خانهاخبار
میان رده Stylo 4 ال جی با نسبت نمایش 18:9 در راه است

میان رده Stylo 4 ال جی با نسبت نمایش 18:9 در راه است

پس از G7 ThinQ، V35 ThinQ و Q7 حالا خبر رسیده که Stylo 4 ال جی هم در راه است. تصویر رندر شده این گوشی اندرویدی چند روز پیش منتشر شد اما هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات فنی‌اش در دسترس نیست.
۱۳۹۷/۲/۱

چند روز پیش گزارش کردیم که کمپانی ال جی گوشی‌های G7 ThinQ و V35 ThinQ را در دست توسعه دارد. حالا خبردار شده‌ایم که گوشی دیگری هم از این سازنده تحت عنوان Stylo 4 در حال توسعه است.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره این گوشی در دسترس نیست اما یک منبع موثق تصویر رندر شده آن را منتشر کرده است. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی احتمالا با نام تجاری متفاوتی در بازارهای مختلف معرفی شود. برای مثال ممکن است شاهد معرفی آن به نام Stylus باشیم.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، اطلاعات چندانی درباره این گوشی در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که چندان با نسخه قبلی تفاوت نداشته باشد و تنها کمی نسبت به نسل قبلی ارتقا یابد. Stylo 3 با صفحه نمایش 5.7 اینچی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین دوربین تکی 13 مگا پیکسلی به همراه حسگر سلفی 5 مگا پیکسلی معرفی شد. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 425 با 4 هسته پردازشی قدرت می‌گرفت و در کنار باتری 3200 میلی آمپر ساعتی به سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 به طور پیش فرض مجهز شده بود. انتظار می‌رود که Stylo 4 هم با مشخصات میان رده طراحی شود و همان‌طور که در تصویر مقابل شاهد هستیم، از صفحه نمایشی با حاشیه‌های نسبتا باریک بهره ببرد. در این باره باید تأکید کنیم که حاشیه‌های Stylo 4 نسبت به نسل قبلی مخصوصا در قسمت پایین پنل جلو به طرز چشمگیری کاهش یافته و ال جی ممکن است آن را با نسبت نمایش 18:9 طراحی کند. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم ال جی چه برنامه‌ای برای معرفی Stylus 4 در نظر گرفته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)