خانهاخبار
رندر رسمی Galaxy Note 9 سامسونگ منتشر شد

رندر رسمی Galaxy Note 9 سامسونگ منتشر شد

افشاگر معروف، رندر جدیدی را منتشر کرده است که ادعا می‌شود تغییرات احتمالی Galaxy Note 9 را به نمایش می‌گذارد؛ این فبلت، شباهت چشمگیری به نسل قبل خواهد داشت.
۱۳۹۷/۲/۲۲

سامسونگ در هر سال، معمولاً دو خانواده مختلف را با رونمایی از محصولات جدید به عنوان پرچمدار خود ارائه می‌دهد؛ اکنون که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به صورت رسمی توسط این شرکت معرفی شده است، کاربران حرفه‌ای‌تر برای عرضه جدیدترین عضو از سری Galaxy Note یعنی Galaxy Note 9 لحظه‌شماری می‌کنند. این مدل در اوایل نیمه دوم سال 2018 معرفی خواهد شد و مانند دیگر محصولاتی که در طی چندسال اخیر عرضه شده است، انتظار داریم جانشین Galaxy Note 8 جدیدترین و بهترین مشخصات سخت‌افزاری ممکن را ارائه دهد. ضمن اینکه پرچمداران سری Galaxy Note از قلم لمسی بهره می‌گیرند که یادداشت‌برداری و نقاشی به کمک آن‌ها میسر می‌شود.

تاکنون، شایعات مختلفی از پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ منتشر شده است اما آنچه که اخیراً به‌دست آمده، بیشتر از دیگر شایعات اهمیت دارد زیرا طراحی این فبلت گران‌قیمت را به نمایش می‌گذارد. با این‌حال، رندر منتشر شده کمی ناامیدکننده است زیرا اگر صحت داشته باشد، Galaxy Note 9 تفاوت چشمگیری با نسل قبل از نظر طراحی نخواهد داشت. البته این موضوع چندان بد هم نیست؛ همان‌طور که می‌دانید، Galaxy Note 8 طراحی بسیار جذابی دارد و حاشیه‌های باریک اطراف صفحه‌نمایش، باعث شده است تا در مجموع با فبلت دوست‌داشتنی مواجه باشیم که با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند و طراحی متفاوت، علاقه‌مندان را جذب می‌کند.

image

شایعات مختلفی پیرامون قابلیت‌های احتمالی Galaxy Note 9 سامسونگ منتشر شده است که حائز اهمیت‌ترین آن، احتمال عرضه این گوشی با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش است. از زمان توسعه Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus، شایعه شده بود که سامسونگ به دنبال ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر گوشی‌های پرچم‌دار خود است اما در کمال ناباوری، شرکت کره‌ای هنوز موفق نشده تا فناوری لازم را به منظور گنجاندن سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش آماده کند. با این‌حال، گفته می‌شود که Galaxy Note 9 به این روند پایان خواهد داد و عنوان اولین گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر سامسونگ را به‌دست می‌آورد. با ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر پرچم‌دار جدید سامسونگ، دیگر لازم نیست برای احراز هویت کاربران، حسگر اثرانگشت در پنل پشتی جای بگیرد؛ مکانی که دسترسی انگشتان دست به آن چندان راحت نیست.

آنچه رندر جدید به نمایش می‌گذارد، تنها پنل جلوی گوشی Galaxy Note 9 را فاش می‌کند؛ به همین جهت، ممکن است تغییراتی در قاب پشتی اعمال شده باشد. همان‌طور که می‌دانید، Galaxy S9 از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل قبل خود یعنی Galaxy S8 دارد؛ با این وجود برای مدل Plus، در قاب پشتی از دوربین دوگانه استفاده شده است و در تمامی مدل‌ها جای‌گیری حسگر اثرانگشت دستخوش تغییر شده است. باید دید که Galaxy Note 9 مانند مدل Plus پرچمدار Galaxy S9 از دوربین دوگانه عمودی بهره خواهد برد یا مانند نسل قبل، به دو دوربین با چینش افقی در قاب پشتی رضایت می‌دهد.

لازم به‌ذکر است که جانشین Galaxy Note 8 با پردازنده اگزینوس 9810 ارائه خواهد شد و پردازنده این فبلت گران‌قیمت، تغییری در مقایسه با Galaxy S9 نخواهد داشت. هرچند، برخی ادعا می‌کنند پرچمدار جدید سامسونگ نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی خواهد داشت که صحت این ادعا هنوز مشخص نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی gsm

۱۳۹۷/۲/۲۳
نه چطور همچین چیزی از خودت در آوردی؟

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۳
به همراه سری میت هواوی بهترین فبلت های دنیا هستن با فاصله خیلی زیاد

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۳
تو اصلا نوت 8 رو از نزدیک دیدی ؟ نکته بعد میخواستی جلو رو چکار کنه؟بریدگی بزنه که ضایع بشه؟ هر وقت تو فرق جلو هنگی u12+ رو با هنگی u11+ گفتی منم فرق نوت9 با نوت8 در طراحی جلو رو بهت میگم

yashar2080

۱۳۹۷/۲/۲۳
این عکس نوت 8 نیست مگه؟

میلاد

۱۳۹۷/۲/۲۳
تنها چیزی که دوست دارم از این فبلت ببینم یه باتری قوی و بالای ۳۸۰۰ هست. همینطور ..... چرا در ایران مدل‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ رو وارد نمیکنند پست کم به صورت محدود که مجبور نشیم دنبال گوشی مسافری بریم.