خانهاخبار
بنچمارک پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ در Geekbench

بنچمارک پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ در Geekbench

نسخه مخصوص گوشی Galaxy Note 9 برای عرضه در بازار ایالات متحده، در آزمون Geekbench فاش شده است. این مدل در تابستان به صورت رسمی، معرفی و عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۳

سامسونگ در تابستان امسال از گوشی پرچمدار Galaxy Note 9 رونمایی خواهد کرد؛ این مدل که جایگزین Galaxy Note 8 خواهد شد، به‌تازگی در آزمون Geekbench فاش شده است. به دنبال افشای طراحی این گوشی در یک رندر رسمی، پرچمدار آینده سامسونگ با شماره مدل SM-N960U در آزمون Geekbench فاش شده است؛ باید اشاره کرد که مدل فاش شده، نسخه آمریکای فبلت Galaxy Note 8 خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگون کوالکام ارائه می‌شود. سامسونگ در حال‌حاضر، پرچمدار Galaxy Note 8 را در دو مدل با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام و اگزینوس 8895 به فروش می‌رساند؛ نسخه‌ای که در بازار ایالات متحده عرضه شده است، با شماره مدل SM-N950U شناخته می‌شود. به همین جهت، گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-N960U می‌تواند جدیدترین عضو از سری Galaxy Note باشد که تا پایان سال عرضه خواهد شد.

در لیست مشخصات به‌دست آمده، اشاره می‌شود Galaxy Note 9 از پردازنده اسنپدراگون کوالکام بهره خواهد برد؛ نوع تراشه، sdm845 ذکر شده که همان اسنپدراگون 845 است. سامسونگ از این تراشه در گوشی پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus استفاده کرده است؛ البته نسخه‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون کوالکام در ایالات متحده و چین عرضه می‌شوند. اطلاعات جدید، همچنین تأیید می‌کند که جانشین Galaxy Note 8 فاقد هشت گیگابایت رم خواهد بود و با شش گیگابایت رم در بازار عرضه خواهد شد؛ همان‌طور که می‌دانید، در Galaxy Note 7 (یا Galaxy Note Fan Edition) از چهار گیگابایت رم استفاده شده است و Galaxy Note 8 با شش گیگابایت رم به بازار عرضه شد. اما به‌نظر می‌رسد که روند افزایش حافظه رم در پرچمداران سری Galaxy Note فعلاً متوقف شده است.

image

پرچمدار آینده سامسونگ با شماره مدل SM-N960U، موفق شده است 2411 امتیاز در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی در آزمون Geekbench به‌دست آورد؛ این در حالی است که در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال، امتیاز فبلت Galaxy Note 9 به 8712 می‌رسد. لازم به‌ذکر است که جدیدترین عضو از سری Galaxy Note سامسونگ از سیستم‌عامل Android 8.1.0 بهره می‌گیرد.

در رابطه با زمان عرضه دقیق این فبلت، باید اشاره کرد که جانشین Galaxy Note 8 احتمالاً تا پیش از ماه اوت (August) معرفی نخواهد شد؛ این مدل احتمالاً در جریان یک رویداد اختصاصی موسوم به Unpacked به نمایش گذاشته می‌شود. اگر تصویری که اخیراً از این فبلت به‌دست آمده بود، صحت داشته باشد؛ پرچمدار آینده سامسونگ طراحی مشابه با نسل قبل خواهد داشت و شرکت سازنده، توجه خود را به بهبود مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های نرم‌افزاری معطوف کرده است. با این‌حال، نباید به سامسونگ برای عدم ایجاد تغییرات در طراحی خرده گرفت؛ حاشیه‌های اطراف نمایشگر Galaxy Note 9 نسبتاً باریک است و طراحی این گوشی در مجموع مناسب ارزیابی می‌شود. انتظار می‌رود مانند نسل قبل، سامسونگ از یک صفحه‌نمایش QHD+ در پرچمدار آینده خود استفاده کند؛ نمایشگری که براساس شایعات، احتمالاً 6.4 اینچی خواهد بود. ضمن اینکه پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، بهره‌گیری از یک باتری با ظرفیت بالاتر، بدنه ضدآب و قلم S-Pen از دیگر مشخصات احتمالی پرچمدار 2018 سامسونگ خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Alikhodadadi

