خانهاخبار
20 گوشی که تا پایان تابستان در بازار خواهیم دید

20 گوشی که تا پایان تابستان در بازار خواهیم دید

گوشی‌های هوشمند بسیاری اعم از پرچمدار و میان‌رده طی ماه‌های پیش به صورت رسمی معرفی شده‌اند که در آستانه ورود به بازار کشورمان هستند. در ادامه می‌توانید این مدل‌ها را مشاهده کنید.
۱۳۹۷/۴/۲۳

با توجه به موضوعاتی از قبیل اجرای طرح رجیستری که رانت‌خواری برای شرکت‌‌های وارد کننده فراهم کرد و تنها برای خریداران باعث ضرر و زیان شده و قدرت خریدشان را پایین‌تر آورده، روند واردات گوشی تلفن‌همراه آن تب و تاب سابق را ندارد و گوشی‌ها با گذشت زمان بیشتری به بازار راه می‌یابند. افزایش قیمت بسیار بالا و همچنین مواردی مانند توقف تخصیص ارز با نرخ دولتی برای واردات‌کنندگان گوشی و پلمپ انبار برخی از شرکت‌های بزرگ، اوضاع بازار تلفن‌همراه را آشفته‌تر از هر زمان دیگری کرده است. به هر حال ما قصد داریم در این مطلب #مشاورخرید به معرفی ۲۰ گوشی برتر که تا پایان تابستان احتمال ورودشان به بازار کشورمان زیاد است معرفی کنیم. به امید روزهای بهتر. با جی‌اس‌ام همراه باشید..

Samsung Galaxy J3 2018

image

 

جی ۳ (۲۰۱۸) سومین نسل از گوشی جی ۳ است. مدل جی ۳ یکی از مقرون‌ به صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ است. پیش‌بینی می‌شود فروش این گوشی به صورت رسمی با گارانتی مایکروتل به زودی آغاز شود.

Samsung Galaxy J4

image

 

گلکسی جی ۴ گوشی‌ میان‌رده‌ای با نام و نشان جدید از سری J است که کمی امکانات بیشتر و مشخصات سخت‌افزای قوی‌تری نسبت به جی ۳ دارد. هنوز مشخص نیست این گوشی به صورت رسمی به بازار کشورمان خواهد آمد یا خیر. به هر حال جی ۴ یکی از انتخاب‌های مناسب در بازه قیمتی ۹۰۰ هزار الی ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان خواهد بود که از کیفیت ساخت عالی سامسونگ بهره می‌برد. 

Samsung  Galaxy J6

image

جی ۶ نیز همانند جی ۸ عضو  جدید خانواده سری Galaxy J سامسونگ است. این گوشی قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت و بدنه آن از جنس پلاستیک است. 

Samsung Galaxy J7 2018

image

 

مدل جی ۷ یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ است. نسخه جدید این گوشی که (Galaxy J7 (2018 نام دارد سخت‌افزار به روز و امکانات قابل قبولی دارد. اگر قصد خرید جی ۷ ۲۰۱۷ را دارید بهتر است صبر کنید تا نسخه ۲۰۱۸ به بازار کشورمان بیاید.

Samsung Galaxy J8

image

 

امسال سامسونگ برای اولین تصمیم گرفت تا گوشی جی ۸ را معرفی کند. پیش از این در سری جی، خبری از این مدل نبود. گلکسی جی ۸ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و مشخصات سخت‌افزاری بالاتری نسبت به (Galaxy J7 (2017 دارد. هنوز مشخص نیست این گوشی به صورت رسمی با گارانتی مایکروتل به بازار کشورمان خواهد آمد یا خیر اما در هر صورت تا پایان تابستان ۹۷ شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود. 

Samsung Galaxy A6

image

گلکسی ای ۶ نسخه ارزان‌قیمت‌تر ای ۸ محسوب می‌شود. این گوشی همانند برادر بزرگ‌ترش از طراحی زیبایی بهره می‌برد و حاشیه اطراف صفحه‌نمایش کمی دارد. اگر ای ۶ با قیمت نهایی مناسبی به دست خریداران در کشورمان برسد، قطعا یکی از مدل‌های پرطرفدار بازار خواهد شد. 

