خانهاخبار
تماشا کنید: نگاه اولیه جی‌اس‌ام به Huawei Y7 Prime 2018

تماشا کنید: نگاه اولیه جی‌اس‌ام به Huawei Y7 Prime 2018

قبل از شروع بررسی تخصصی Y7 Prime 2018 نگاهی کوتاه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن انداخته‌ایم. در صورتی که به دنبال یک میان‌رده خوش قیمت و با کیفیت هستید این ویدیو را از دست ندهید.
۱۳۹۷/۲/۱۵

تجربه موفق Y7 Prime 2017‌ برای هوآوی باعث شد تا این شرکت برای عرضه نسخه جدید این گوشی دست به‌کار شود و حالا شاهد عرضه Y7 Prime 2018 در بازار هستیم. میان‌رده باکیفیت و مقرون‌بصرفه‌ای که می‌توان گفت نیاز اغلب کاربران گوشی‌های هوشمند را پوشش می‌دهد و امکانات مناسب و کافی برخوردار است.

در این ویدیو نگاهی کوتاه به این گوشی داشته‌ایم و مشخصات سخت‌افزاری آن را مرور می‌کنیم. اگر هنوز با Y7 Prime 2018 آشنا نشده‌اید تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

احمدرضا

۱۳۹۷/۲/۲۰
در نسخه جدید y7 prime از کارایی ها و ویژگی های جدیدی رونمایی شده که به نسبت یک گوشی میان رده و اقتصادی بسیار جالب توجه هست.سنسور اثر انگشت و دوربین با کیفیت یکی از ویژگی های جالب توجه این گوشی هست که توجه هر کسی رو به خودش جلب میکنه.این گوشی هم از لحاظ قدرت پردازش به نسبت در جایگاه خوبی قرار میگیره.فرضا در رابطه با اجرای یک سری از برنامه های خاص مثل بازی های موبایل. با توجه بررسی های انجام شده گفته میشه که در اجرای بازی های نسبتا سنگین مثل آسفالت به مشکل خاصی برخورد نخاهید کرد و امثال این برنامه ها بدون لگ اجرا خواهند شد.از نظر بنده گوشی y7 prime 2018 واقعا در حدود قیمت خودش واقعا بی نظیره.

مهرداد

۱۳۹۷/۲/۲۰
HUAWEI Y7 Prime 2018 از رابط‌کاربری EMUI 8.0 برپایه اندروید ۸.۰ اوریو بهره‌مند شده تا بهترین مزایای حاصل از تلفیق سخت‌افزار و نرم‌افزار را پیش روی کاربران قرار داده و تجربه‌ای روان‌تر و مطلوب‌تری را ارائه دهد. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین هواوی، این دستگاه رفتارها و عادت‌های کاربران را فراگرفته تا عملکرد بهتر گوشی را به همراه آورد. HUAWEI Y7 Prime 2018 همچنین از روش‌های مختلف برای بازکردن قفل گوشی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بین گزینه فیس آنلاک (باز کردن قفل از طریق تطابق چهره) یا اسکن تشخیص اثرانگشت، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند. با تجهیز به الگوریتم تشخیص چهره توسعه یافته برپایه هوش مصنوعی، این دستگاه می‌تواند به طور خودکار به شناسایی نقاطی از چهره انسان اقدام کرده و تطابقی با دقت بالا را برای بازکردن قفل گوشی در کسری از ثانیه، عملی سازد. HUAWEI Y7 Prime 2018 علاوه بر این، از تکنولوژی Fingerprint 4.0 (نسخه چهارم تکنولوژی اثرانگشت هواوی) بهره می‌برد که امکان بازکردن قفل را در کم‌تر از ۰.۳۵ ثانیه برای کاربر فراهم کرده تا تجربه کاربری بهتری را در میان گوشی‌های هوشمند هم‌رده به همراه داشته باشد.

