خانهاخبار
آیفون 8 با تصاحب جایگاه گلکسی اس 9 پلاس به پرفروش‌ترین گوشی در ماه مه تبدیل شد

آیفون 8 با تصاحب جایگاه گلکسی اس 9 پلاس به پرفروش‌ترین گوشی در ماه مه تبدیل شد

در ماه آوریل گلکسی اس ۹ پلاس به عنوان پرفروش‌ترین گوشی بازار شناخته شد که حتی آیفون‌ X پرطرفدار را نیز در فروش شکست داد. اما ظاهرا این بار محصول دیگری از اپل توانسته پرچم‌دار کره‌ای‌ها را شکست دهد.
۱۳۹۷/۴/۱۶

با وجود این‌که مدتی است پرچم‌داران بازار گوشی‌های هوشمند فروش خوبی را تجربه نمی‌کنند، گلکسی اس ۹ پلاس در ماه آوریل توانست عنوان پر فروش‌ترین گوشی هوشمند در دنیا را به نام خود ثبت کند که البته طبق گزارش‌های جدید، توسط یک رقیب دیگر جایگزین شده است.

در ماه مه، نسخه‌ی پلاس پرچم‌دار سامسونگ با سهم ۲.۴ درصدی از بازار، به جایگاه دوم نزول کرد و آیفون ۸ که ارزان‌ترین پرچم‌دار کمپانی اپل است، توانست از رتبه‌ی پنجم به رتبه‌ی اول صعود کند. دلیل این موفقیت تعدادی کمپین بازاریابی موفق در اروپا و تقاضای زیاد بازار آمریکا است. 

image

البته در این مدت آیفون ۸ تنها گوشی هوشمند محبوب اپل در بازار نبود. در واقع، آیفون X نیز با کسب ۲.۳ درصد از بازار، رتبه‌ی سوم را تصاحب کند. گوشی هوشمند دیگر کوپرتینویی‌ها، آیفون ۸ پلاس نیز که پیش از این با ۲.۱ درصد، به رتبه‌ی پنجم رسید. نسخه‌ی استاندارد گلکسی اس ۹ دقیقا با سهمی برابر با آیفون ۸ پلاس، جایگاه ششم را کسب کرد.

image

موسسه Counterpoint Research درکنار سامسونگ و اپل، از شیائومی به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های موفق در فروش یاد می‌کند؛ به ویژه در دو بازار پر کاربر چین و هند. کمپانی چینی توانست با عرضه‌ی ردمی 5A و رشد سهم جهانی خود از ۰.۷ به ۲.۲ درصد، جایگاه چهارم و با عرضه‌ی ردمی ۵ پلاس جایگاه نهم را کسب کرد. همچنین، انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید این شرکت، می ۸ نیز در میان پرفروش‌ترین‌های امسال قرار بگیرد.

در ادامه گوشی‌های هوآوی پی ۲۰ لایت، ویوو ایکس ۲۱ و اوپو ای ۸۳ که در رده‌ی ارزان قیمت‌ها جای داشتند و کمپین‌های بازاریابی مناسبی برای آن‌ها ایجاد شده بود نیز در این لیست قرار گرفتند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۴/۱۷
اقا متن رو عوض کنید اصلا اینجوری نیست توی فروش درصد یکی هست چجوری ایفون 8 اوله سام دوم فقط بخاطر اینکه مارک اپل هست هر 2 تا 2.4 هستن پس نمیتونه بیشتر فروخته باشه

Saeed

۱۳۹۷/۴/۱۶
اقا اینا هر 2تا 2.4 درصد هستن چجوری ایفون 8 اوله و سام دوم پس میشه گفت توی فروش یکی بودن البته 6 ماه دیگه تا سال 2018 مونده بازم امار جا بجا میشه

علیرضا ناصری

۱۳۹۷/۴/۱۶
اس ۹ پلاس ۲.۴ درصد داشته
ایفون ۸ هم ۲.۴ درصد داشته
چطوری میگین ازش جلو زده؟
برابر شدن ینی میتونیم بگیم اس۹ پلاس همچنان در صدر هست