خانهاخبار
نسخه جدید پرچمدار LG G6 با پسوند ThinQ در راه است

نسخه جدید پرچمدار LG G6 با پسوند ThinQ در راه است

شرکت ال‌جی در حال توسعه گوشی پرچمدار جدید خود با نام تجاری V35 ThinQ است اما به‌نظر می‌رسد که سازنده کره‌ای، برنامه‌هایی به منظور ارائه نسخه متفاوت از پرچمدار G6 دارد.
۱۳۹۷/۲/۲۹

شرکت ال‌جی در اوایل سال جاری میلادی و در کمال ناباوری، به جای پرچمدار جدید خود یعنی G7 ThinQ از نسخه ارتقا یافته فبلت LG V30 رونمایی کرد؛ این مدل که با پسوند ThinQ متمایز شده است، از هوش مصنوعی به منظور بهبود عملکرد خود در زمینه عکاسی بهره می‌گیرد. البته ال‌جی اعلام کرد که قابلیت‌های V30s ThinQ را برای گوشی پرچمدار V30 ارائه خواهد داد و عملکرد این گوشی را بهبود می‌دهد. صرف‌نظر از قابلیت‌هایی که V30s ThinQ ارائه می‌دهد، ال‌جی تصمیم گرفته است از پسوند ThinQ برای گوشی‌های آینده خود استفاده نماید و همین موضوع باعث شده است تا G7 ThinQ به عنوان جانشین LG G6 عرضه شود. هرچند، به‌نظر می‌رسد نسخه جدیدی برای پرچم‌دار 2017 ال‌جی عرضه خواهد شد. 

image

براساس اطلاعاتی‌که اخیراً به‌دست آمده است، نسخه جدید LG G6 با پسوند ThinQ به بازار عرضه خواهد شد؛ همان‌طور که پیش‌تر خواندید، از این پسوند برای محصولات خانگی هوشمند ال‌جی استفاده می‌شد اما شرکت کره‌ای تصمیم گرفته است تا از آن برای نام‌گذاری گوشی‌های پرچم‌دار خود نیز استفاده کند. در بخش انگلیسی وب‌سایت ال‌جی کانادا، پرچم‌دار G6 با پسوند ThinQ لیست شده است؛ در حالی‌که در نسخه فرانسوی این وب‌سایت، از نام LG G6 استفاده شده است. البته در سایر بازارها، نسخه جدید پرچمدار جدید ال‌جی همچنان با نام LG G6 شناخته می‌شود؛ به همین جهت، ری‌برند شدن پرچمدار 2017 ال‌جی همچنان در حال جریان است.

هنوز نمی‌دانیم گوشی G6 ThinQ چه تفاوت‌هایی با گوشی G6 خواهد داشت و اینکه نسخه متفاوتی از آن خواهد بود یا تنها قابلیت‌های نرم‌افزاری متمایزی را ارائه می‌دهد؛ با این‌حال، ممکن است ال‌جی از روندی که پیش‌تر برای V30 استفاده کرده بود، برای پرچمدار 2017 خود از سری G استفاده کند. پرچمدار LG V30 با دریافت به‌روزرسانی اندروید اوریو 8.0 و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، هم‌اکنون با نام V30 ThinQ شناخته می‌شود و ممکن است که چنین روندی برای پرچمدار LG G6 درنظر گرفته شده باشد.

image

LG G6 اولین گوشی ال‌جی با طراحی بدون حاشیه محسوب می‌شود که نمایشگری 5.7 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل دارد؛ پرچم‌دار مذکور به صفحه‌نمایش 18:9 مجهز شده است و رزولوشن نمایشگر، باعث شده تا در هر اینچ نزدیک به 564 پیکسل وجود داشته باشد. LG G6 همچنین به پردازنده اسنپدراگون 821 کوالکام مجهز شده است که شامل چهار هسته پردازشی (دو هسته از نوع Kryo با فرکانس 2.35 گیگاهرتز و دو هسته پردازشی دیگر Kryo با فرکانس 1.6 گیگاهرتز) است. چهار گیگابایت رم به همراه 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصاتی است که پرچمدار 2017 ال‌جی ارائه می‌دهد.

