خانهاخبار
میان‌رده Galaxy J4 سامسونگ با قیمت کم‌تر از 200 دلار به بازار عرضه شد

میان‌رده Galaxy J4 سامسونگ با قیمت کم‌تر از 200 دلار به بازار عرضه شد

سامسونگ از گوشی میان‌رده Galaxy J4 رونمایی کرده است؛ این مدل با نمایشگر 5.5 اینچی، دو گیگابایت رم و پردازنده چهار هسته‌ای کم‌تر از 200 دلار قیمت‌ گذاری شده است.
۱۳۹۷/۳/۱

یکی از چهار گوشی که سامسونگ برای عرضه از سری Galaxy J درنظر گرفته، مدل Galaxy J4 است که به‌تازگی با قیمت‌ کم‌تر از 200 دلار به فروش رسانده می‌شوند. این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED برخوردار است و خبری از حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر نیست؛ همین موضوع باعث شده تا کلیدهای لمسی در پایین گوشی جای بگیرند و دکمه‌ی Home نیز حفظ شود. رزولوشن صفحه‌نمایش 5.5 اینچی میان‌رده Galaxy J4 سامسونگ، HD (یا 720 در 1280 پیکسل) اعلام شده است. 

image

پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 که فرکانس هسته‌های پردازشی پردازنده روی 1.4 گیگاهرتز تنظیم شده، قدرت گوشی Galaxy J4 سامسونگ را تأمین می‌کند. در رابطه با واحد پردازش گرافیکی، باید به تراشه Mali-T720 MP1 اشاره کرد که در پردازنده اگزینوس 7570 به‌کار گرفته شده است. این میان‌رده از دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد اما اگر گمان می‌کنید که فضای ذخیره‌سازی Galaxy J4 برای‌تان کم است، می‌توانید از کارت حافظه Micro SD به منظور ارتقای این فضا استفاده نمایید.

image

دوربین اصلی Galaxy J4 سامسونگ، متشکل از یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که در گوشی Galaxy J6 نیز به‌کار گرفته شده بود؛ برای عکاسی سلفی نیز از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. هر دو دوربین، فلاش LED مجز دارند و به همین جهت در هنگام عکاسی در محیط‌های کم‌نور با مشکل چندانی مواجه نخواهید بود. 

image

سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی اعضای جدید سری Galaxy J اجرا می‌شود و مدل Galaxy J4 از این موضوع مستثنی نیست. این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد که برای پردازنده چهار هسته‌ای و نمایشگر HD آن مناسب به‌نظر می‌رسد. در رابطه با قیمت‌گذاری گوشی Galaxy J4، باید گفت که مدل مذکور با قیمت 185 دلار عرضه خواهد شد که نزدیک به 60 دلار از نسخه پایه Galaxy J6 سامسونگ کم‌تر است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Home

۱۳۹۷/۳/۱
Ba dollare 10 hezartoooman mishe 2 Melyooon

هادی

۱۳۹۷/۳/۱
چقدر ضعیفه با این پول بهترین گوشی هارو میشه خرید

Masoud

۱۳۹۷/۳/۱
خوبه با دلار ۷ تومن همین میان رده میشه یک و چهارصد از حقوق یه ماه یه گارگر بیشتر