خانهاخبار
ایسر لپتاپ‌های Chromebook 13 و Chromebook Spin 13 را معرفی کرد

ایسر لپتاپ‌های Chromebook 13 و Chromebook Spin 13 را معرفی کرد

ایسر دو لپتاپ اداری Chromebook 13 و Chromebook Spin 13 را با مشخصات فنی جالب توجه و طراحی متفاوت معرفی کرد. این لپتاپ‌ها به سیستم عامل ChromeOS مجهز هستند و از اپلیکیشن‌های اندرویدی هم پشتیبانی می‌کنند.
۱۳۹۷/۳/۴

کمپانی ایسر دو لپتاپ تازه اداری را به نام‌های Chromebook 13 و Chromebook Spin 13 با بدنه آلومینیومی سطح بالا و مشخصات فنی قابل توجه و حرفه‌ای معرفی کرد. همان‌طور که گفتیم، این لپتاپ‌ها اصطلاحا اداری هستند و ایسر آن‌ها را به ویژگی‌های منحصر به فردی مجهز کرده است تا اغلب افراد حرفه‌ای در شرکت‌ها بتوانند از آن‌ها برای مقاصد مختلف بهره ببرند. برای مثال، Chromebook 13 از قابلیت تغییر حالت پشتیبانی نمی‌کند و بیشتر مخصوص افرادی طراحی شده است که به استفاده از لپتاپ‌های معمول و سنتی علاقه مند هستند و کارشان در اکثر موارد با تایپ کردن و استفاده از صفحه کلید انجام می‌شود. از طرف دیگر، مدل Chromebook Spin 13 با امکان تغییر حالت طراحی شده و صفحه نمایش لمسی هم دارد. این مدل همچنین به قلم استایلوس Wacom مجهز شده است و می‌توانید از آن برای نوشتن و طراحی کردن روی صفحه استفاده کنید. بدین ترتیب دیگر لازم نیست صفحه نمایش را با انگشتان خود لمس کنید و می‌توانید از کثیف شدنش هم جلوگیری کنید.

image

هر دو مدل Chromebook 13 معرفی شده از صفحه نمایش 13.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس بهره می‌برند و اگرچه به اندازه لپتاپ‌های محبوب 15 اینچی نیستند، همچنان می‌توانند برای انجام امور اداری بسیار مفید واقع شوند. این دو مدل تازه همچنین قادر خواهند بود از عهده امور روزانه به خوبی برآیند چراکه از تازه‌ترین پردازنده Core ساخت اینتل قدرت می‌گیرند. Chromebook 13 و Chromebook Spin 13 به نسل هشتم پردازنده‌های Intel Core i3 8130U مجهز شده‌اند در حالی که مدل Spin را می‌توانید در یک نسخه دیگر هم با پردازنده Core i5 8250U نسل هشتم تهیه کنید.

این لپتاپ‌ها اداری هستند و به همین خاطر از حافظه داخلی بالایی برخوردارند. میزان حافظه داخلی در هر دو مدل حداقل 32 گیگابایت طراحی شده است و کاربران می‌توانند آن را در Chromebook 13 در صورت تمایل به 64 گیگابایت و در مدل Spin هم به 128 گیگابایت ارتقا دهند. علاوه بر این حافظه رم هر دو مدل 16 گیگابایت از نوع LPDDR3 و دوام باتری‌شان هم 10 ساعت است. Chromebook 13 و Chromebook Spin 13 هر دو به گوگل پلی دسترسی دارند و از اپلیکیشن‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کنند. بدین ترتیب اگر قابلیت‌های مورد نیازتان در اپلیکیشن‌های سیستم عامل Chrome OS وجود نداشته باشند، می‌توانید اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی آن‌ها نصب کنید. کمپانی ایسر هنوز اطلاعات نهایی را درباره قیمت، تاریخ عرضه و بازارهای دریافت کننده این لپتاپ‌های تازه منتشر نکرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)