خانهاخبار
سامسونگ: سری‌های Galaxy Note و Galaxy S ادغام نمی‌شوند

سامسونگ: سری‌های Galaxy Note و Galaxy S ادغام نمی‌شوند

مقام ارشد سامسونگ در یک کنفرانس خبری رسمی به خبرنگاران اعلام کرده است که این سازنده قصد ندارد دو سری Galaxy S و Galaxy Note را در آینده نزدیک ادغام کند. به گفته دی جی کو، دو گوشی Galaxy S10 و Galaxy Note 10 سال آینده به صورت مجزا روانه بازار می‌شوند.
۱۳۹۷/۵/۲۳

دی جی کو، مدیر بخش موبایل سامسونگ، نسبت به گزارش‌های اخیر مبنی بر احتمال ادغام دو سری پرچمدار Galaxy Note و Galaxy S این سازنده واکنش نشان داد و آن‌ها را تکذیب کرد. او در نشست خبری بعد از رویداد رسمی رونمایی از Galaxy Note 9 اعلام کرد که سامسونگ در آینده نزدیک اصلا چنین قصدی ندارد و همچنین تأکید داشت که Galaxy S10 و Galaxy Note 10 سال آینده به عنوان دو محصول مختلف معرفی خواهند شد. دی جی کو همچنین به خبرنگاران اعلام کرد که کمپانی سامسونگ دوباره گوشی Galaxy S را در نیمه اول سال روانه بازار می‌کند و تازه‌ترین مدل سری Galaxy Note همچنان نیمه دوم را مورد هدف قرار می‌دهد.

image

 

برخی گزارش‌های مرتبط که اخیرا منتشر شده بودند ادعا کردند که Galaxy S10 سال آینده مجهز به قلم استایلوس معرفی می‌شود اما ادعای مقام رسمی سامسونگ این گزارش‌ها را کاملا رد می‌کند. این مدیر سامسونگ همچنین اذعان داشت که Galaxy S10 اولین گوشی سازنده مذکور با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G نخواهد بود. دی جی کو در این باره توضیح بیشتری ارائه نداد و هنوز نمی‌دانیم که این سری پرچمدار سامسونگ اصلا از 5G پشتیبانی می‌کنند یا خیر. Galaxy S9 و S9 Plus در مارس سال جاری معرفی شدند و گزارش شده است که میزان فروش آن‌ها کمتر از انتظار سامسونگ بوده است. برخی ادعا می‌کنند که این غول تکنولوژی به خاطر برآورده نشدن انتظارش از فروش دوگانه مذکور مدل Galaxy Note 9 را پیش از انتظار عموم معرفی کرد. پیش از این انتظار می‌رفت که فبلت پرچمدار 2018 سامسونگ اواخر ماه اوت معرفی شود و از اکتبر در دسترس عموم قرار گیرد. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با عرضه زودهنگام Galaxy Note 9 بازار موبایل را دچار هیجان کند و درآمد بیشتری با فروش میزان دستگاه‌های هوشمندش به دست آورد.

همان‌طور که می‌دانید، دوگانه Galaxy S9 و همچنین فبلت تازه Galaxy Note 9 نسبت به نسل قبلی‌شان تغییر چشمگیری نداشته‌اند و تنها در برخی موارد فنی و ظاهری محدود به روزرسانی شده‌اند. از طرفی انتظار می‌رود Galaxy S10 با قابلیت‌ها و ویژگی‌ها تازه مختلفی معرفی شود و به درستی گوشی پرچمدار مناسب دهمین سالگرد تولد سری Galaxy S سامسونگ باشد. برخی گزارش‌ها درباره پرچمداران بعدی سامسونگ ادعا می‌کنند که این غول تکنولوژی Galaxy S10 را سال آینده با سه مدل مختلف روانه بازار خواهد کرد و حداقل یکی از این مدل‌ها به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز خواهد بود. علاوه بر این مدل‌های تازه، سامسونگ قرار است اولین گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش تاشو (منعطف) در سال 2019 رسما معرفی کند و همچنین اکوسیستم هوش مصنوعی‌اش را هم در دستیار بیکسبی بهبود و توسعه بخشد.

 

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رحیم

۱۳۹۷/۵/۲۳
نه شایعه نشده وتقعیتع چون سامهنگ همیشه دو سه سال از دنیا عقبه بعدشم تو 5g می خوای چیکار؟

رضا

۱۳۹۷/۵/۲۳
بابا این قدر از این وبلاگ های و وب سایت های مزخرف خبر نذار دقیفا کدوم احمقی گفته که 2019 می شه ده یالگی سری اس سری اس رو از سال 2011 ساختن یعنی می شه حدود 8 سال

Yas

۱۳۹۷/۵/۲۳
این کار سامسونگ از جهتی خوب و از جهتی بده....
بده چون هزینه های تولید و تحقیق و توسعه زیاد میشه به دلیل همپوشانی ۹۰ در صدی این دو سری....
خوبه چون که منی که نیازی به قلم نوت ندارم با همون مشخصات از سری اس می خرم و سامسونگ با این کار حق انتخاب رو نگه می داره واسه مشتری....

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۲۳
شایعه شده که گلکسی۱۰ 5G نیست??
مرحمت کنید ما را از د‌ل‌نگرانی دربیارید??