خانهاخبار
ویدیوی جعبه‌گشایی از پرچمدار POCOPHONE F1 شیائومی

ویدیوی جعبه‌گشایی از پرچمدار POCOPHONE F1 شیائومی

در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار خبرهای مختلف و تصاویر فاش شده منتسب به پرچمدار POCOPHONE شیائومی بودیم. حالا ویدیوی جعبه گشایی این گوشی هم پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است.
۱۳۹۷/۵/۲۰

شیائومی یک گوشی سطح بالای تازه را با مشخصات پرچمدار در دست توسعه دارد که به نظر می‌رسد نام آن POCOPHONE F1 باشد و به قیمتی کمتر از سایر پرچمداران موجود روانه بازار شود. این سازنده هنوز تاریخ رسمی رونمایی از پرچمدار تازه خود را اعلام نکرده است اما در خلال هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار خبرهای متعددی درباره آن بوده‌ایم. پس از انتشار تصاویر زنده و رندری منتسب به آن حالا ویدیوی تازه‌ای از جعبه گشایی مدل واقعی POCOPHONE F1 هم منتشر شده است.

گوشی POCOPHONE F1 در این ویدیو در نسخه مشکی به نمایش درآمده و همان‌طور که در تصاویر فاش شده قبلی هم شاهدش بودیم، جعبه آن به رنگ زرد طراحی شده است. عبارت POCOPHONE by Xiaomi به رنگ زرد در نیمه مشکی بالای جعبه درج شده است و در کناره آن هم شاهد درج نام گوشی به رنگ زرد به همراه عبارت Global Version هستیم.

نسخه پیش رو درواقع نسخه مشکی این گوشی است که از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. داخل جعبه هم برخی دستورالعمل‌های مرسوم کاغذی مانند نحوه راه انداختن گوشی و کارت ضمانت قرار دارد. علاوه بر گوشی هوشمند، همچنین یک قاب محافظ بی رنگ سیلیکونی، شارژر 18 واتی شیائومی، کابل ارتباطی USB Type-C و همچنین ابزار درآوردن سیم کارت هم در جعبه POCOPHONE F1 دیده می‌شود.

image

روی گوشی هم برچسب شفافی چسبانده شده است که به برخی مشخصات کلیدی آن اشاره دارد. برای مثال، روی این برچسب از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845، سیستم خنک کننده، دوربین دوگانه اصلی و باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت یاد شده است. در پنل پشتی هم شاهد تعبیه ماژول دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در میانه عرض و نیمه بالایی هستیم. فلش LED دوگانه سمت راست این لنزها تعبیه شده و حسگر اثر انگشت در ماژولی واحد زیر آن‌ها قرار گرفته است. کمی پایین‌تر واژه POCOPHONE به رنگ نقره‌ای دیده می‌شود.

وقتی گوشی روشن می‌شود هم ابتدا عبارت POCOPHONE by Xiaomi به نمایش درمی‌آید. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی از پوسته اختصاصی نرم افزاری MIUI 9 بهره می‌برد و شیائومی تم اختصاصی هم به نام POCO برای آن طراحی کرده است. ویدیوی جعبه گشایی گوشی POCOPHONE شیائومی کوتاه است و پس از نمایش تنظیمات ابتدایی به پایان می‌رسد.

پرچمدار POCOPHONE F1 صفحه نمایش 5.99 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و طراحی بریدگی حاشیه دارد و از دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 2 مگا پیکسلی بهره می‌برد. این گوشی همچنین از درگاه سیم کارت دوگانه هیبریدی، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت ارتباطی USB Type-C پشتیبانی می‌کند و قیمت نسخه استانداردش حدودا 420 یورو پیش بینی شده است. همان‌طور که اشاره کردیم، هنوز نمی‌دانیم شیائومی قرار است POCOPHONE را چه تاریخی رسما رونمایی کند اما برخی منابع معتقدند که روند توسعه این دستگاه هوشمند به پایان رسیده و ممکن است تا آخر ماه اوت شاهد معرفی‌اش باشیم. گفته می‌شود که POCOPHONE F1 احتمالا ارزان‌ترین پرچمدار مجهز به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)