خانهاخبار
گوگل به خرید بخش سلامتی نوکیا علاقه‌مند است

گوگل به خرید بخش سلامتی نوکیا علاقه‌مند است

یک منبع فرانسوی ادعا کرده است که گوگل در حال مذاکره با نوکیا برای خرید بخش سلامت این شرکت است؛ بخشی که محصولاتی همچون دستبند و ساعت سلامت، ترازو و... را به بازار عرضه می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۲۸
image

شرکت نوکیا در سال 2016 با هدف ایجاد بخش جدید سلامت دیجیتال، شرکت Withings را به مبلغ 191 میلیون دلار تصاحب کرد و در این فاصله نوکیا محصولاتی مثل ساعت هوشمند را با برند خود به بازار فرستاد. اکنون پس از 2 سال گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند گوگل به نوکیا پیشنهاد بخش Nokia Health را داده است.

در سال‌ها اخیر گوگل نشان داده است که بسیار علاقه‌مند به تولید محصولاتی تخت برند خود است. اگرچه گوگل در حال حاضر محصولاتی همچون گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت، اسپیکر هوشمند و... در فروشگاه خود عرضه می‌کند، بارها شنیده‌ایم که ممکن است به زودی شاهد عرضه اولین ساعت هوشمند این شرکت به بازار باشیم.

اگرچه ساعت‌های هوشمند Nokia Health ظاهری شبیه به ساعت‌های هوشمند اندرویدی ندارند و بیشتر وظیفه ثبت کردن فعالیت‌های بدنی کاربران را برعهده می‌گیرند؛ اضافه شده این بخش جدید به گوگل، یا همان آلفابت، می‌توان سرعت این شرکت را در ورود به بازار گجت‌های سلامت بیشتر کند و الهام بخش محصولات جدیدی باشد.

در حال حاضر این قرار داد نهایی نشده است اما قطعا در روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)