خانهاخبار
میان رده ارزان قیمت ZenFone Max Pro M1 ایسوس معرفی شد

میان رده ارزان قیمت ZenFone Max Pro M1 ایسوس معرفی شد

ایسوس از میان رده تازه خود به نام ZenFone Max Pro M1 رونمایی کرد. این گوشی در سه نسخه با میزان رم 3، 4 و 6 گیگابایت معرفی شده و قیمت پایینی دارد.
۱۳۹۷/۲/۳

کمپانی ایسوس امروز از تازه‌ترین گوشی میان رده خود به نام ZenFone Max Pro M1 در هند پرده برداشت. اطلاعات فنی و مشخصات این گوشی چند روز پیش در فضای وب منتشر شدند حالا با معرفی دستگاه به تأیید رسیدند. ZeFone Max Pro M1 از جنس فلز ساخته شده است و از دوربین دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی به همراه فلش LED زیر آن‌ها بهره می‌برد. حسگر اثرانگشت هم کمی پایین‌تر در میانه عرض گوشی دیده می‌شود و لوگوی برند ایسوس هم زیر آن نقش بسته است. دکمه‌های فیزیکی پاور / قفل صفحه و تنظیم صدا در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و درگاه سیم کارتش هم در کناره سمت چپ تعبیه شده است.

این میان رده تازه صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 با محافظ صفحه خمیده 2.5D شیشه‌ای دارد و در 3 نسخه با رم 3 / 4 و 6 گیگابایت معرفی شده است. حافظه داخلی سطح بالاترین نسخه‌ آن 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است که می‌توانید آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD تا 2 ترابایت ارتقا دهید. Zenfone Max Pro M1 ایسوس از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 636 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و پردازنده گرافیکی‌اش Adreno 509 GPU است. لنزهای دوربین دوگانه در نسخه‌های 3 و 4 گیگابایتی آن 13 و 5 مگا پیکسلی هستند اما نسخه سطح بالای 6 گیگابایتی‌اش از دو لنز 16 و 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این نسخه 16 مگا پیکسلی با فلش اختصاصی LED در نظر گرفته شده است در حالی که دو نسخه ارزان‌ترش لنز 8 مگا پیکسلی دارند. ظرفیت باتری گوشی مذکور 5000 میلی آمپر ساعت گزارش شده است و گفته می‌شود که از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 هم پشتیبانی می‌کند. کمپانی ایسوس در این باره مدعی شده است که باتری گوشی تازه‌اش قادر است 25 ساعت و نیم ویدیوهای فول اچ دی را بدون وقفه پخش کند، تا 42 ساعت تماس‌های 3G ار پشتیبانی کند و حدودا 28 ساعت هم امکان وب‌گردی روی شبکه ارتباطی Wi-Fi را فراهم آورد. Zenfone Max Pro M1 از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند و درگاه مجزایی برای کارت حافظه جانبی آن طراحی شده است.

سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 و پوسته اختصاصی ایسوس به طور پیش فرض روی این گوشی نصب شده‌اند. Zenfone Max Pro M1 همچنین به بلندگوی 5 مگنتی و NXP Smart Amp مجهز شده و جک هدفون 3.5 میلی متری محبوب هم از طراحی آن حذف نشده است. ویژگی جالب توجه دیگر در این میان رده تازه، قابلیت تشخیص چهره آن است که از دوربین سلفی بهره می‌برد تا چهره کاربر را اسکن کند. این گوشی همچنین 180 گرم وزن دارد اما ابعاد دقیقش هنوز اعلام نشده‌اند. ZenFone Max Pro M1 در دو رنگ مشکی و خاکستری معرفی شده است و نسخه 3 + 32 گیگابایتش 166 دلار قیمت دارد. نسخه 4 + 64 گیگابایتی آن 196 دلار قیمت گذاری شده است و سطح بالاترین نسخه‌اش با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار است به قیمت 226 دلار روانه بازار شود. دو نسخه ابتدایی از 3 مه عرضه می‌شوند اما هنوز تاریخ دقیق عرضه نسخه 6 گیگابایتی آن مشخص نیست. ایسوس قصد دارد گوشی میان رده تازه‌اش را ابتدا روانه بازار هند کند اما امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد عرضه این گوشی ارزشمند در سایر کشورها هم باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Navid Dadras

۱۳۹۷/۴/۲۲
من میخوام این گوشی رو بخرم ولی تو هیچکدوم از فروشگاه ها موجود نیست
فقط مدل "Plus" موجوده که اونم فرق داره با این
امیدوارم تا یکی دوماه آینده تو ایران هم وارد شه

r

۱۳۹۷/۲/۵
این گوشی عالی هست اصلا در رده قیمتی این گوشی هیچ گوشی وجودنداره که بخواد بهش برسهsd636 و 4گیگ رم 64 گیگ حافظه دوربین دوتایی برند ایسوس 5000 باتری 1 میلیونم قیمتش نیست داره با قیمت 195 دلار تو هند فروش میره تازه نسخه 3گیگ 32 گیگ هم 165 دلار و نسخه فولش 6گیگ 64گیگ 225 دلاره

v.a

۱۳۹۷/۲/۳
ارزونم باشه واسه ما ایرانیا که ارزون نیست امروز فردا میارن یه قیمت نجومی میزارن روش ببینم کی میتونه بخره؟؟؟؟

مهران

۱۳۹۷/۲/۳
به سختی میشه گوشی زیر یک میلیون تومان،با صفحه نمایش فول اچ دی+4گیگ رم+64 گیگ حافظه+پردازنده 8 هسته ای+باطری با قابلیت شارج سریع پیدا کرد!
این ?⭕