رامین

۱۳۹۷/۲/۲۰
دوربین گوشی‌های هوشمند، حالا به یکی از ملاحظات اصلی در هنگام خرید تبدیل شده و حتی بعضی قابلیت‌های دوربین گوشی‌های رده‌بالا، با آنچه در دوربین‌های حرفه‌ای شاهد هستیم، قابل مقایسه هستند. لنزهای Leica که از زمان HUAWEI P9 برای دست‌یابی به عکاسی بهتر، در گوشی‌های هواوی به کار گرفته شدند یک مثال عالی برای این موضوع به حساب می‌آیند. برای برآورده کردن نیازهای کاربران در عکس‌برداری با کیفیت بالا، HUAWEI Y7 Prime 2018 از دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با فلش ِسلفی ِ منطبق‌کننده نور بهره‌مند شده است که به طور خودکار میزان روشنایی را در محیط‌های با نور کم، تنظیم می‌کند. سیستم دوربین، همچنین امکان تنظیم دستی را نیز فراهم کرده تا دست‌یابی به عکس‌های زیبا‌تر و طبیعی‌تر، ممکن شود. این دستگاه، همچنین از ترکیب دوربین دوگانه ۲+۱۳ مگاپیکسلی در پشت مجهز شده تا ایجاد افکت‌های جذاب بوکه با تغییر میزان گشودگی دیافراگم را برای ثبت تمامی لحظات زیبا با عکس‌های چشم‌نواز، فراهم کند.

مهدویان

۱۳۹۷/۲/۱۸
سلام به همگی برای اینکه شما رو هم از دوربین عالی اش مطلع کنم برخی از ویژگی هاشو خدمتتون میگم. دوربین اصلی میت ۱۰ لایت از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد که در پس لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این دوربین را یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به عمق سوژه‌ها و یک فلش ال‌ایی‌دی تکی همراهی می‌کند. نسخه‌ی لایت این گوشی‌ها از باتری به‌مراتب کوچک‌تری بهره می‌برد. چینی‌ها در Huawei Mate 10 Lite از یک باتری با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده‌اند؛با در نظر گرفتن تراشه‌ی کم‌مصرف و نمایشگر +FHD میت ۱۰ لایت، شارژدهی مطلوبی را برای این گوشی بوجود آورده. در مورد بقیه مزایای اون هم میشه گفت اولا رابط کاربری آسون و روون . یه ویژگی مهم و کاربریه این گوشی که نه تنها تو هیچ گوشی میان رده ای خبری ازش نیس تو خیلی از پرچمدارام نیس ویژگی face id تشخیص چهره سریع ( بعد آپدیت 750 مگ اضافه میشه ) و اثر انگشت 0.3 ثانیه , خیلی سریعه . صدای بلندگو متوسط رو به بالا با توجه به تک بانده بودن

فرید

۱۳۹۷/۲/۱۸
هواوی Y7 Prime 2018‌ از معدود گوشی‌های هوشمند پایین‌رده‌ای به‌شمار می‌ره که از دوربین دوگانه بهره می‌بره دوربین دوگانه‌ی وای ۷ پرایم از فیلتر‌های آبی IR برای بالا بردن دقت رنگ و ثبت تصاویر واضح‌تر در محیط‌های تاریک استفاده میکنه ، ضمن اینکه سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) امکان فوکوس سریع و ثبت جزئیات بیشتر رو فراهم میکنه. علاوه بر اون برای ثبت تصاویر سلفی با نور مناسب در محیط‌های کم‌نور و تاریک از شاخص نمود رنگ (شاخصی بین صفر تا ۱۰۰ برای تعیین میزان کافی‌بودن نور برای تشخیص رنگ‌ها) ۸۰ درصدی و فلش هوشمند سلفی با قابلیت تشخیص میزان نور روی چهره‌ی شخص و تنظیم هوشمند روشنایی استفاده میکنه ضمن اینکه قابلیتی موسوم به Translucent Light Lampshade نورپردازی را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنه که تصویر پویاتر و شفاف‌تری از چهره‌ی کاربر ثبت بشه. قابلیت Wide Aperture هم برای وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده که با استفاده از ترکیب داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، با تار کردن پس‌زمینه، سوژه را برجسته‌تر میکنه و برای گرفتن پرتره عالیههههه.