خانهاخبار
فروش گلکسی اس 9 در وطن سامسونگ از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد

فروش گلکسی اس 9 در وطن سامسونگ از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد

یکی از بازارهایی که سامسونگ همواره تلاش دارد تا در آن حضور موثری داشته باشد، کره جنوبی است؛ جایی که رقیب هم‌وطن، یهنی ال‌جی نیز به آن امید بسیار دارد. امسال سامسونگ امیدوار است تا با فروش بیشتر گلکسی اس ۹ بتواند رکورد ثبت شده برای گلکسی اس ۸ را نیز پشت سر بگذارد.
۱۳۹۷/۲/۲۶

به‌تازگی سامسونگ آمار فروش سری گلکسی اس ۹ در کشورش را اعلام نمود. این دو گوشی در ماه مارس وارد بازار شدند و طبق ادعای سامسونگ، در کمتر از دو ماه، تعداد یک میلیون دستگاه از آن‌ها به فروش رسیده است. پرچم‌دار سال گذشته کره‌ای‌ها تنها ظرف ۳۷ روز به این میزان فروش دست یافت و پرچم‌دار سال ۲۰۱۱ این شرکت، یعنی گلکسی اس ۲ نیز در مدت ۴۰ روز توانست این رکورد را ثبت کند.

image

با در نظر گرفتن رکورد پرچم‌داران پیشین سامسونگ، ظاهرا میزان فروش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس یکی از کندترین‌ها در میان اعضای خانواده سری اس بوده است. با این‌حال، این شرکت به دستگاه‌های جدیدش امید زیادی دارد و معتقد است که در طولانی مدت می‌توانند فروش بیشتری را نسبت به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رقم بزنند. البته دلیل دیگری که باعث کاهش فروش این دستگاه‌‌ها شده، کاهش استقبال مردم از پرچم‌داران و روی آوردن به میان‌رده‌هایی با مشخصات بالاتر از حد معمول است. برای مثال، (A8 (2018 اخیزا یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ بوده است.

image

قطعا این غول دنیای فناوری از وضعیت فروش سری گلکسی اس ۹ ناامید نخواهد شد، گرچه تقاضا برای این محصولات تا پایان سال جاری ثابت بماند. همچنین، فعلا تمرکز اصلی سامسونگ بر بازار چین است که عنوان بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند را داراست. این شرکت به تازگی رنگ‌های جدیدی از گلکسی اس ۹ را با نام‌های قرمز بورگاندی و Sunrise Gold راهی بازار کرد، به این امید که فروش بهتری را رقم بزنند و در نهایت باید دید که با معرفی گلکسی نوت ۹ در تابستان، باز هم فروش گلکسی اس ۹ تحت تاثیر قرار خواهد گرفت یا خیر.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۹
حمید خالی بند بعد یک ماه تو کره یک میلیون فروخته در کل جهان که خیلی بالاتر از این حرفاست همون هنگی v30 تو کره 1000 عدد هم فروش نداشته

رضا

۱۳۹۷/۲/۲۶
بعد 2 ماه 1 میلیون فروخته یه چاخانیم فوری ذوق کرده

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۶
یک بنده خدایی میگفت اس9 فروش نداره خخخخخخخخخخ تو کره فقطدر 37 روز یک میلیون فروخته جهت اطلاع اون فرد بی اطلاع بگم هر وقت میزان فروش یک سال کل گوشی های هنگ تی سی در دنیا به یک میلیون رسید بیا تا با هم حرف بزنیم :دی