خانهاخبار
گوشی جدید بلک‌بری در نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد شد

گوشی جدید بلک‌بری در نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد شد

TCL با انتشار یک دعوت‌نامه، تأیید کرده است که گوشی جدید بلک‎بری در نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد شد. گمان می‌رود از Blackberry KEY 2 LE در این مراسم رونمایی شود.
۱۳۹۷/۵/۲۳

به‌تازگیُ تصاویر و مشخصات‌فنی گوشی جدید TCL که با برند بلک‌بری عرضه خواهد شد، منتشر شده است؛ گمان می‌رود این مدل با نام تجاری Blackberry KEY 2 LE در دسترس قرار بگیرد که نسخه ارزان‌قیمت‌تر گوشی Blackberry KEY 2 است. حال مشخص شده است که مراسم خبری در نمایشگاه IFA 2018 برلین در تاریخ 30 اوت برگزار می‌شود اما آیا رونمایی از گوشی جدید بلک‌بری به مراسم خبری TCL در اواخر ماه جاری میلادی ارتباط دارد؟ احتمالا!

در متن دعوت‌نامه تنها اشاره شده است که تاریخ 30 اوت را به خاطر بسپارید اما جزئیات بیشتری پیرامون محصول احتمالی TCL ارائه نشده است. در حال‌حاضر، تنها گوشی Blackberry KEY 2 LE است که شایعات مختلفی از آن منتشر می‌شود و همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که مدل مذکور در اواخر ماه اوت به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

image

شرکت سازنده برای اینکه گوشی Blackberry KEY 2 LE را همچنان به عنوان یک گزینه مناسب به علاقه‌مندان معرفی نماید؛ صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY را حفظ نموده است. این موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که حسگر اثرانگشت با دکمه‌ی Space در پایین صفحه‌کلید ادغام خواهد شد اما احتمالا نمی‌توانید از کلیدهای کی‌برد به عنوان ترک‌پد استفاده کنید. همچنین Blackberry KEY 2 LE به نمایشگر 4.5 اینچی مجهز شده است که رزولوشن 1080 در 1620 پیکسل دارد؛ دقیقا همان پنل نمایشگری که در گوشی Blackberry KEY 2 مورد استفاده قرار گرفته بود.

به جای سنسورهای 12 مگاپیکسلی که در دوربین گوشی Blackberry KEY 2 به‌کار گرفته شده است، بلک‌بری از ترکیب دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی برای میان‌رده جدیدش استفاده نموده؛ سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی احتمالا برای ثبت عمق تصاویر کاربرد خواهد داشت و بدین شکل به کاربران کمک می‌کند تا عکس‌هایی با افکت بوکه (پس‌زمینه مات) به ثبت برسانند. ضمن اینکه باتری گوشی Blackberry KEY 2 LE یک نمونه 3000 میلی‌آمپر ساعت است که در مقایسه با باتری Blackberry KEY 2 با افت 500 میلی‌آمپر ساعت همراه بوده.

TCL که طراحی و تولید این گوشی را برعهده دارد، میان‌رده جدید بلک‌بری را به چهار گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز نموده است. همچنین می‌دانیم Blackberry KEY 2 LE  از تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 636 کوالکام بهره می‌گیرد؛ در حالیکه اسنپدراگون 660 کوالکام قلب تپنده گوشی Blackberry KEY 2  است. بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری نیز توسط شرکت بلک‌بری اعمال شده است. در حال‌حاضر مشخص نیست نسخه ارزان‌قیمت‌تر بلک‌بری کی 2 با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد یا در چه بازارهایی به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)