خانهاخبار
آنتی ویروس جدید مایکروسافت برای گوگل کروم

آنتی ویروس جدید مایکروسافت برای گوگل کروم

اگر از دسته افرادی هستید که در مورد ویروس‌های موجود در فضای اینترنت بسیار نگران هستید برای شما خبر خوبی داریم، شرکت مایکروسافت برای امنیت مضاعف روی مرورگر کروم امکانات تازه‌ای ارائه کرده است. با ما همراه باشید.
۱۳۹۷/۲/۱

شرکت Microsoft این هفته، آنتی‌ویروس Windows Defender را برای مرورگر Google Chrome ارائه می‌کند. این غول تکنولوژی یک افزونه کروم ارائه کرده که شامل لیستی از سایت‌های مخرب است که در مرورگر کروم بلاک خواهند شد. افزونه مذکور برای پیشگیری از ورود ویروس‌ها از طریق وبسایت‌های مخرب به سیستم‌های خانگی طراحی شده و به منظور جلوگیری از انجام هرنوع اخاذی از طریق ایمیل انجام شده است.

درحال حاضر گوگل حفاظت‌هایی در برابر ویروس‌ دارد که باعث می‌شود این سیستم جدید مایکروسافت چندان ضروری به نظر نرسد. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است سیستم آنتی‌ویروسی که ارائه خواهد کرد تا ۹۹ درصد از هرگونه اخاذی از طریق ایمیل جلوگیری خواهد کرد که این درصد در مورد سیستم مشابهی در مرورگر فایرفاکس در حدود ۸۷ الی ۸۸ درصد است. بنابراین اگر در مورد سایت‌های مخرب و بدافزارهای آنان نگران هستید، افزونه جدید کروم می‌تواند امنیت مضاعفی را برایتان ایجاد کند. افزونه جدید کروم، هم‌اکنون از طریق Chrome web Store در دسترس است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)