خانهاخبار
اسلات سه گانه در گوشی HUAWEI Y7 Prime 2018 برای هر آنچه نیاز دارید

اسلات سه گانه در گوشی HUAWEI Y7 Prime 2018 برای هر آنچه نیاز دارید

اگر شما یک گوشی هوشمند دو سیم کارته داشته باشید و حافظه داخلی دستگاه شما کافی نباشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در حال حاضر اکثر گوشی‌های موجود در بازار تنها یک سیم‌کارت به همراه یک کارت SD را پشتیبانی می‌کنند.
۱۳۹۷/۳/۱۲

این در حالی است که ترکیبی از دو سیم‌کارت به همراه ‌کارت SD  بسیار نادر است. این برای کاربران جوان که می‌خواهند سیم‌کارت های خود را حفظ کنند و در عین حال حافظه گوشی را افزایش دهند، آزاردهنده است . HUAWEI Y7 Prime 2018، یک گوشی هوشمند اقتصادی، این مشکل را حل می‌کند و از دو اسلات سیم‌کارت در کنار یک اسلات مستقل برای کارت MicroSD  تا ۲۵۶ گیگابایت بهره‌مند است.

image

 

دو سیم‌کارت فعال؛ هم کار و هم سرگرمی

اگر شما در دسته کاربرانی باشید که سفرهای زیادی را تجربه می‌کنید، در هر کشور نیاز دارید با استفاده از سیم‌کارت محلی، هزینه‌های خود را کاهش دهید. بسیاری از افراد از دو گوشی هوشمند برای سفرهای خود استفاده می‌کنند اما استفاده از گوشی‌های دو سیم کارته می‌تواند راهکار بسیار بهتری باشد. HUAWEI Y7 Prime یک اسلات دو سیم‌کارت ارائه می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید از دو سیم‌کارت مختلف بر روی دستگاه استفاده کنید و در هرزمانی که خواستید، هرکدام را فعال و استفاده کنید.

علاوه بر این، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و نسل جدید از سیم‌کارت دوم برای تأییدیه اعتبار در سایت‌های مختلف استفاده می‌کنند و اگر گوشی هوشمند شما از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان پشتیبانی کند، تأثیر بسیار خوبی در عملکرد روزمره شما خواهد داشت. البته این همه ماجرا نیست چراکه Huawei Y7 Prime 2018 از یک اسلات گانه برخوردار است که از دو اسلات برای دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان فعال می‌توان استفاده کرد و از کارت سوم به‌عنوان درگاه MicroSD می‌توان بهره برد. با این حساب کاربران ضمن داشتن دو سیم‌کارت بر روی دستگاه می‌توانند از حافظه بیشتری هم برخوردار شوند.

صدها ویدیو و سریال همیشه همراه شما!

کاربران جوان کارهای زیادی با گوشی هوشمند خود دارند. آنها همچنین باید حجم زیادی از اطلاعات را مدیریت کنند. مثلاً فایل‌های ارسالی در WhatsApp، پست‌های توییتر و تصاویر، فیلم‌ها، آهنگ‌های مختلف حجم زیادی از حافظه داخلی را اشغال می‌کند.

HUAWEI Y7 Prime 2018  به‌طور خاص یک اسلات سوم را برای کارت Micro SD که تا ۲۵۶ گیگابایت طراحی کرده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند تمام فصل‌ها یک سریال موردعلاقه را دانلود کرده و آنها را در هر زمان و هر مکان تماشا کنند؛ مخصوصاً درراه کار یا خانه!

مدل دو سیم کارت در HUAWEI Y7 Prime 2018 بهترین گزینه برای مصرف‌کنندگان جوان در حفظ تعادل کار و زندگی خود است که با ذخیره‌سازی ساز ۲۵۶ گیگابایت در اسلات سوم، بهترین گزینه برای این دسته از کاربران به‌حساب می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

اقبال

۱۳۹۷/۴/۲۶
هواوی تو این یکی دو ساله پیشرفت بی نظیری رو بین تولید کننه های گوشیهای هوشمند داشته
گوشی‌های سری میت رو میشه اولین گوشی‌های هواوی با طراحی کم حاشیه و با نسبت نمایشگر به بدنه‌ بالای شرکت هواوی دونست. تقریبا از نیمه‌ دوم سال ۲۰۱۷ بود که گوشی ‌های میان ‌رده‌ی هواوی هم با زبان طراحی جدید خودش به سمت کم ‌حاشیه ‌تر شدن نمایشگر پیش رفتن؛ حالا نوبت به گوشی‌های اقتصادی هواوی رسیده تا با نسبت نمایشگر به بدنه و طراحی جدید خودشون به این ویژگی دست پیدا کنن. نمایشگر ۶ اینچی Y7 پرایم جدید ۷۶.۳ درصد از سطح جلوی گوشی رو پوشونده که نسبت به نسل قبل ۵ درصد افزایش پیدا کرده ؛ این پنج درصد تاثیر زیادی تو زیباتر شدن گوشی داشته و اون رو به میان ‌رده‌ هایی مثل میت ۱۰ لایت شبیه کرده. هواوی مدعی هست که این نمایشگر بزرگ رو تو بدنه‌ یک گوشی ۵.۵ اینچی جا داده.
نسل قبل وای ۷ با بدنه‌ فلزی روانه‌ی معرفی و عرضه شد اما هواوی تو نسل جدید از شیشه تو قاب پشتی استفاده کرده‌ که جلوه و جذابیت یه گوشی پریمیوم رو به این گوشی اقتصادی بخشیده؛