لازم به‌ذکر است که جانشین LG G5 به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی مجهز شده است و از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده می‌کند. باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلی‌مری با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم (تنها در نسخه آمریکایی G6 چنین قابلیتی ارائه می‌شود) و شارژ سریع 3.0 کوالکام، مشخصات LG G6 را تکمیل کرده است. برخلاف نسل قبل، این گوشی طراحی ماژولار ندارد و نمی‌توانید با اتصال ماژول به قسمت پایین گوشی، قابلیت‌های G6 را ارتقا دهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محسن

۱۴۰۰/۴/۱
سلام و درود دوست عزیز.من حدودا ۱۰ سالی هست که از گوشی های برند الجی استفاده میکنم G3-G4-G6 رو تو این چند سال استفاده کردم.همیشه از این گوشی ها راضی بودم و هستم.در حال حاضر هم همزمان از G6 و A50 استفاده اما نکته جالب اینکه از G6 بسیار بسیار راضی ترم.کیفیت دوربین و سرعت اینترنت و کیفیت صحفه نمایش و کیفیت اسپیکر و میکروفن.G6 با اینکه ۴ ساله استفاده میکنم اما باطریش ۱ روز کامل جواب میده از گوشیهای دیگه چیز زیادی کم نداره.موفق باشید.

میهمان

۱۳۹۷/۱۱/۱۷
سلام استاد فکر کنم همه متوجه شدند که خیلی سرتون میشه
وشما هم اصلا تعصب ندارید از نظراتتون در مورده ال جی و سامسونگ معلومه
جناب روشن فکر
التماس عدم خورد کردن این و اون و التماس عدم تعصب و به رخ کشیدن بلدیتون
درخت هرچه پر بارتر...

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۹
مفتش گرونه سایه میندازه پیکسل میسوزونه و در نهایت بوت لوپ میشه Hang Is Good

Platform

۱۳۹۷/۲/۲۹
طبق نام کاربری شما(نگار)باید یک بانوی محترم باشی، دورود بانوی محترم نگار، من طرفدار هیچ برندی نیستم و فن هیچ برندی نیستم، هیچ برندی و محصولی خاص بدون ایراد و کامل نیست و همگی همراه با مزایا مطمئنن معایب هم دارن که این شامل سامسونگ و ال چی هم میشه، فرمایشات شما در مورد باطری خوب و پردازنده البته به غیر از تولید گرما نه از لحاظ قدرت و کارآمدی با وجود قدیمی شدن اسنپدراگون 821 صحیح نیست بر طبق واقعیت ثبت شده و ثابت شده و کار مستقیم کاربران با G6, بر طبق انصاف ال جی شاهکاری بی نظیر در G6 به کار برد که هنوز هیچ برندی با نادانی تمام سعی نکرده با الگو برداری از اون به شکل بروز شده و بهتر شده و با اضافه کردن موردی خاص از جانب خودش و اختصاصی کردن اجراش کنه، آره سیستم چهار قسمتی (چهارگانه) خنک کننده به کار رفته روی آن، دوربین دوگانه اونهم بد نیست اما عالی هم نیست! باطری کم ظرفیت و تغییر نکرده اون از زمان G2 تا اکنون یعنی 3000 میلی آمپر G6 در استفاده معمولی و به خصوص سنگین حرفه ای بدون شک بر طبق واقعیت ثابت شده و ثبت شده علمی و عملی با توجه به صفحه نمایش بزرگ باکیفیت اما بسیار پرمصرف در باطری ips LCD و پردازنده قدرتمند و قدیمی شده اسنپدراگون 14 نانومتری اسنپدراگون 821 چهار هسته ای که فقط نسخه سرعتی تر شده 820 چهار هسته ای هست و مشکل داغ کردن دارد البته نه منظورم به شدت فوق زیاد اسنپدراگون 810 هشت هسته ای! تنها شاهکار بی نظیر و شاخص G6 سیستم چهارگانه خنک کننده آن هست و در این نسخه به اصطلاح یعنی جدید تغییراتی خاص نیست جز اضافه کردن چند مورد نرم‌افزاری... نباید زمانی که شاید ناراحت میشی به کوباندن دیگران و حتی دیگر برندها بپردازی و اگه راست می‌فرماید از طریق واقعیت بدون تعصب حرف بزنی و نظر بدی! حرف های شما در مورد سامسونگ اشتباه هست و حرفهای سرشار از تعصب (فن بودن) که خوب نیست حتی اگه واقعا فن نباشی و به امید خدای یکتا که بی تعصب هستی، فقط بر طبق واقعیت ثبت شده و ثابت شده علمی و عملی هست که خود به خود به انتخاب صحیح خواهی رسید با کمک توقع و سلیقه شخصی تان، بانوی محترم (التماس تفکر)
?
Amen

نگار

۱۳۹۷/۲/۲۹
والا ما هم G6داریم.هم باتریش خوبه هم صفحه نمایشش هم قدرت پردازندش.سامسونگ و هواوی یه 2015و2016یا پرایم میزارن آخر اسمشون.حالا این بیچاره یه چیز دیگه گزاشته.