خانهاخبار
لپتاپ Chromebook Pro سامسونگ با کیبورد نوری معرفی شد

لپتاپ Chromebook Pro سامسونگ با کیبورد نوری معرفی شد

سامسونگ نسخه تازه‌ای از لپتاپ Chromebook Pro خود را با تغییر جزئی در صفحه کلید آن رسما معرفی کرد. میزان رم و حافظه داخلی، پردازنده و همچنین قیمت این نسخه تازه مانند Chromebook Pro سال گذشته در نظر گرفته شده است.
۱۳۹۷/۱/۲۷

لپتاپ سطح بالای Chromebook Pro سامسونگ را باید بدون شک یکی از بهترین کروم بوک‌های عرضه شده در سال 2017 دانست. صفحه نمایش 12.3 اینچی با وضوح تصویر 2400 در 1600 این لپتاپ یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین صفحه نمایش‌های سطح بالای لپتاپ‌های امروزی به شمار می‌رود و پردازنده Core m3 آن هم نسبت به پردازنده ARM-wielding روی Chromebook Plus سطح بالاتر است. تنها نقطه ضعف Chromebook Pro که موجب شد برخی کاربران نسبت به طراحی آن انتقاد کنند، صفحه کلیدش بود. طراحی صفحه کلید آن باعث شده بود تا برای سفر مناسب نباشد و از آن مهم‌تر اینکه از نور پس زمینه هم بهره نمی‌برد. خبر خوش آنکه سامسونگ این مشکل را رفع کرده است.

سامسونگ روز گذشته یک نسخه به روزرسانی شده از این لپتاپ سطح بالا را رسما معرفی کرد و آن را تحت عنوان Samsung Chromebook Pro with Backlit Keyboard در وب‌سایت رسمی خود قرار داد. با توجه به فهرست مشخصات این لپتاپ تازه می‌توانیم بگوییم که همه ویژگی‌های آن مشابه Chromebook Pro اصلی به نظر می‌رسد و تنها صفحه کلید با نور پس زمینه به آن اضافه شده است. البته این موضوع تا حدودی نا امید کننده هم هست چراکه بدین معنیست که شما در سال 2018 هم همان پردازنده Core m3 موجود در لپتاپ‌های 2016 و 2017 را در کنار همان 4 گیگابایت رم و همان 32 گیگابایت حافظه داخلی دریافت کنید و همچنان 599 دلار می‌پردازید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)