+Samsung Galaxy A6

image

ای ۶+ نسبت به ای ۶، دوربین دوگانه، دوربین سلفی با کیفیت بالاتر، باتری بادوام‌تر، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد و این موارد برتری‌های اصلی آن نسبت به برادر کوچک‌ترش است. پیش بینی می‌شود ای ۶+ نیز همزمان با ای ۶ تا قبل از اواخر تابستان راهی بازار کشورمان شود.

Samsung Galaxy On6

image

گوشی‌های سری Galaxy On که مدل‌های متعددی از آن پیش از این به بازار کشورمان راه یافته بود جزو گوشی‌های نسبتا پرفروش سامسونگ در ایران محسوب می‌شود اما به صورت رسمی هیچ گاه وارد نشده‌اند. گلکسی آن ۶ نیز مخصوص بازار کشور چین است اما احتمالا تا اواخر تابستان به صورت غیر انبوه شاهد وارد شدنش به بازار باشیم.

Nokia 2.1 و Nokia 3.1 و Nokia 5.1

image

 

نوکیا سه گوشی نوکیا ۲، ۳ و ۵ را به روزرسانی کرده و با سخت‌افزار جدیدتر روانه بازار خواهد کرد. نام گذاری جالب این گوشی‌ها همانند به روز رسانی‌های نرم‌افزاری برنامه‌ها و سیستم‌عامل است. به طور مثال نسخه جدید نوکیا ۵، ۵.۱ نام دارد که نشان از به روز رسانی نه چندان بزرگ را می‌دهد. هر سه گوشی نوکیا ۲.۱، ۳.۱ و ۵.۱ احتمالا تا پایان شهریور ماه سال جاری راهی بازار کشورمان شود. 

Nokia X6 2018

image

این گوشی مخصوص بازار چین ساخته شده است اما ورود آن به بازار کشورمان با طراحی دلربا و امکانات خوبی که در کنار قیمت مناسبش دارد چندان بعید نیست. هرچند ممکن است طبق شایعه‌های جدید منتشر شده، شاهد معرفی نسخه جهانی این گوشی با نام متفاوت طی هفته‌های آینده باشیم.

LG G7 ThinQ

image

پرچمدار جدید ال جی ، جی ۷ که به دنبال نام خود عبارت ThinQ را یدک می‌کشد قرار است فروش و استقبال ضعیف جی ۶ را جبران کند. این روزها جی ۶ و وی ۳۰ دو پرچمدار ال‌جی به سختی در بازار خرید و فروش می‌شود و معلوم نیست جی ۷ نیز دنباله رو این داستان باشد یا خیر. به هر حال تا پایان تابستان امسال باید شاهد ورود جی ۷ تینکیو به بازار کشورمان باشیم.

 

LG Q7

image

پس از موفقیت Q6، ال‌جی تصمیم گرفت تا نسخه ارتقا یافته این گوشی را با نام کیو ۷ روانه بازار کند. کیو ۷ را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده در بازه قیمت زیر ۱ میلیون و پانصد هزار تومان دانست که قرار است طی ماه‌های آینده روانه بازار شود.

LG Q Stylus

image

 

گوشی‌های قلم‌دار ال‌جی همگی میان‌رده هستند و همین موضوع باعث شده تا با قمیت مناسبی به دست خریداران برسد. پس موفقیت پی‌درپی سری استایلوس و گوشی استایلوس ۳، کیو استایلوس قرار است جایگزین استایلوس ۳ شود. حاشیه اطراف صفحه‌نمایش این گوشی نسبت به مدل‌های پیشین کاهش نسبتا زیادی داشته است و کارکردن با قلم آن قطعا تجربه لذت‌بخشی به همراه دارد. 

Huawei Y3 2018

image

وای ۳ پرایم ۲۰۱۸ نسبت به مدل سال گذشته خود به جز افزایش ۸۰ میلی‌آمپری ظرفیت باتری هیچ گونه تغییر خاصی نداشته است! این گوشی به دلیل رم ۱ گیگابایتی و سخت‌افزار ضعیف دارای سیستم‌عامل نسخه Go اندروید ۸ اوریو است که کاربر طی استفاده عادی از اپلیکیشن‌ها به مشکل برنخورد.