فرهانی

۱۳۹۷/۴/۲۶
کیفیت ساخت این گوشی مثل بقیه گوشیای هواوی بالاس
شیشه استفاده شده تو این گوشی هم همجنس شیشه nova 3e هست و مشابه اون بسیار با کیفیت و زیباس. فریم دستگاه هم مثل سری های قبلی از جنس فلز انتخاب شده که به لطف استفاده از فناوری NCVM تو اون حالا ضد خش، براق و مناسب برای انتقال امواج الکترومغناطیس هست.(برای آشنایی با این تکنولوژی تولید شیشه برای قاب هواوی میتونید گوشی nova 3e رو ببینید که عرضه شده و موجود هست)
شیشه‌ 2.5D با لبه‌ های خمیده‌ باعث شده تا گوشی با وجود ابعاد بزرگ راحت‌ تر تو دست قرار بگیره؛ البته استفاده از نمایشگر ۱۸ به ۹ نیز تو بهبود ارگونومی دستگاه بی تاثیر نبوده. برش مناسب فلز و اتصال مناسب بخش‌های مختلف به یکدیگر وای ۷ پرایم رو به یه گوشی با کیفیت ساخت قابل قبول تبدیل کرده. این گوشی تو سه رنگ طلایی، مشکی و آبی معروف و جدید عرضه میشه که نسخه‌ آبی ‌رنگ به افکت خاص ایجاد شده با فناوری IMT مزین شده ؛ این افکت و زیبایی قاب پشت با گوشی‌هایی مانند نوا ۳ ای شباهت خیلی زیادی داره و تقریبا اون حس خوب لمس کیفیت رو به کاربر القا میکنه.

سامیار

۱۳۹۷/۴/۲۶
به نظرم این گوشی دارای ویژگی هایی هست که میتونه فالوور خاص خودشو پیدا کنه مخصوصا در زمینه دوربین این اتفاق تویاین گوشی خیلی میفته.حالا علاوه بر دوربین زیبایی ظاهری گوشی هم هست که خیلی آدم رو جذب میکنه و مخصوصا رنگ آبی گوشی که خیلی زیبا طراحی شده.اگه یه سری خصوصیات کلی گوشی رو بخوایم بگیم اینه که در قاب جلو صفحه‌نمایش 5.99 اینچی فضای زیادی در حدود 76.3 درصد را به خودش اختصاص داده . صفحه نمایش ips برای این گوشی استفاده شده که نور سفید رو تمیز نشون میده و دارای یک رزولوشن مطلوب و مورد قبول هست.سنسور های این دوربین ها 13+2 مگا هست دوربین جلوش هم از کیفیت مطلوبی برخورداره و اینو شما تو نمونه عکسای این سایت هم میتونین ببینین.و در نهایت باید بگیم که این گوشی واسه افرادی که دوربین خوبی از یه گوشی میخوان خیلی مناسب هست و بسیار کاربردیه و اگر که کار سنگین با گوشی نمیکنن.کلا یه میان رده شیک و عالیه

شایانفر

۱۳۹۷/۴/۲۶
اگر منصفانه بخواید نگاه کینن اینکه هر گوشی که تولید میشه نواقصی داره شکی توش نیس ولی باید دید به نسبت قیمتش و نسبت به اینکه توی بازار گوشی های با این قیمت و این ویژگی ها چطوری هستن آیا میارزه یا نه.این گگوشی از نظر من یه میان رده خیلی خوب هست با توجه به قیمتی که به تازگی ارائه دادن به بازار ایران اومده.باتریش نسبت به نسل قبل ضعیف تر شده ولی همون کارایی رو داره چون صفحه نمایش و آیتم های دیگه این گوشی کاملا بهینه شدن و این به سیو باتری کمک میکنه. صفحه‌نمایشش 5.99 اینچه که باز نسبت به نسل قبل بزرگتر شده. صفحه نمایش ips درین گوشی استفاده شده که یکی از بهترین هاس برای یه گوشی میان رده. سنسور های دوربین ها 13 و2 مگاپیکسل هست.قابلیت عکاسی بوکه داره.با توجه به ویژگی ها و با توجه به پردازنده دستگاه میشه گفت برای کسایی که استفاده معمولی از گوشی دارن و نمیخوان هزینه زیادی بکنن ولی میخوان یه گوشی مقرون به صرفه داشته باشن و اینکه یه دوربین با کیفیت خیلی خوب داشته باشه این گوشی بهترین انتخابه.

ترابی

۱۳۹۷/۴/۲۶
به نظر من میت 10 لایت انتخاب بهتری خواهد بود چون از لحاظ سخت افزاری میشه گفت قوی تر هست و اینکه صفحه نمایشش هم کیفیت بهتری داره.دوربینش هم خیلی عالیه در واقع 4 دوربینه هست که عکس های بوکه میگیره هم با دوربین سلفی و هم با دوربین سلفی این قابلیت رو داره.از لحاظ ظاهری که هر دو گوشی زیبا هستن ولی خوب میشه گفت که اگه میخواین گول کمتری بدین و کلا کار خیلی سنگینی با گوشی انجام نمیدین این گوشی واقعا بهترین انتخاب محسوب میشه چون هم دوربین فوق العاده ای داره و هم اینکه صفحه نمایشش در حد قیمتش خوبه و هم حافظش خوبه.درکل اگه میخواین در حد میت 10 لایت پول بدین که میت 10 لایت بهترین گزینه هست ولی اگه میخواین هزینه ی کمتری انجام بدین y7prime خیلی انتخاب خوبی هست.