خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای ساعت هوشمند تازه ال جی

صدور مجوز FCC برای ساعت هوشمند تازه ال جی

ساعت هوشمند بعدی ال جی قرار است تا پایان سال 2018 معرفی شود و احتمالا ویژگی‌های نوینی هم خواهد داشت. این گجت پوشیدنی اخیرا موفق به دریافت مجوز از FCC شده است.
۱۳۹۷/۲/۲۰

کمپانی ال جی ساعت هوشمند بعدی خود را احتمالا تا پایان سال 2018 رسما روانه بازار خواهد کرد و اولین مشخصات فنی مربوط به آن هم در روزهای اخیر سرانجام فاش شد. البته این اولین باری نیست که درباره ساعت هوشمند ال جی چیزی می‌شنویم اما دقیقا اولین بار است که شاهد انتشار برخی تصاویر مربوط به آن هستیم.

این ساعت هوشمند ظاهرا موفق شده است با شناسه W315 از FCC، آژانس رگولاتوری آمریکا، مجوز دریافت کند و این تصاویر فاش شده تازه هم به همین اسناد تعلق دارند. دو ساعت هوشمند قبلی ال جی پیش از این با شناسه‌های W270 و W280 معرفی شده بودند و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که نسل تازه گجت‌های پوشیدنی ال جی با این شناسه دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های تازه‌تری باشد.

image

متاسفانه در حال حاضر به جز چند تصویر از رابط کاربری و FCC ID این ساعت هوشمند، اطلاعات دیگری در دسترس نیست. به نظر می‌رسد که FCC این ساعت هوشمند را از نظر بلوتوث و Wi-Fi مورد آزمون قرار داده است و همین حقیقت نشان می‌دهد که ساعت هوشمند بعدی ال جی احتمالا از امکان ارتباطی سلولار پشتیبانی نمی‌کند.

احتمال معرفی ساعت هوشمند تازه ال جی در خلال روزهای آینده تقریبا منتفی قلمداد می‌شود اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)