خانهاخبار
LG G7 ThinQ با پیش‌فروش دو برابری، نسل قبل را شکست داد

LG G7 ThinQ با پیش‌فروش دو برابری، نسل قبل را شکست داد

براساس اطلاعاتی که توسط خبرگزاری ETNews منتشر شده است، پرچمدار جدید LG G7 ThinQ توانسته نسل قبل خود را از نظر میزان پیش‌فروش پشت سر بگذارد.
۱۳۹۷/۲/۳۰

شرکت ال‌جی، به‌تازگی از گوشی پرچمدار G7 ThinQ رونمایی کرده است که قابلیت‌های متمایزی نسبت به نسل قبل دارد؛ این گوشی، متفاوت‌ترین پرچمدار عرضه شده توسط LG است که در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشی پرچمدار LG G7 ThinQ توانسته فروش بالاتری در مقایسه با نسل قبل یعنی LG G6 داشته باشد. آن‌طور که پیداست، ال‌جی توانسته پس از چندین فصل که تجارت موبایلش به شدت تحت‌فشار بوده؛ تغییراتی را با عرضه پرچمدار جدید خود به وجود آورد. خبرگزاری ET News در یک گزارش جدید، مدعی شده است که میزان پیش‌فروش LG G7 ThinQ در مقایسه با میزان پیش‌فروش LG G6 به دو برابر افزایش یافته است.

براساس اطلاعات‌ به‌دست آمده، تنها با گذشت چهار روز از آغاز پیش‌فروش پرچمدار 2018 ال‌جی در کره جنوبی، این مدل توانسته توجه بیش از 70 هزار نفر را جلب کند؛ برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم که در چنین بازه زمانی در سال 2017، تنها 40 هزار واحد از گوشی LG G6 پیش‌فروش شده بود. به همین جهت، گوشی جدید ال‌جی موفق شده است تا 30 هزار واحد بیشتر در مقایسه با نسل قبل به فروش برسد.

image

البته اینکه ال‌جی در طی سال 2018 چگونه عمل خواهد کرد و چه استقبالی از پرچمدار G7 ThinQ به عمل خواهد آمد، به میزان پیش‌فروش ارتباطی ندارد؛ سازنده کره‌ای در صورتی‌که نتواند در زمینه بازاریابی برای پرچمدار جدید خود موفق عمل نماید، به راحتی باعث خواهد شد تا پرچم‌دار جدیدش در طی چند ماه آینده، رفته رفته به فراموشی سپرده شود. حتی در صورتی‌که پرچمدار جدید ال‌جی بتواند در طی سال 2018 در بازار کره جنوبی عملکرد خوبی داشته باشد، شاید نتواند از ضرردهی تجارت موبایل ال‌جی جلوگیری کند؛ بدین منظور، سازنده کره‌ای باید در دیگر بازارها از جمله ایالات متحده و اروپا موفق عمل نماید و خود را تنها به کره جنوبی محدود نکند.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گوشی پرچمدار G7 ThinQ باید به این موضوع اشاره کرد که مدل مذکور از نمایشگر 6.1 اینچی از نوع MLCD+ بهره می‌گیرد؛ پرچمدار آینده ال‌جی در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد و البته حاشیه‌ی پایین نمایشگر را نیز حفظ کرده است. این گوشی از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل بهره می‌گیرد؛ نسبت ابعاد نمایشگر، 19.5 به 9 است و همین موضوع باعث شده تا G7 ThinQ کشیده‌ترین گوشی ال‌جی لقب بگیرد. پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی، چهار یا شش گیگابایت رم (مدل مجهز به 64 گیگابایت حافظه از چهار گیگابایت رم و مدل 128 گیگابایتی از شش گیگابایت رم استفاده می‌کند)، دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی و دورین سلفی 8 مگاپیکسلی دیگر مشخصات این گوشی را تکمیل کرده است. جدیدترین پرچمدار ال‌جی با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد و نزدیک به 850 یورو قیمت‌گذاری شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Platform

۱۳۹۷/۲/۳۱
علاقه مندان واقعی تکنولوژی موبایل به شکل تکرار در هر موقعیتی مینویسم، این خیزش و اقدام آشکار خداپسندانه و مطمئنن تاثیر مثبت گذار که مدتی هست که شروع و انتخاب کردید تا ارزانی کامل و شدید موبایل های میانرده و به خصوص به ‌خصوص بالارده ای که وارد ایران کهنسال ما میشوند را فراموش نکنید و به همه چه آشنا چه غریبه بگوئید و بفهمانید که آنها هم به این اقدام خداپسندانه و مردم پسندانه بپیوندند به شکل عملی نه فقط شعار
(نه به خرید)

حمید

۱۳۹۷/۲/۳۰
همه اش الکیه اینا بازی رسانه ایه خخخخخخخخخخخ