خانهاخبار
هوآوی از گوشی هوشمند Y3 2018 به عنوان اولین دستگاه مبتنی بر اندروید GO خود رونمایی کرد

هوآوی از گوشی هوشمند Y3 2018 به عنوان اولین دستگاه مبتنی بر اندروید GO خود رونمایی کرد

گوگل با معرفی اندروید GO قصد داشت تا امکان استفاده از آخرین ویژگی‌های سیستم عامل خود را برای همه کاربران فراهم کند، به ویژه افرادی که توانایی خرید یک پرچم‌دار را ندارند. تا به حال شرکت‌های مختلفی از گوشی‌های مبتنی بر اندروید GO رونمایی کرده‌اند و به‌تازگی هوآوی نیز به جمع آن‌ها پیوسته است.
۱۳۹۷/۲/۱۹

هوآوی جدیدترین تولید کننده‌ای است که به اتحاد اندروید GO پیوسته و با ارائه Y3 2018 رسما این خبر را تایید کرد. گوشی‌های سری Y هوآوی رده‌ای از گوشی‌های هوشمند است که به تازگی به محبوبیت رسیده است. 

image

نماینده هوآوی در دنیای اندروید GO به یک نمایش‌گر ۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۸۵۴ پیکسل و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED مجهز است. پردازش این گوشی بر عهده چیپ مدیاتک MT6737 به همراه یک گیگابیت رم است و حافظه داخلی آن نیز ۸ گیگابایت است. Y3 جدید از دوسیم‌کارت، کارت حافظه جانبی و 4G LTE پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۲۲۸۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد.

از معروف‌ترین گوشی‌های خانواده اندروید GO می‌توان به نوکیا 1، آلکاتل 1X، لاوا Z50 و زد‌تی‌ای Tempo Go اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ارشیا

۱۳۹۷/۳/۷
این هزینه ای که کردم واسه این گوشی خیلی خیلی راضی ام ازش من بین این گوشی و گوشی J1 ace سامسونگ مونده بودم کدومو بگیرم که با بررسی هایی که کردم بالاخره y3 2017 رو خریدم و دلایل خریدم رو هم میگم به دوستانی که قصد خرید گوشی دارند امیدوارم براشون مفید باشه:
کلا هواوی روند پیشرفتش فوق العاده بوده مثلا رو این گوشی صفحه نمایش فوق العاده قوی و با کیفیت گذاشته.من این گوشیو خیلی از دستم انداختم ولی تا الان که هیچیش نشده
رم 1 گیگی این گوشی که بازی ها و نرم افزار ها روش با سرعت فوق العاده اجرا میشن .دوربین اصلی قوی این گوشی که عکسای فوق العاده ای رو میگیره. دوربین سلفیش هم خیلی خوبه باتری فوق العاده قوی که 2 روز شارژ نگه میدارهاینترنت 4g رو ساپورت میکنه که در مدل های مشابه با این رنج قیمیتی کمتر دیدمقیمت گوشیای هواوی با توجه به امکاناتش عالی و به صرفسمن خرید این گوشی رو به همه دوستان توصیه میکنم

یاسمن جزایری

۱۳۹۷/۲/۲۰
Y3 سال 2018 هواوی با اندروید Go به صورت رسمی معرفی شده که با راه اندازی سیستم عامل Android Go گوگل قصد دارد اطمینان حاصل کنه که هر کسی آخرین ویژگی های ارائه شده توسط پلت فرم تلفن همراه خود را داشته باشه، و حتی کسانی که نمی تونن و پول تهیه یک گوشی پرچمدار را ندارن، از آن قابلیت ها یتونن استفاده کنن. اندروید گو همچنین از نسخه‌ی مخصوصی از پلی‌استور بهره می‌برد که اپلیکیشن‌های بهینه‌شده‌ برای این نسخه از اندروید را عرضه می‌کند. گوشی‌های رده‌پایین و ارزان بازار‌های بین‌المللی در حال حاضر حداقل از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برند. این در حالی است که سیستم عامل موبایل جدید گوگل برای دستگاه‌های ارزان‌تر بهینه شده است. جی‌بورد یکی از بخش‌هایی است که در اندروید گو تغییرات زیادی به خود دیده است. کیبورد گوگل اکنون توانایی تایپ و ترجمه‌ی همزمان دارد. کاربران می‌توانند کلمه‌ی مورد نظر خود را به هر زبانی تایپ کنند و معادل آن را در زبان مورد نظر به‌صورت آنی دریافت کنند.

مجید مهدوی

۱۳۹۷/۲/۲۰
سلام دوستان من 4 سالی میشه گوشی هواووی دارم و خیلی ازش راضیم تا حالا هیچ مشکلی براش پیش نیومده نه از باطری نه صفحه نمایش نه دوربینش حتی .... یکی از قابلیت هایی که برای این مدل میشه بیان کرد جک هدفون ۳.۵ میلی متری هست این گوشی پشتیبانی از دو سیم کارت 4G LTE رو داره. وظیفه تامین انرژی اون نیز برعهده باتری ۲۲۸۰ میلی آمپر ساعتی قرار خواهد داشت. مطمئنا این ظرفیت باتری در حدی نیست که بخواد شما را مجاب به خرید این گوشی کند اما به نظر می رسد با رزولوشن تصویری که ارائه می ده، این مقدار ظرفیت برای Y3 کافیه و عملکرد بسیار خوبی داشته باشه.با در نظر گرفتن اینکه به نسبت قیمتی که برای آن در نظر گرفته خواهد شد، مشخصات نسبتا مناسبی دارد... ابعاد این گوشی 144.1x73.7x9.45 میلی متر می باشد و 180 گرم وزن دارد که در دسته گوشی های نسبتا سبک قرار می گیره .

مجید مهدوی

۱۳۹۷/۲/۲۰
سلام این دوگوشی دو تا ویژگی حائز اهمیت داره ... 1. سری Y هواوی، سری گوشی های هوشمند رده ابتدایی با قیمت های بسیار مناسب هستند .جالب توجه ترین ویژگی در مورد Y3 اینه که این گوشی هوشمند رده ابتدایی، با سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 ارائه خواهد شد. طبق آنچه تا کنون مشاهده شده، معمولا پرچمداران مجهز به نسخه اندروید اوریو 8.1 هستند و این اتفاق کمی دور از انتظار و عجیب به نظر می رسد. 2. همچنین هواوی Y3 از معدود دستگاه هایی است که از Project Treble پشتیبانی می کند. با وجود برخی مشخصات فنی پایین، Y3 به راحتی قابلیت بروزرسانی شدن به اندروید P را خواهد داشت. 3.هواوی Y3 مدل 2018 همانند نسخه پیشین خود، هواوی CAG-L22 ، یک سری مشخصات فنی ارائه کرده که برای یک گوشی هوشمند در این رده قیمتی، کمی عجیب اما برای طرفداران آن، خوشحال کننده است. همان طور که در تصویر منتشر شده از بنچمارک گیکبنچ (Geekbench) مشاهده میشه، این گوشی از پردازنده MT6737 مدیاتک، رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است.

pars71

۱۳۹۷/۲/۲۰
اگر واقعا داشتی بهتر بود از عملکرد و امکانات گوشی و عیب و ایراداش یا قوت هاش مینوشتی نه متن های بررسی و چیز های واضحی که بصورت راحتتر توی چارت مشخصات فنی سایت ها موجوده ! میدونیم این گوشی ابعادش چیه و چیپش چیه و رم خوره یا نه و نیاز به داستان نویسی نداره