Huawei Y5 Prime 2018

image

وای ۵ پرایم ۲۰۱۸ با توجه به قیمت مقرون به صرفه و طراحی ساده و زیبایی که دارد احتمالا تبدیل به یکی از مدل‌های پرفروش هوآوی طی چند ماه آینده در بازار ایران شود. این گوشی در ماه گذشته میلادی روانه بازارهای جهانی شده و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا کمتر از دو ماه دیگر روانه بازار کشورمان خواهد شد.

+HTC U12

image

یو ۱۲+ پرچمدار کمپانی اچ‌تی‌سی، بهترین گوشی‌ ساخته شده توسط این برند تاکنون است. با این که این روزها استقبال از برند اچ‌تی‌سی به خصوص پرچمدارانش همانند دیگر برندها آن تب و تاب سابق را ندارد اما همیشه شاهد ورود پرچمدار اچ‌تی‌سی با اختلاف زمانی اندک نسبت به عرضه جهانی در بازار ایران هستیم. یو ۱۲+ یکی از بهترین گوشی‌هایی است که تا پایان تابستان ۹۷ به بازار کشورمان خواهد آمد.

Sony Xperia XZ2 Premium

image

با توجه به توقف فعالیت سونی موبایل در ایران به صورت دقیق مشخص نیست نسخه بهبود یافته پرچمدار سونی یعنی اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم که مجهز به صفحه‌نمایش 4K است چه زمانی به بازار کشورمان راه یابد. با توجه به تاریخ عرضه جهانی این محصول، احتمال دارد XZ2 Premium تا اواخر تابستان وارد بازار کشورمان شود.

Sony Xperia XZ2 Compact

image

اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت نسخه کوچک‌تر پرچمدار سونی یعنی XZ2 است که با قیمت کمتر روانه بازارهای جهانی شده است. این گوشی برخلاف XZ2 فاقد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است و قاب پشتی آن به جای شیشه از نوع پلاستیکی همانند نسل‌های پیشین است. 

شما منتظر ورود یا قصد خرید کدام گوشی از ۲۰ گوشی ذکر شده در این مطلب هستید؟

نظرتان را با دیگر خوانندگان سایت به اشتراک بگذارید..

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

علی رضا

۱۳۹۷/۷/۱۲
سلام
باید ابتدا از نویسنده متن بابت نام نبردن از آیفون تشکر میکنم
به نظر من برای ما ایرانیها بهترین گوشی برند الجی هست چون نمایندگی معتبر در ایران داره و هیچوقت بخاطر تحریمها به بازار ایران پشت نکرده , و بعد از اون سامسونگ , هوآوی و سونی
خودم گوشیهای زیادی داشتم و الان هم متاسفانه آیفون هفت پلاس دارم و خیلی متاسفم که خیلی از تحصیلکرده های باصطلاح باکلاس ما به سراغ این گوشی میرن که حتی برای ما ایرانیها اجازه ثبت آی دی وطنی نمیده واقعا شرم آوره
در ضمن کیفیتش در هیچ زمینه ای اختلاف معنا داری با بقیه ی پرچمدارا نداره
دوستان لطفا مثل من گول فروشنده ها رو نخورید اونها بیشترین سود رو در فروش برند آیفون دارند برای همین نهایت سعی خودشون رو در فالب کردن آیفون به مشتری میکنند
شاد و سرافراز باشید

Mahdi

۱۳۹۷/۶/۲۲
بچه ها یه سال صبر کنید تا اس ۱۰ با سه مدل بیاد هر سه تا مدل سه دوربین عالی داره

امیرمهدی

۱۳۹۷/۵/۱۸
چرا از ابر گوشی ای به نام honor play حرف نزذه شده؟
همه سایتا میگن بزودی میاد ولی چرا شما نگفتین؟

محسن

۱۳۹۷/۵/۱۷
پس چرا حرفی از nova3 و nova3i و honor play زده نشده؟ در حالیکه همه سایتا زدن برودی عرضه میشه . من منتظر nova3 هستم . گوشی فوق العاده یه. خدا کنه قیمتش زیر سه تومن باشه

رضا

۱۳۹۷/۵/۳
واقعا دلیل این همه سوزش از برند موفق الجی چی می تونه باشه که یه مشت فن بوی مثا سعید چاخان اومدن منفی فیک زدن دیگه راست گفتم دیگه مثلا وی 30 که هم ورژیم 64 گیگش با قیمت 5100 تو بازاره و هم ورژن 138 گیگش که 5700 هستش چرا منفی زدین جوجوها