خانهاخبار
وان پلاس از ایرفون بی‌سیم Bullets رونمایی کرد

وان پلاس از ایرفون بی‌سیم Bullets رونمایی کرد

شب گذشته، وان پلاس طی مراسمی از جدیدترین پرچم‌دار خود با نام وان پلاس ۶ رونمایی کرد. اما پیش از آغاز این مراسم، شایعاتی مبنی بر تولید یک ایرفون وایرلس نیز به گوش می‌رسید.
۱۳۹۷/۲/۲۷

پس از برگزاری مراسم رونمایی از وان پلاس ۶، مشخص شد که شایعات درباره توسعه ایرفون‌ بی‌سیم از سوی این کمپانی چینی صحت داشتند و وان پلاس در کنار معرفی پرچم‌دار جدیدش، از ایرفون‌ جدیدی با نام Bullets رونمایی کرد.


image

این ایربادهای بی‌سیم با ظاهری جمع‌و‌جور و وزن سبک تولید شده است. در انتهای هر یک از ایربادها یک آهن‌ربا قرار دارد تا بتوانید هنگامی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، آن‌ها را به یک‌دیگر بچسبانید و دور گردن خود قرار دهید. زمانی که ایربادها به هم متصل شوند، موزیک به‌صورت خودکار متوقف خواهد شد که این امر کاربر را از مراجعه به گوشی یا دستگاه متصل به ایرباد بی‌نیاز می‌کند.

image

همچنین این ایرفون از گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان بدون مراجعه به گوشی هوشمند، دستورات صوتی را صادر کرد. به گفته وان پلاس، این قابلیت عمل ذخیره‌ی یادآور یا مسیریابی یک مقصد را کاربردی‌تر خواهد کرد.

باتری وان پلاس بولِتز تا ۸ ساعت دوام دارد و با ۱۰ دقیقه شارژ، تا ۵ ساعت قابل استفاده خواهد بود. قیمت اعلام شده برای این ایرفون، معادل ۶۹ دلار است و از پنجم ماه جولای راهی بازار می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)