خانهاخبار
شرکت HMD به‌زودی از گوشی جدیدش با نام Nokia X رونمایی خواهد کرد

شرکت HMD به‌زودی از گوشی جدیدش با نام Nokia X رونمایی خواهد کرد

تصویری که در چین به‌دست آمده است، زمان رونمایی از گوشی جدید شرکت HMD را فاش می‌کند؛ ظاهراً در تاریخ 27 آوریل از گوشی جدیدی با نام تجاری Nokia X رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۲۸

پس از رونمایی از چندین گوشی جدید توسط شرکت HMD در نمایشگاه MWC 2018، این سازنده فنلاندی‌ برای رونمایی از یک گوشی دیگر با نام تجاری Nokia X آماده خواهد شد. گوشی جدید با برند نوکیا در چین فاش شده است و به صورت رسمی در اواخر ماه جاری میلادی در تاریخ 27 آوریل معرفی خواهد شد. در تصاویری تبلیغاتی که از گوشی جدید Nokia X به‌دست آمده است، رندرهایی از این گوشی به نمایش گذاشته می‌شود که حرف X را تشکیل می‌دهد؛ با این‌حال، جزئیات چندانی از گوشی جدید شرکت نوکیا به‌دست نیامده است.

image

شایعه شده است که جدیدترین گوشی نوکیا در دو نسخه با چهار و شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد و از پردازنده ساخت کوالکام یا مدیاتک بهره خواهد برد. لازم به‌ذکر است که Nokia X برخلاف iPhone X اپل، یک گوشی پرچمدار نخواهد بود و احتمالاً به عنوان یک مدل میان‌رده عرضه می‌شود؛ هر چند، این موضوع هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است. شرکت HMD تا پایان سال جاری میلادی از یک گوشی پرچمدار دیگر رونمایی خواهد کرد که احتمالاً با نام تجاری نوکیا 9 وارد بازار خواهد شد؛ مدل مذکور ممکن است به دوربین سه‌گانه مجهز شده باشد و از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام که قدرت‌مندترین تراشه ساخت این شرکت محسوب می‌شود، بهره خواهد برد. این شرکت در اوایل سال جاری میلادی از گوشی نوکیا 8 سیروکو رونمایی کرده بود که با صفحه‌نمایش OLED و لبه منحنی و البته تراشه قدیمی اسنپدراگون 835 کوالکام ارائه می‌شود.

image

در حال‌حاضر، مشخص نیست آیا گوشی Nokia X برای عرضه در بازارهای جهانی توسعه یافته است یا فقط در آسیا ارائه خواهد شد. باید اشاره کرد که شرکت نوکیا پس از تصاحب توسط مایکروسافت، تعدادی گوشی اندرویدی با نام تجاری Nokia X ارائه داده بود؛ هرچند تمامی مدل‌ها، محصولاتی رده‌پایین بودند که در جذب مشتریان عملکرد غیرقابل قبولی داشتند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)