خانهاخبار
جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسر در راه بازار

جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسر در راه بازار

مانیتور گیمینگ گرانقیمت ایسر با قابلیت‌‌های بی‌نظیری همچون پشتیبانی از ‌ G-Sync و HDR روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۴
image

در CES سال 2017، ایسر و ایسوس وعده تولید مانیتورهای گیمینگ فوق العاده‌ای را دادند که قابلیت پشتیبانی از G-Sync انویدیا و HDR را داشته باشد و علاوه بر آن رزولوشن 4K و نرخ رفرش 144 هرتز ارائه دهد. هرچند در طول بیش از یک سال، خبری مبنی براقدام این دو شرکت در جهت تحقق این هدف شنیده نمی‌شد، حال با رونمایی از Predator x27 ایسر ثابت کرد که به وعده خود عمل کرده است.

مانیتور Predator x27 ایسر اولین مانیتوری است که چنین ویژگی‌های بی‌نظیری را به صورت همزمان برای علاقمندان به بازی‌‌های کامپیوتری فراهم آورده است:

  • صفحه نمایش کوانتومی 27 اینچی با رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل (4K)
  • بهره‌گیری از HDR 10 با روشنایی لحظه ای 1000 نیتی
  •  دارای نرخ رفرش 120هرتز که با اورکلاک به 144 هرتز قابل ارتقاست
  • پشتیبانی از فناوریG-Sync  انویدیا
  • پوشش 99 درصد از طیف رنگ‌های AdobeRGB
  • مجهز به درگاه‌های DisplayPort 1.4، HDMI 2.0 وهمچنین 4 پورت USB 3.0
image

با این حال علاوه بر قیمت 2000 دلاری این مانیتور مسئله دیگری نیز ممکن است تردیدی در خرید آن ایجاد کند: بهره بردن از این مانیتور 4k با چنین نرخ فریم‌هایی، حضور یک کارت گرافیک GTX 1080 را تقاضا می‌کند؛ زیرا کارت‌های AMD از G-Sync پشتیبانی نمی‌کنند.

 پیش بینی می‌شود مانیتور ROG Swift PG27UQ، که توسط ایسوس طراحی شده و به زودی راهی بازار می‌شود، نیز مشخصات مشابهی را ارائه دهد و در نتیجه دور از انتظار نخواهد بود اگر ایسوس نیز قیمت مشابهی برای آن در نظر بگیرد اما، پیشنهاد می‌کنیم اگر تصمیم به خرید این مانیتور گیمینگ دارید تا عرضه مانیتور ایسوس منتظر بمانید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)