خانهاخبار
Galaxy A6 سامسونگ در ابتدا در کدام بازار عرضه خواهد شد؟

Galaxy A6 سامسونگ در ابتدا در کدام بازار عرضه خواهد شد؟

سامسونگ تا پایان ماه جاری میلادی، سری Galaxy A6 را معرفی خواهد کرد که شامل دو گوشی 5.6 اینچی و 6.0 اینچی با طراحی بدون حاشیه است؛ اما این گوشی‌ها در ابتدا در کدام بازار عرضه خواهند شد؟
۱۳۹۷/۲/۲

 شرکت سامسونگ در سال 2018، دو گوشی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus را از سری Galaxy A وارد بازار کرد و خرده‌فروشان کُره‌ای مدعی هستند فروش این دو مدل بسیار خوب است. با این‌حال، سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های دیگری از سری Galaxy A آماده می‌شود که قیمت مناسب‌تری نسبت به سری Galaxy A8 خواهند داشت و احتمالاً با نام تجاری Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus عرضه خواهند شد. 

آن‌طور که پیداست، این دو مدل در ابتدا در بازار هند عرضه خواهند شد؛ جایی‌که تقاضا برای گوشی‌های میان‌رده بسیار بالا است. گفته می‌شود سامسونگ از گوشی Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus تا پایان ماه جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. لیست مشخصات به‌دست آمده، تأیید می‌کند Galaxy A6 به صفحه‌نمایش 5.6 اینچی HD از نوع Super AMOLED با طراحی بدون حاشیه مجهز خواهد شد؛ انتظار داریم مدل مذکور صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 داشته باشد و همین موضوع باعث خواهد شد تا رزولوشن نمایشگر به HD+ برسد.

image

 مدل مذکور به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. برای دوربین اصلی، از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاه شده است و سنسور 16 مگاپیکسلی دیگری در پنل جلوی گوشی به کار گرفته شده که می‌تواند ثبت تصاویر سلفی را امکان‌پذیر کند؛ البته از یک سنسور ثانویه دیگر نیز در جلوی گوشی استفاده شده است که جزئیات چندانی پیرامون رزولوشن احتمالی آن وجود ندارد. عرضه گوشی‌های سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه، موضوع دور از انتظاری نیست؛ سری Galaxy A8 به دو دوربین در پنل جلوی خود مجهز شده‌اند. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی گوشی جدید Galaxy A6 نصب شده است و این مدل از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد. مانند دیگر گوشی‌هایی که سامسونگ ارائه داده، نسخه هندی گوشی Galaxy A6 به پردازنده اگزینوس مجهز خواهد بود و انتظار داریم تراشه مورد استفاده، اگزینوس 7870 باشد. در حال‌حاضر، جزئیات چندانی پیرامون گوشی Galaxy A6 Plus ارائه نشده است؛ هرچند، می‌دانیم این مدل به همراه Galaxy A6 معرفی خواهد شد. بد نیست اشاره کنیمتصویر رندری که اخیراً منتشر شده بود، تأیید می‌کند مدل Plus گوشی Galaxy A6 از دوربین دوگانه بهره خواهد برد؛ صفحه‌نمایش 6 اینچی دارد و به پردازنده اسنپدراگون کوالکام مجهز شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)