خانهاخبار
سرگذشت برند جوان اما پرافتخار Honor

سرگذشت برند جوان اما پرافتخار Honor

برند آنر در چند سال اخیر توانسته در بازار گوشی‌های هوشمند جایی برای خود دست و پا کند و طرفداران فراوانی به دست آورد. تولید گوشی‌های جوان پسند، مقرون به صرفه و قدرتمند از جمله دلایل موفقیت این برند در بازار است. در ادامه مروری خواهیم داشت بر تاریخچه پرافتخار این برند جوان.
۱۳۹۷/۲/۲۳
image

برند honor در سال 2013، با هدف رقابت با گوشی‌های مقرون به‌ ‌صرفه در بازار چین و دیگر کشورهای جهان، وارد بازار شد و به سرعت توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

طرح تجاری خاص آنر برگ برنده این برند در مقابل سایر رقبا است. محصولات آنر معمولا به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند و تنها در برخی از کشورها در فروشگاه‌‌های فیزیکی نیز عرضه می‌شوند؛ به همین جهت هزینه‌‌های کلی شرکت کاهش یافته و سبب می‏‌شود تا آنر بتواند گوشی‌های هوشمندی بسازد که قیمت بهتری نسبت به سایرین داشته باشند.

البته محصولات آنر فقط به گوشی‌های هوشمند ختم نمی‌شود و محصولاتی مثل تبلت، هدفون و گجت‌های پوشیدنی را نیز با این برند می‌توان در بازار یافت. در ادامه این مطلب مروری خواهیم داشت بر سرگذاشت گوشی‌های هوشمند Honor از ابتدا تا کنون.

فروش جهانی برند آنر در سال 2014 با گوشی Honor 3C آغاز شد و در همان سال اولین پرچمدار خودش را با نام Honor 6 وارد بازار جهانی کرد. Honor 6C و Honor Holly دو محصول دیگری بودند که در آن سال معرفی شدند.

image

در سال 2015 آنر گوشی‌های بیشتری را وارد بازار کرد که Honor 7 گل سر سبدشان بود. آنر توانست در نیمه اول سال 2015 بیش از 20 میلیون گوشی هوشمند در جهان بفروشد و در بازار 74 کشور اروپایی و آسیایی حضور داشته باشد. دو برابر شدن فروش و کسب سود 5 میلیارد دلاری، انگیزه‌ای شد تا حضور در بازار بزرگ آمریکا جزو اهداف honor قرار بگیرد.

اولین حضور آنر در کشور آمریکا با گوشی Honor 5X در نمایشگاه CES 2016 رقم خود. به لطف معرفی دو گوشی Honor 8 و Honor Note 8 و بازار پر رونق کشور آمریکا، چینی‌ها توانستند به رکورد فروش 60 میلیون گوشی هوشمند در سال 2016 دست پیدا کنند.

آنر در ابتدای سال 2017 گوشی Honor 6X را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد؛ گوشی که توانست، از سوی چند سایت تخصصی معتبر، عنوان بهترین محصول نمایشگاه آن سال را از آن خود کند.

موفقیت این برند با Honor 9 ادامه یافت. این گوشی آنقدر مورد استقبال کاربران قرار گرفته که در عرض 1 ماه توانست به رکورد فروش 1 میلیونی برسد.

محصول دیگری که در انتهای سال 2017 وارد بازار شد Honor 7X نام داشت که با برخورداری از مشخصات سخت‌افزاری خوب و قیمت مناسب توانست در بازار میان‌رده‌ها بدرخشد.

image

جدیدترین گوشی برند آنر Honor 9 Lite نام دارد. این گوشی زیبا از نمایشگر 5.65 اینچی بدون لبه بهره می‌برد و مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای و 4 گیگابایت حفاظه رم است. استفاده از دو دوربین در جلو و دو دوربین در عقب و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 8 اوریو از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

برند honor همواره به کاربران جوان گوشی‌های هوشمند نگاه ویژه‌ای داشته است؛ از همین روی سعی می‌کند با کمک گرفتن از طراحان و چهر‌های شاخص محصولاتی تولید کند که ظاهر منحصر به فردی داشته باشند و مورد علاقه جوانان واقع شوند.

با اینکه تنها 5 سال از عمر این برند می‌گذرد، اما هر سال شاهد موفقیت بیشتر honor در بازارهای جهانی هستیم؛ برندی که امروزه نه تنها در آسیا بلکه در اروپا و آمریکا نیز مشتریان و طرفداران فراوانی دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

venom1382

۱۳۹۷/۳/۲۴
ایول من خودم honor 6x دارم یک سال و خورده ای میشه ، ولی واقعا تا الان عالی کار میکنه.

رضا

۱۳۹۷/۳/۱۴
مگه برند آنر متعلق به هواوی نیست؟؟؟

h.seyedi

۱۳۹۷/۳/۲
چون در زمان نوشتن این مطلب رسما معرفی نشده بود

h.seyedi

۱۳۹۷/۳/۲
بعضی از مدل ها در ایران عرضه نمیشه

جابر

۱۳۹۷/۲/۲۸
گوشی هاش حرف ندارن