خانهاخبار
رندرهای رسمی گوشی Galaxy S8 Lite سامسونگ

رندرهای رسمی گوشی Galaxy S8 Lite سامسونگ

تصاویر جدید، گوشی Galaxy S8 Lite سامسونگ را با بالاترین کیفیت به نمایش می‌گذارد؛ این مدل تا یک هفته دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۳

شرکت سامسونگ در حال توسعه یک گوشی میان‌رده جدید از سری Galaxy S است و ادعا می‌شود که این مدل به عنوان نسخه Lite پرچمداران سری Galaxy S8 راهی بازار خواهد شد. مدل مذکور موفق شده است تا تأییدیه‌های لازم را از TENAA و FCC به‌دست آورد و تصاویر جدید که Weibo منتشر شده است، طراحی احتمالی این گوشی را به نمایش می‌گذارد؛ ضمن اینکه تأیید می‌کند Galaxy S8 Lite در دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

image

همان‌طور که در تصاویر مشخص شده است، Galaxy S8 Lite طراحی مشابه با نسخه معمول Galaxy S8 سامسونگ دارد؛ به همین جهت، خبری از حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین نمایشگر نیست و سامسونگ حتی به لبه‌های منحنی پرچمدار 2017 خود نیز پای‌بند مانده است. پنل پشتی گوشی جدید سازنده‌ی کُره‌ای از جنس شیشه است و فریم آلومینیومی نیز بین دو لایه شیشه قرار گرفته است. به پرچمدار 2017 سامسونگ برای اولین‌بار، کلید فیزیکی Bixby اضافه شد؛ این کلید به منظور فعال‌سازی و فراخوانی دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ به کار گرفته می‌شود. به‌نظر می‌رسد در میان‌رده جدید این شرکت که از سری Galaxy S عرضه خواهد شد، شاهد جای‌گیری کلید فیزیکی Bixby باشیم.

image

برخلاف تِرِند بازار که عرضه گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه را به یک موضوع الزامی تبدیل کرده است، سامسونگ همچنان متعهد باقی مانده تا از یک دوربین در گوشی جدیدش استفاده کند؛ گفته می‌شود جدیدترین عضو از سری Galaxy S8 به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و فلاش LED نیز در کنار دوربین اصلی جای گرفته است. با این‌حال، این گوشی فاقد حسگر ضربان‌سنج است و اگر امیدوار بودید که در این زمینه از برادران گران‌قیمت‌تر خود تبعیت خواهد کرد، احتمالاً ناامید خواهید شد. حسگر اثرانگشت در Galaxy S8 Lite در سمت راست دوربین قرار دارد؛ برخلاف پرچمداران Galaxy S9 و حتی میان‌رده Galaxy A8 که حسگر اثرانگشت آن‌ها در زیر دوربین جای گرفته است و بدین شکل، دسترسی به حسگر اثرانگشت ساده‌تر شده.

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید سامسونگ، گفته می‌شود که خبری از پردازنده اگزینوس نیست و شرکت کره‌ای از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام استفاده کرده است. این مدل با چهار گیگابایت رم همراه شده است و از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد؛ البته اگر به دنبال گسترش فضای ذخیره‌سازی هستید، می‌توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید. انتظار می‌رود جدیدترین میان‌رده سامسونگ با سیستم‌عامل Android 8.1 Oreo راهی بازار شود؛ رام Samsung Exprience نیز روی این گوشی نصب خواهد بود. برای تأمین انرژی موردنیاز پردازنده و نمایشگر، سامسونگ احتمالاً از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد که نمونه آن‌را در گوشی Galaxy S8 و Galaxy S9 دیده بودیم.

لازم به‌ذکر است که Galaxy S8 Lite از صفحه‌نمایش QHD+ بهره نخواهد برد و به نمایشگری با رزولوشن FHD+ (یا 1080 در 2220 پیکسل) رضایت داده است. در رابطه با زمان عرضه، گفته می‌شود که میان‌رده جدید سامسونگ در تاریخ 21 مه (May) در چین معرفی خواهد شد و با توجه به تصاویری که اخیراً به‌دست آمده است، این گوشی در دو رنگ مشکی و قرمز ارائه می‌شود. انتظار می‌رود نسخه Lite گوشی پرچمدار Galaxy S8 سامسونگ با قیمت 450 دلار به بازار عرضه شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

yashar2080

۱۳۹۷/۲/۲۴
خخخخخ... زیر دو تومن؟!!!!!!!!
a8... 2017 رو که ضعیفتر از اینه دارن 2900 میدن فک میکنی این با ظاهر پرچمدار و پردازنده قوویتر و اینکه 2018 هستش و تازه به بازار میاد رو زیر دو تومن میده؟!!!! داداش شما اینو بالای 3 در نظر بگیر... حداقل بای 600 700 تومنی از a8‌گرون باشه یا نه؟

وحید

۱۳۹۷/۲/۲۳
قیمتش زیر ۲ میلیون باشه عالیه
بالای ۲ میلیون با این نوسان ارز نمیصرفه

امین

۱۳۹۷/۲/۲۳
چقدر رنگ قرمزش زیباست عالیییییییییییییییی قیمتش هم مناسبه واسه کسایی که گوشی با ابعاد کوچک میخوان