خانهاخبار
دو گوشی جدید نوکیا تأییدیه دریافت کردند؛ Nokia X در راه است

دو گوشی جدید نوکیا تأییدیه دریافت کردند؛ Nokia X در راه است

شرکت HMD برای عرضه نسخه جدید گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت خود از سری Nokia X آماده می‌شوند و دو مدل از گوشی‌های جدید این شرکت، به‌تازگی موفق به دریافت تأییدیه 3C شده‌اند.
۱۳۹۷/۲/۳

دو گوشی جدید با برند نوکیا که احتمالاً از سری Nokia X عرضه خواهند شد، به‌تازگی موفق به دریافت تأییدیه از آژانس چینی 3C شده‌اند.  این دو گوشی با شماره مدل TA-1099 و TA-1109 لیست شده‌اند و از نسل چهارم ارتباطات (4G) پشتیبانی خواهند کرد. مشخصات مدل‌های مذکور در حال‌حاضر، اعلام نشده است اما انتظار داریم هر دو مدل از شارژر 10 وات پشتیبانی کنند؛ البته خبری از قابلیت شارژ سریع نیست و به همین جهت، انتظار داریم سری Nokia X شامل محصولات رده‌ پایین شود.

باید اشاره کرد که در هفته گذشته نیز، پوسترهای دیجیتالی از سری Nokia X منتشر شده بود؛ به‌نظر می‌رسد شرکت HMD که اکنون مالک گوشی‌های هوشمند نوکیا است، تصمیم دارد تا گوشی‌های ارزان‌قیمت جدید خود را در تاریخ 27 آوریل به صورت رسمی معرفی نماید. همان‌طور که گفته شد، جزئیاتی از این سری وجود ندارد اما انتظار داریم گوشی‌های جدیدی که توسط HMD از سری Nokia X معرفی می‌شود؛ به سیستم‌عامل اندروید گوگل مجهز شده‌ باشند. شرکت فنلاندی در حال‌حاضر، برخی از محصولات قدیمی نوکیا را با مشخصات سخت‌افزاری جدید، به‌روزرسانی کرده است؛ انتظار داریم سری Nokia X نیز به عنوان مدل ارتقا یافته خانواده Nokia X ارائه شود که در سال 2014 از آن‌ها رونمایی شده بود. لازم به‌ذکر است که Nokia نزدیک به چهار سال گذشته، دو گوشی از سری Nokia X عرضه کرده بود که نسخه آزمایشی سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند.

image

گوشی Nokia 1 در حال‌حاضر، ارزان‌قیمت‌ترین گوشی شرکت HMD محسوب می‌شود که با سیستم‌عامل اندروید در بازار به فروش می‌رسد؛ مدل مذکور به دلیل مشخصات سخت‌افزاری نسبتاً ضعیف، از نسخه سبک سیستم‌عامل اندروید موسوم به Android Go بهره می‌گیرد که برای گوشی‌های هوشمند مجهز به 512 مگابایت رم یا کم‌تر بهینه‌سازی شده است. در رابطه با بازارهای احتمالی که این گوشی در آن عرضه خواهد شد، اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما احتمالاً شرکت HMD، گوشی‌های جدیدش را در چین و هند عرضه می‌کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)