خانهاخبار
شاتل موبایل بسته ترکیبی دو ماهه عرضه کرد

شاتل موبایل بسته ترکیبی دو ماهه عرضه کرد

شاتل موبایل از ارائه بسته‌های ترکیبی دوماهه خود برای مشترکین عادی و مشترکین خدمات اینترنت ADSL شاتل شامل سیم کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و ترافیک و اشتراک نماوا برای تماشای فیلم و سریال به مشترکین جدید این اپراتور تلفن همراه کشور به مناسب فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
۱۳۹۷/۲/۳۱

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، "بسته آغازین ویژه" این اپراتور شامل سیم‌کارت، 20 گیگابایت اینترنت همراه، 30 گیگابایت ترافیک نماوا،  2 ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 200 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 6200 پیامک برای دوماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا به قیمت 30 هزار تومان عرضه می‌شود. 

این بسته به مشترکین خدمات ADSL شاتل با 50 گیگابایت اینترنت همراه، 50 گیگابایت ترافیک نماوا دو ماهه و 3 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه عرضه می شود.

پوشش سراسری نسل های 3G، 3.75G، 4G/LTEو 4.75G، ارائه اولین تجربه همگرایی خدمات ثابت و همراه (FMC ) کشور، فروش و پشتیبانی مشترکین 24 ساعته دو زبانه، تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت، انتقال حجم باقی مانده بسته اینترنت به دوره بعد، بسته های ترکیبی مقرون به صرفه و مدیریت آسان و شفاف حساب کاربری و هزینه ها از جمله ویژگی های سیم کارت های شاتل موبایل هستند که با پیش شماره 0998 و کد 1 به بازار ارتباطات کشور عرضه شده اند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرند. از سوی دیگر در صورت ارسال عدد 1 به شماره 09981000000، کارشناسان مرکز تماس شاتل موبایل با فرد متقاضی تماس می گیرند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pars71

۱۳۹۷/۲/۳۱
نامحدود شبانه یا ماهانه نذاره ارزش نداره . نامحدود شبانه همراه اول خیلی بهتر از اینه