خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از گوشی Galaxy Zero سامسونگ

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از گوشی Galaxy Zero سامسونگ

برخی کانال‌های یوتیوب در زمینه طراحی و انتشار ویدیوهای مفهومی از برخی گوشی‌های معرفی نشده فعالیت می‌کنند. یکی از این کانال‌های محبوب حالا کلیپ ویدیویی تازه‌ای از یک گوشی سطح بالای سامسونگ به نام Galaxy Zero منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۲/۳

کانال یوتیوب Science and Knowledge که در زمینه طراحی و انتشار ویدیوهای مفهومی از گوشی‌های مختلف فعالیت می‌کند، حالا یک ویدیوی مفهومی تازه از گوشی Galaxy Zero سامسونگ منتشر کرده است. پیش از هرچیز باید بگوییم که گوشی مذکور درواقع یک گوشی تخیلی است و ویدیوی پیش رو هم شایعه و خبر به شمار نمی‌رود. این دستگاه تخیلی توسط طراحی به نام Dusan Djokic و تقریبا بدون حاشیه طراحی شده است. به طور کلی می‌توان گفت که طراحی Galaxy Zero بسیار جالب به نظر می‌رسد.

image

در تصویر نمای روبرو شاهد هستیم که دوربین سلفی گوشی در میانه عرض قسمت بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. همچنین بلندگوی مکالمه آن هم کمی بالاتر طراحی شده است و به شکل بریدگی حاشیه کوچکی دیده می‌شود. به جز موارد ذکر شده، دیگر هیچ حاشیه‌ای در طراحی پنل نمایش این گوشی وجود ندارد. فریم Galaxy Zero از جنس فلز طراحی شده است و گوشه‌های صفحه نمایش آن هم خمیده دیده می‌شود. دوربین دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده و فلش LED در میان این لنزها قرار گرفته است. همه دکمه‌های فیزیکی سمت چپ فریم طراحی شده‌اند اما درگاه مخصوص سیم کارت در کناره راست دیده می‌شود. دکمه‌های فیزیکی تقریبا همگی در بخش بالایی کناره سمت راست طراحی شده‌اند و علاوه بر دکمه فیزیکی خانه که به شکل غیرمنطقی بالا قرار گرفته است، دکمه کشویی دیگری هم دیده می‌شود. خبری از دکمه‌های تنظیم صدا نیست و این دکمه کشویی احتمالا قرار است برای تنظیم صدا طراحی شود. بلندگوی اصلی گوشی در گوشه پایین سمت چپ تعبیه شده است و در این قسمت شاهد طراحی سوراخ‌های ریز تا کناره فریم هستیم و همان‌طور که می‌دانید، تا به حال چنین طراحی در گوشی‌های هوشمند دیگر به کار نرفته است. پورت ارتباطی USB Type-C هم در میانه عرض لبه پایین قرار گرفته است و همچنین در خلال ویدیو شاهد هدفون بی سیم هستیم که ظاهرا به طور پیش فرض به همراه Galaxy Zero سامسونگ عرضه خواهد شد.

علاوه بر طراحی ظاهری همچنین برخی مشخصات فنی هم برای این گوشی معرفی و پیش بینی شده است. این گوشی تخیلی ظاهرا از محافظ صفحه Gorilla Glass 6 در هر دو پنل جلو و پشتی بهره می‌برد و همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این نسل تازه هنوز رسما معرفی هم نشده است. Galaxy Zero سامسونگ دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و گردوخاک است و صفحه نمایش 6 اینچی کواد اچ دی پلاس 2960 در 1440 از نوع Super AMOLED هم دارد. این صفحه نمایش HDR10 است و گوشی مذکور همچنین مانند Galaxy S8 و S9 از دکمه خانه مشابهی بهره می‌برد. سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1.2 به طور پیش فرض روی این گوشی نصب شده و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 که هنوز معرفی نشده است هم قدرت می‌گیرد. Galaxy Zero 6 / 8 گیگابایت رم دارد و در دو نسخه با حافظه داخلی به ترتیب 128 و 256 گیگابایت طراحی می‌شود. دوربین اصلی دوگانه این گوشی تخیلی دو لنز 23 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.6 دارد که از OIS و PDAF بهره می‌برند. حسگر سلفی آن 20 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7 در نظر گرفته شده و حسگر اثرانگشتش هم زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. باتری 4500 میلی آمپری با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 هم برای این گوشی سطح بالا پیش بینی شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

alikh79

۱۳۹۷/۲/۳
به نظر من که ساختگیه واقعی نیست

Alireza

۱۳۹۷/۲/۳
وای عالی بود ... بنظرتون تو چه رنج قیمت هستش

مهراد

۱۳۹۷/۲/۳
اکستنشن ؟ :)))

مانی

۱۳۹۷/۲/۳
روی گوشی اکستنشن، پشت گوشی هم ال‌جی
ولی خداییش قشنگه، براگوشی دوم نظرمو جلب کرد

منم

۱۳۹۷/۲/۳
وای چه خارق العاده . این قشنگ ترین کپی هست که از اسنشال میبینم.