خانهاخبار
Galaxy Note 9 سامسونگ با اسم رمز Crown در حال توسعه است

Galaxy Note 9 سامسونگ با اسم رمز Crown در حال توسعه است

پرچمدار بعدی سامسونگ چند ماه دیگر به نام Galaxy Note 9 معرفی می‌شود. تازه‌ترین خبرها درباره این گوشی حاکی از آن است که به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز می‌شود و در حال حاضر اسم رمز Crown را به خود اختصاص داده است.
۱۳۹۷/۱/۲۷

ماه گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ به نام Galaxy Note 9 ممکن است پیش از موعد و در ماه ژوئیه یا اوت معرفی شود. این گوشی پرچمدار همچنین ممکن است صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED با نسبت تصویر 18.5:9 داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ این گوشی‌های سطح بالای خود را در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت توسعه می‌دهد و هرکدام از این نسخه‌ها مخصوص عرضه در بازارهای به خصوصی هستند. بدین ترتیب که پیش بینی می‌شود نسخه چین و آمریکای Galaxy Note 9 به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز شود و نسخه جهانی‌اش هم از پردازنده اگزینوس 9810 قدرت بگیرد. درباره کانفیگ داخلی هم حدس می‌زنیم که این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود. چند روز پیش گفته شد که ظرفیت باتری بزرگ Note 9 احتمالا معادل 4000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود و دوربین اصلی دوگانه‌اش هم احتمالا مانند Galaxy S9 Plus به دو لنز 12 مگا پیکسلی باکیفیت مجهز می‌شود. حتی ممکن است در حسگر سلفی آن هم از S9 Plus تقلید و از حسگر 8 مگا پیکسلی استفاده شود.

image

ایوان بلاس، افشاگر مشهور، روز گذشته در حساب شخصی خود در توییتر خبر داد که اسم رمز Galaxy Note 9 در حال حاضر Crown است. به نظر می‌رسد که این اسم رمز برای گوشی هوشمندی که پرچمدار محصولات 2018 سامسونگ است، کاملا برازنده و مناسب باشد.

البته همچنان موارد بسیاری درباره Galaxy Note 9 وجود دارد که درباره‌شان بی اطلاع هستیم. برای مثال، برخلاف اغلب گزارش‌های اخیر همچنان ممکن است که شاهد ورود این پرچمدار سطح بالا با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش باشیم. انتظار می‌رود که میزان شایعه‌ها و اخبار لو رفته درباره گوشی مذکور در خلال هفته‌های آینده افزایش یابد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)