خانهاخبار
معرفی پرچمدار Xiaomi Mi 7 با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی در تابستان 97

معرفی پرچمدار Xiaomi Mi 7 با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی در تابستان 97

براساس یک گزارش جدید، عرضه پرچمدار Xiaomi Mi 7 به دلیل وجود مشکل در سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی آن به سه ماهه سوم سال 2018 موکول شده است.
۱۳۹۷/۲/۳

گزارشی که اخیراً منتشر شده است، ادعا می‌کند اولین گوشی اندرویدی با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی تا سه ماهه سوم سال 2018 به بازار عرضه نخواهد شد؛ لازم به‌ذکر است که سومین فصل از سال جدید میلادی از ابتدای ماه جولای آغاز می‌شود. سازندگان اندرویدی به تبعیت از اپل، در حال آماده‌سازی گوشی‌های هوشمند خود با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی هستند؛ مانند دوربین TrueDepth که در آیفون 10 به کار گرفته شده است. با این وجود، سازندگان گوشی‌های اندرویدی با مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند که مانع از عرضه محصولات آن‌ها با سیستم تشخیص چهره شده است.

به‌نظر می‌رسد تأمین‌کنندگان ماژول‌های سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی در ادغام سخت‌افزار و نرم‌افزار با مشکل مواجه شوند؛ ضمن اینکه در حال‌حاضر، یک سیستم تشخیص چهره توسط کوالکام، Himax و Truly Opto-Electronics توسعه یافته است و تنها با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام سازگاری دارد. به همین جهت، سامسونگ و هوآوی از که از تراشه‌های اختصاصی خود در پرچم‌دارانش استفاده می‌کنند، احتمالاً قادر به عرضه محصولاتی با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی نخواهند بود؛ حداقل در سال 2018 چنین است. همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که Galaxy S10 به عنوان اولین گوشی سامسونگ با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی در نیمه اول سال 2019 به صورت رسمی ارائه خواهد شد.

image

گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 7 که در سال 2018 از آن رونمایی خواهد شد، به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز شده است و از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بهره خواهد برد. این مدل که گمان می‌رفت در نیمه اول سال جدید میلادی عرضه خواهد شد، احتمالاً تا سه ماهه سوم 2018 عرضه نمی‌شود؛ این موضوع بدین خاطر است که نمونه‌های اولیه سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی که توسط کوالکام توسعه داده شده، عملکرد چندان مطلوبی نداشته است. به همین جهت، شیائومی تصمیم گرفته است تا عرضه گوشی پرچمدار جدید خود را به تاریخ دیگری موکول نماید تا در این فرصت باقی‌مانده، بتواند عملکرد سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی گوشی جدیدش را بهبود دهد.

شرکت شیائومی، هنوز نسبت به این شایعات واکنشی نشان داده است اما پرچمدار جدید این شرکت که Mi 7 نامیده خواهد شد؛ در گمانه‌زنی‌های مختلفی به تصویر کشیده شده است. انتظار داریم جانشین Xiaomi Mi 6 اولین گوشی شیائومی باشد که از بریدگی در بالای نمایشگر خود برخوردار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)