خانهاخبار
گوشی‌های میان‌رده Galaxy J6 و Galaxy J8 سامسونگ معرفی شد

گوشی‌های میان‌رده Galaxy J6 و Galaxy J8 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ، به‌تازگی از دو گوشی میان‌رده Galaxy J6 و Galaxy J8 رونمایی کرده است که آن‌ها را با قیمت کم‌تر از 300 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۷/۳/۱

به دنبال انتشار گمانه‌زنی‌های متعدد پیرامون اعضای جدید سری Galaxy J، سامسونگ امروز به صورت رسمی از دو گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرده است؛ هر دو مدل جدید که با نام Galaxy J6 و Galaxy J8 شناخته می‌شوند، به همراه Galaxy A6 و گوشی ارزان‌قیمت‌تر Galaxy J4 به بازار عرضه خواهند شد.

از نظر طراحی، هر دو مدل Galaxy J6 و Galaxy J8 تاحدی با یک‌دیگر مشابه هستند و به رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهند شد. اعضای جدید سری Galaxy J از نمایشگر Super AMOLED بهره می‌گیرند که نسبت ابعاد 18.5 به 9 داشته و شیشه 2.5 بعدی دارای انحنا از صفحه‌نمایش محافظت می‌کند.

image

مشخصات گوشی Galaxy J6 سامسونگ

این مدل که با بدنه تمام پلاستیکی همراه شده است، از نمایشگر 5.6 اینچی Super AMOLED بهره می‌گیرد؛ با اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاملاً حذف نشده‌اند و چندان باریک نیستند، سامسونگ ادعا می‌کند که گوشی جدید از طراحی Infinity Display برخوردار است. مدل مذکور از پردازنده اختصاصی اگزینوس 7870 با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و در دو مدل قابل خریداری خواهد بود؛ می‌توانید Galaxy J6 را با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. هر دو نسخه از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی می‌کنند و به همین جهت، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا سقف 256 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه فراهم شده است. 

گوشی Galaxy J6 از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که انرژی مورد نیاز برای پردازنده و صفحه‌نمایش این گوشی را تأمین خواهد کرد. در قاب پشتی، از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه لنزی ثابت F1.9 استفاده شده است که فلاش LED به بهبود جزئیات تصاویر در محیط‌های کم‌نور کمک خواهد کرد؛ در جلوی گوشی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است که مانند سنسور به‌کار گرفته شده در دوربین اصلی، F1.9 دارد. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی گوشی جدید سامسونگ اجرا میشود و مدل مذکور از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی برخوردار است. 

image

مشخصات گوشی Galaxy J8 سامسونگ

گوشی Galaxy J8 در واقع نسخه بهبود یافته میان‌رده Galaxy J6 است که از یک نمایشگر بزرگ‌تر، پردازنده قدرت‌مندتر، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و دوربین توانمند بهره میگیرد. برخلاف Galaxy J6، این مدل به نمایشگر 6 اینچی HD+ از نوع Super AMOLED مجهز شده است؛ صفحه‌نمایش مذکور، نسبت ابعاد 18.5 به 9 دارد و روی آن با شیشه 2.5 بعدی پوشانده شده است. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام به بازار عرضه خواهد شد و Galaxy J8 تنها در یک نسخه با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری خواهد بود.

در رابطه با قابلیت‌هایی که میان‌رده 6 اینچی سامسونگ در زمینه عکاسی ارائه می‌دهد، باید به سنسور 16 مگاپیکسلی در قاب پشتی اشاره کرد که با فلاش LED و یک سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی همراه شده است؛ سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات تصاویر بوکه در پنل پشتی گنجانده شده است.  اگر علاقه‌مند به عکاسی سلفی هستید، میان‌رده Galaxy J8 سامسونگ شما را ناامید نخواهد کرد؛ این مدل از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی برخوردار است که دهانه لنزی F1.9 و فلاش LED مجزا دارد. جدیدترین میان‌رده سامسونگ به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و مشخصات دیگر آن تا حد چشمگیری به Galaxy J6 شباهت دارد.

گوشی Galaxy J6 از تاریخ 22 مه با قیمت 13990 روپیه (205 دلار) برای مدل 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ نسخه مجهز به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، 245 دلار قیمت‌گذاری شده است. Galaxy J8 نیز با نمایشگر 6 اینچی در ماه جولای با قیمت 18990 روپیه (278 دلار) قابل خریداری خواهد بود. 

شما کدام‌ مدل از اغضای جدید سری Galaxy J را برای خرید، در نظر گرفته‌اید؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهدی رجایی فرد

۱۳۹۷/۳/۱۷
لطفا نظرم رو به نمایش بزارید

محمد اس ام

۱۳۹۷/۳/۸
دقیقا الان جوک گفتی آقا محمد آخه اچ دی سامسونگ در حد فول اچ دی هواوی ؟ خنده دار بود.
امولد رنگ ها رو اشباع تر نشون میده ولی ال سی دی رنگ ها رو طبیعی تر ( خدایی این دیگه حقیقته اول تحقیق هم کنید بعد اگه با صحبت من جور نبود دیس لایک بدید. )

محمد

۱۳۹۷/۳/۸
الان هواوی از کجای اپل کپی برداری کرده

RSD11!

۱۳۹۷/۳/۲
سلام داداش خوبی؟
چه خبر کم پیدایی! :|

آرش

۱۳۹۷/۳/۲
امیدوارم سامسونگ به روزهای خوش گذشته اش برگرده.چون دو شرکت آپل و هوآوی اجازه نفس کشیدن به دیگر شرکت‌ها نمیدن.