خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید اوریو برای (Galaxy A7 (2017 سامسونگ

آغاز انتشار اندروید اوریو برای (Galaxy A7 (2017 سامسونگ

پس از A3 و A5 حالا نوبت به Galaxy A7 مدل 2017 رسیده است تا به اندروید 8.0 اوریو به روزرسانی شود. کاربران ویتنامی گزارش کرده‌اند که این به روزرسانی نرم افزاری از روز گذشته در این کشور منتشر شده است.
۱۳۹۷/۲/۷

چند روزیست که روند انتشار اندروید 8.0 اوریو برای دو گوشی میان رده Galaxy A3 و A5 مدل 2017 در کشور روسیه آغاز شده است و انتظار می‌رود که تا دو هفته آینده به سایر نقاط جهان هم برسد. حالا باخبر شده‌ایم که برخی کاربران گوشی Galaxy A7 2017 در ویتنام هم موفق به دریافت این نسخه تازه شده‌اند. با مشاهده مندرجات تصاویر اسکرین شاتی که این کاربران ارسال کرده‌اند باید بگوییم که این به روزرسانی نرم افزاری تازه با شناسه A720FXXU3CRD3 منتشر شده است و بسته امنیتی ماه آوریل را هم با خود به همراه دارد.

انتشار به روزرسانی نرم افزاری اندروید اوریو برای Galaxy A7 (2017)

با انتشار خبر دریافت اندروید اوریو توسط A7 (2017) حالا دیگر همه اعضای این خانواده به دستگاه‌های اوریویی پیوسته‌اند. از طرفی لازم است دوباره اشاره کنیم که روند انتشار عمومی این به روزرسانی نرم افزاری تازه طبق معمول مدتی طول می‌کشد و ممکن است حدودا دو هفته یا حتی بیشتر به طول بینجامد.

image

اگر تا چند هفته آینده نوتیفیکیشن دریافت اوریو را روی گوشی خود ندیدید، می‌توانید آن را به طور دستی هم نصب کنیدو برای این کار در منوی تنظیمات اصلی گوشی به Software Updates و سپس Download updates Manually بروید. حجم فایل به روزرسانی تازه برای Galaxy A7 (2017) حدودا 1.3 گیگابایت گزارش شده و به همین خاطر بهتر است آن را روی شبکه ارتباطی Wi-Fi دریافت و نصب کنید. همچنین بهتر است پیش از اجرای این روند از خالی بودن حافظه موردنیاز درون گوشی و میزان شارژ مناسب باتری اطمینان حاصل کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

جلال

۱۳۹۷/۴/۲۴
پریشب واسه ایران منتشر شد من نصب کردم خیلی عالی شده

davod

۱۳۹۷/۳/۱۲
دوست عزیز برای ایران هنوز عرضه نشده لطفا ندونسته نظر ندیم

ابوالفضل

۱۳۹۷/۲/۲۹
موافقم

Jaber

۱۳۹۷/۲/۲۶
الکی میگه.هنوز نیومده.خداوکیلی دروغ نگید.

ابوالفضل

۱۳۹۷/۲/۱۸
شما اجازه بده a8 از راه برسه