۱۳۹۷/۲/۲۷
مقایسه ببن نوت با ایکس رو اگه دیده باشی نوت سریع تر بود و اس۹ هم از ایکس سریع تر بود کلا ایفون با بستن برنانه ها در پس زمینه بعد از باز کردن پیاپی برنامه ها این کار رو انجام میده

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۵
بله ولی در مجموع بهترین فبلت های دنیا رو سامسونگ داره و جدیدا سری میت هواوی رقیب خوبی هستن واسش بقیه هیچی

Platform

۱۳۹۷/۲/۲۵
درود محین، من هرگز طرفدار و به قول مخاطبین این سایت و تکنولوژی فن هیچ برندی نیستم و کلا با ios که روان تر و کم اشکال تر از اندروید هست و اپل نمیتونم زیاد لذت ببرم اما برام عجیب هست حرف صحیح شما چرا باید منفی بگیرد؟! این منفی دادن ها یعنی چی؟! بر طبق واقعیت ثبت شده و ثابت شده با نظر شما موافقم و منفی گرفتن های شما اهمیتی نداره! جدیدترین چیپ ست پردازنده های (پلتفرم) اندروید حال حاضر که همه میشناسن اونها رو بازهم به پای امتیاز شگفت انگیز چیپ ست پردازنده (پلتفرم)شرکت اپل A11 نمریسن حتی تا حدودی زیاد در عمل و فکر میکنم با این وضعیت چه خواهد شد و چه شگفتی دیگری با A12 که گفته شده 7 نانومتری هست رقم خواهد خورد، ای کاش تلفن همراه های اندرویدی نه از لحاظ سیستم عامل و رابط کاربری مشهور و بسیار کم اشکال و روان اپل بلکه حداعقل از لحاظ چیپ ست پردازنده (پلتفرم) مانند اپل بودن بااین حال که چیپ ست پردازنده های اندرویدی کنونی به ویژه exynos 9810 به شدت به امتیاز بنچمارک A11 نزدیک شده و شاید آینده به آن برسه و حتی بهتر بشه! و در عمل هم سریع و بی نقص هست همینطور در مقام بعدی در مقابل A11 اسنپدراگون 845

Platform

۱۳۹۷/۲/۲۴
درود محمد، هیچ وقت نگو عیبی نداشت و بهترین! چون بهترین و کاملترین وجود نداره در موبایل و هر کدام مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و هر کدام در بخشی بهتر عمل میکنن و کردن مانند گلکسی note8 که در قلم Spen و البته به همراه گلکسی های S9 در صفحه نمایش برتر فوق باکیفیت و کم مصرف شان در باطری طبق واقعیت علمی صفحه نمایش اختصاصی سامسونگ Super AMOLED، یکی از ضعف های پرچمداران امسال سامسونگ دو گانه S9 و به احتمال قوی note9 که خواهند داشتن پردازش گرافیکی بسیار سریع و کارآمد اما نچندان قوی هست به خصوص در برابر اون موبایل هایی که پردازنده snapdragon 845 دارن با پردازشگر گرافیکی Adreno 630 چون براکس گذشته در exynos 8895 با پردازشگر 20 هسته ای مالی G71 در برابر snapdragon 835 با پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 اکنون پردازشگر گرافیکی 18 هسته ای مالی G72 جدید exynos 9810در برابر پردازشگر گرافیکی snapdragon 845 آدرنو 540 ضعیف تر هست در عمل و بنچمارک، سامسونگ میتوانست از قدرتمند ترین مدل پردازشگر گرافیکی ARM با نام mali G72 با 32 هسته استفاده کنه که مانند اشباه همیشگی هوآوی تا به حال از مدل معمولی کم هسته تر مدل 18 هسته ای آن استفاده کرد ! اگر این کار را نمی کرد به راحتی مانند سال قبل snapdragon بقیه رقبای اندرویدی رو شکست میداد، امیدوارم در گلکسی note 9 از مدل 32 هسته ای Mali G72 استفاده بشه به همراه نوآوری ها به هر حال که من شاید تا سال 2019 و حتی 2020 صبر کنم

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۴
به به بهترین فبلت 2018 با فاصله زیاد تنها ایراد کوچیک نوت8 باتریش بود که تو این مثل اینکه برطرف شد