خانهاخبار
فوتبالی؛ حضور در تمامی مسابقات فوتبال

فوتبالی؛ حضور در تمامی مسابقات فوتبال

فوتبالی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی در حوزه ورزش است که نتایج زنده مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف جهان را فورا به شما اطلاع می‌دهد. در ادامه با بخش‌های مختلف این اپلیکیشن بیشتر آشنا می‏‎شویم.
۱۳۹۷/۴/۲
image

اگر از شما بپرسند چه ورزشی از همه هیجان انگیزتر است، مطمئنا فوتبال جزو اولین پاسخ‌های شما خواهد بود. ورزش فوتبال طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد؛ حتی آنهایی که خیلی اهل فوتبال نیستند باز هم تماشای مسابقات مهم فوتبال را از دست نمی‌دهند.

برای کسی که عاشق این ورزش است، مهم است که دیدن مسابقات فوتبال مختلف و پیگیری نتایج تیم‌های مورد علاقه خود را از دست ندهد؛ اما تعدد مسابقات فوتبال در جهان، اختلاف زمانی کشورها و از همه مهم‌تر مشغله و گرفتاری‌های روزمره سبب می‏شود تا وقت کافی برای دنبال کردن همه بازی‌های فوتبال نباشد.

اپلیکیشن فوتبالی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی است که هر فرد فوتبال دوستی باید آن را روی گوشی خود نصب کند. با داشتن این اپ می‌توانید نتایج زنده مسابقات فوتبال لیگ‌های ایران و اروپا را پیگیری کنید و از آخرین خبرها و اتفاقات مسابقات، فورا مطلع شوید.

اما این تنها ویژگی اپلیکیشن فوتبالی نیست. این اپلیکیشن زمان بخش زنده مسابقات فوتبال را به شما اطلاع می‌دهد و امکان گفتگو و تبادل نظر با سایر کاربران را فراهم می‎سازد. پیش‌بینی بازی‌های فوتبال یکی از بخش‌های هیجان انگیز فوتبالی است؛ مخصوصا در طول زمان برگزاری جام جهانی 2018 که هیجان به اوج خود می‌رسد.

image

پس از نصب اپلیکیشن از شما خواسته می‌‏شود تا تیم‌ها و مسابقات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با این کار، فوتبالی آخرین خبرها و حواشی مربوط به تیم‌ها و لیگ‌های مورد علاقه‌تان را از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع می‌دهد.

image

با شروع برنامه، وارد صفحه «بازی‌ها» می‎شوید که در آن برنامه مسابقات فوتبال از جمله مسابقات جام جهانی 2018 و تیم‌های محبوب شما نمایش داده می‌‏شود. با کشیدن صفحه به چپ و راست می‌توانید برنامه مسابقات روزهای قبل و بعد را ببینید و با انتخاب هر مسابقه جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.

image

در صفحه هر مسابقه ضمن اینکه زمان بازی و نتایج آن به صورت زنده قابل مشاهده است، می‌توانید نگاهی به آمارها، ترکیب تیم، جدول و ویدئو لحظات حساس و خلاصه بازی نیز داشته باشید. همچنین در این بخش امکان دیدن زمان پخش زنده مسابقه و شبکه تلویزیونی که آن را پخش خواهد کرد وجود دارد.

در همین بخش می‌توانید با سایر کابران گفتگو کنید و کل‌کل هیجان انگیزی با آنها داشته باشید. اگر هم شَم خوبی در پیش‌بینی نتایج دارید، مشاهده آمار پیش‌بینی سایر کاربران دید خوبی به شما خواهد داد تا شانستان را برای پیش‌بینی درست نتیجه بالا ببرید.

image

در بخش «اخبار» همه خبرهای مربوط به دنیای فوتبال از جمله جام جهانی 2018 یک جا جمع شده است. همچنین امکان مطالعه صفحه اول روزنامه‌های ورزشی کشور در این بخش وجود دارد.

image

صفحه «جداول» جایی است که می‌توانید مروری بر وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ‌های مختلف و مسابقات جام جهانی داشته باشید. با لمس نام هر یک از تیم‌‌ها، اخبار و اطلاعات مربوط به آن تیم از جمله بازی‌ها و بازیکنانش را مشاهده خواهید کرد.

image

در صفحه «پیش‌بینی» فهرست بازی‌هایی، که امکان پیش‌بینی نتایج آنها فراهم است، وجود دارد. برای شرکت در این بخش ابتدا باید در فوتبالی ثبت نام کنید و سپس تعداد گل‌های بازی را حدس بزنید. در لبه‌های دیگر صفحه «پیش‌بینی» قوانین مسابقه نوشته شده و نفرات برتر نمایش داده می‏شود. در پایان هر دوره به افرادی که امتیاز بیشتری کسب کرده‌اند جوایزی تعلق می‌گیرد.

طراحی اپلیکیشن فوتبالی بسیار ساده و کارآمد است و همه کاربران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. استفاده از رنگ‌ و فونت خوب در کنار عدم استفاده از المان‌های اضافه سبب می‎شود تا زمان کار با فوتبالی راحت باشید و سردرگم نشوید.

اپلیکیشن فوتبالی روی گوشی‌های آیفون و اندروید نصب می‏شود که با کلیک روی لینک‌های زیر می‌توانید نسخه مناسب سیستم عامل گوشی خود را دریافت کنید.

image

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عدنان

۱۳۹۹/۷/۱۰
همش کلاه برداریه بازی ها رو درست ودقیق پیش بینی کردم ولی هیچی بهم ندادن اعتراض کردم مسدودم کردن

شایان

۱۳۹۸/۱۰/۲۱
نمیشه تو پیج و اخبار نظر داد. لطفا رسیدگی کنین و نظر دادن تو پیج و اخبار رو برگردونین