خانهاخبار
رزولوشن نمایشگر Galaxy S10 بالاتر از ۶۰۰ پیکسل بر اینچ خواهد بود

رزولوشن نمایشگر Galaxy S10 بالاتر از ۶۰۰ پیکسل بر اینچ خواهد بود

سال گذشته اپل در دهمین سال معرفی برند آیفون، از یک محصول جدید پرده برداشت که الهام بخش بسیاری از گوشی‌های بازار است. حال نگاه‌ها به سمت سامسونگ خیره شده تا ببینیم آیا این کمپانی کره‌ای هم برای ارائه یک محصول متفاوت در دهمین سال تولد برند گلکسی S، برنامه خاصی دارد.
۱۳۹۷/۲/۲۵

دهمین نسل از پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ،‌ در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. احتمالا این نسل نیز مانند سری گلکسی اس ۹ و اس ۸، در دو نسخه معمولی و پلاس معرفی خواهد شد.

با توجه به توییتی که از سوی Ice Universe منتشر شده است، پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ کره‌ای‌ها به صفحه نمایشی مجهز خواهد بود که از تراکم پیکسلی بالاتر از ۶۰۰ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. در حال حاضر، گلکسی اس ۹ تراکم ۵۷۰ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند. بنابراین، افزایش تراکم پیکسلی در نسل جدید به این معنی است که ابعاد نمایش‌گر گلکسی اس ۱۰ از اس ۹ کوچک‌تر خواهد شد و یا رزولوشن نمایش‌گر افزایش می‌یابد.

image

اگر از اهمیت تراکم پیکسلی در نمایش‌گرها اطلاع ندارید، باید بدانید که افزایش تراکم پیکسلی باعث می‌شود تا تصاویر با وضوح بیشتری نمایش داده شوند. به همین دلیل است که صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند، با وجود رزولوشن ۳۲۰ × ۳۲۰ پیکسلی، تصاویر را با وضوح نسبتا بالا نمایش می‌دهند.

تا به حال خبری درباره‌ی رزولوشن صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ منتشر نشده است، اما اگر سامسونگ قصد ارتقا رزولوشن را داشته باشد، منطقی است که از رزولوشن 4K استفاده کند. پیش از این نیز سونی در برخی پرچم‌داران خود، مانند اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم، از این میزان استفاده کرده بود. در نتیجه، اگر کره‌ای‌ها در پرچم‌دار بعدی خود از نمایش‌گر 4K استفاده کنند، نوآوری و شگفتی خاصی در دنیای گوشی‌های هوشمند ایجاد نکرده‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۳/۳
حالا که فعلا توی فروش اوله

علی gsm

۱۳۹۷/۲/۲۶
قطع امید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منظورت چیه کلا با خودت درگیری ها !!!!!!!!آماتور ترین نظرات مربوط به خودت هست میدونستی میزان سود سامسونگ از اس9 بیش از اس8 بوده؟کلا سری اس با نوت بحثش جداست یکی فبلت به همراه قلم و دیگری فون هست و بدون قلم قیمت هاش هم نسبت به بعضی برند ها که اسم نمیبرم مناسبه چون دلار گرون شده و ارزش پول ما اومده پایین دلیلی نداره بگیم گرونه شما همین اس9 رو با پیکسل و آیفون مقایسه کن ببین کدوم ارزون تره.

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۶
لازم نیست همه میدونن کیفیت سامسونگ چیه واسه همین محبوب ترین برند دنیاست شما باید نگران هنگ تی سی باشی که سالی یک گوشی میده بازار اونم فروش نداره تازه پیکسل رو هم اسمبل کرد انقدر مشکل و باگ داشت و با قیمت فضاییش هیچکی نخرید و گوگل الان دنبال یک برند قویه که گوشی هاشو بده اونا تولید کنن چون فهمیده از هنگ تی سی چیزی در نمیاد. اونی که باید صبر کنه و منت بقیه رو بکشه هنگ تی سیه(و فایده ای هم نداشته تو این چند سال) جهت اطلاع گوشی های سامسونگ خود به خود فروش میره

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۶
سونی 8k هم بزنه کیفیت صفحه اش یک دهم 720p سامسونگ نیست

yashar2080

۱۳۹۷/۲/۲۶
این یعنی کلا دیگه از s9 قطع امید کرده , و امیدی به نوت 9 هم نداره چون همون s9‌با قلمه.... از الان داره برنامه های آیندشو تبلیغ میکنه تا مردم سراغ گوشیهای دیگه نرن و منتظر بمونن خخخخخ با این قیمت و این گوشیاش به نظرم خودش باید منتظر بمونه که بفروشه