خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Mi MIX INFLUX شیائومی

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Mi MIX INFLUX شیائومی

ویدیوی مفهومی تازه‌ای از یک گوشی شیائومی به نام Mi MIX INFLUX منتشر شده است. گوشی مذکور در این ویدیو با طراحی متفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی ظاهر شده است و همچنین به Mi MIX 3 که به زودی معرفی می‌شود شباهت چندانی ندارد.
۱۳۹۷/۵/۳۰

کمپانی شیائومی سال گذشته در ماه سپتامبر از پرچمدار Mi MIX 2 خود پرده برداشت و به همین خاطر ممکن است تا ماه آینده شاهد رونمایی از نسل تازه این سری سطح بالا تحت عنوان Mi MIX 3 باشیم. در حالی که برای معرفی این گوشی پرچمدار انتظار می‌کشیم، تصاویر مفهومی منتسب به گوشی دیگری از این سازنده به نام Xiaomi Mi MIX INFLUX در فضای وب منتشر شده‌اند. این تصاویر توسط وب‌سایت Designer by Hege طراحی شده‌اند و گوشی هوشمند مفهومی با طراحی جالب توجهی را به نمایش می‌گذارند. در ادامه می‌توانید تصاویر و همچنین ویدیوی مفهومی از گوشی Xiaomi Mi MIX INFLUX را تماشا کنید.

تفاوت‌های ظاهری قابل توجهی در طراحی Mi MIX 2S و Mi MIX INFLUX دیده می‌شود. دوربین دوگانه سلفی در این گوشی مفهومی در نوار باریک حاشیه بالای پنل نمایش تعبیه شده در حالی که ماژول تکی گوشی Mi MIX 2S در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش طراحی شده است. همچنین بلندگوهای اصلی دوگانه در قسمت پایین پنل نمایش Mi MIX INFLUX دیده می‌شوند و دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی به همراه حسگر اثرانگشت فیزیکی و فلش LED دوگانه در پنل پشتی آن قرار گرفته‌اند. حاشیه‌های کناری صفحه در این گوشی مفهومی بسیار باریک هستند اما حاشیه بالای پنل کمی ضخیم‌تر از Mi MIX 2 و Mi MIX 2S به نظر می‌رسد. همه دکمه‌های فیزیکی در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و گوشه‌های پنل نمایش هم مانند اغلب پرچمداران مدرن خمیده هستند.

شکل کلی بدنه در گوشی مفهومی Mi MIX INFLUX نسبت به Mi MIX 2 و Mi MIX 2S متفاوت طراحی شده است و دیگر مانند آن‌ها خمیده نیست بلکه گوشه‌هایش تیزتر هستند و از نظر تئوریک می‌توان ادعا کرد که کمتر لیز می‌خورد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید در تصاویر و ویدیوی مفهومی مجسم شده و منبع طراحی آن اطلاعات دیگری درباره‌اش منتشر نکرده است. این گوشی مفهومی هرگز معرفی نمی‌شود اما از این نظر که از مفاهیم متفاوت در طراحی آن بهره گرفته شده بسیار جالب توجه است. انتظار می‌رود Mi MIX 3 واقعی تاحدودی شبیه به Mi MIX 2S توسعه یابد اما حاشیه‌های آن باریک‌تر شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)