر دارد تا هرچه بیشتر به محصولات خود تنوع بدهد. آن‌طور که پیداست، سامسونگ حداقل پنج گوشی جدید را در دست توسعه دارد که آن‌را در کشورهای اروپایی و برخی از بازارهای دیگر ارائه می‌دهد. 

در رابطه با محصولات جدیدی که این شرکت توسعه می‌دهد، گفته می‌شود یکی از آن‌ها نسخه جدیدی از گوشی Galaxy A9 خواهد بود؛ این مدل در حال‌حاضر در بازار چین ارائه می‌شود و طراحی آن از آیفون 10 الهام گرفته شده است. در حال‌حاضر، مشخص نیست سامسونگ چه برنامه‌هایی برای عرضه این گوشی دارد. با این‌حال از آنجایی‌که طراحی محصولات سامسونگ مورد علاقه کاربران اروپایی قرار دارد، بعید نیست نسخه جدید گوشی Galaxy A9 فاقد طراحی مانند آیفون 10 اپل باشد و امضای همیشگی سامسونگ روی محصولاتش را به همراه داشته باشد. در رابطه با زمان عرضه، نمی‌توان جزئیات مشخصی را ارائه داد اما احتمال می‌دهیم این گوشی تا پیش از پایان سال عرضه شود. در صورتی‌که پیش‌بینی‌‌ها صحت داشته باشد، این مدل ممکن است به عنوان عضوی از خانواده Galaxy A 2019 رونمایی شود؛ به همین جهت، ممکن است شاهد عرضه آن با نام تجاری Galaxy A9 2019 باشیم. البته از آنجایی‌که سامسونگ اخیرا نام تجاری Galaxy A90 (و Galaxy A30 و ...) را به ثبت رسانده است، بعید نیست جانشین Galaxy A9 با نام تجاری متفاوت‌تری راهی بازار شود.

image

جدا از خانواده Galaxy A، سه گوشی دیگری که شرکت کره‌ای در دست توسعه دارد؛ از سری Galaxy J عرضه خواهند شد. اول از همه باید به گوشی Galaxy J6 Prime اشاره نمود که برای عرضه در اواخر سال 2018 درنظر گرفته شده است و مشخصاتی نظیر تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام و سه گیگابایت رم را ارائه می‌دهد؛ همچنین با توجه به افشای این گوشی در یک بنچمارک، انتظار داریم مدل مذکور با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 راهی بازار شود. البته از آنجایی‌که مدل مذکور در اواخر سال 2018 عرضه خواهد شد و در حال‌حاضر نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید 9 پای منتشر شده است، بعید نیست Galaxy J6 Prime به آخرین نسخه از سیستم‌عام اندروید گوگل به‌روزرسانی شود. البته سابقه سامسونگ در زمینه عرضه گوشی‌های هوشمندش با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید چندان خوب نیست؛ به عنوان مثال، برخی از مدل‌های سری Galaxy A با نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل اندروید ارائه شده‌اند و مدتی بعد به آخرین نسخه معرفی شده، به‌روزرسانی شده‌اند.

Core و Galaxy J4 Prime دیگر محصولاتی هستند که سامسونگ برای عرضه آن‌ها تا پیش از سال 2018 برنامه‌ریزی کرده است؛ نسخه Core در هند و خاورمیانه عرضه خواهد شد و نسخه Prime نیز در برخی از کشورهای اروپایی و آسیا به فروش خواهد رسید. از آخرین محصول نیز با نام تجاری Galaxy J2 Core نام‌ برده می‌شود که به‌تازگی توسط سامسونگ معرفی شده است. این مدل اولین گوشی شرکت کره‌ای خواهد بود که سیستم‌عامل اندروید گو (نسخه سبک سیستم‌عامل اندروید) را اجرا می‌کند؛ البته برخلاف نمونه‌های مشابه که با نسخه سبک سیستم‌عامل اندروید عرضه شده‌اند و رابط‌کاربری آن‌ها بدون شخصی‌سازی است، Galaxy J2 Core از رابط‌کاربری اختصاصی سامسونگ بهره می‌گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)