خانهاخبار
مشخصات فنی و قیمت HTC U12 Plus؛ احتمال معرفی در هفته‌های آینده!

مشخصات فنی و قیمت HTC U12 Plus؛ احتمال معرفی در هفته‌های آینده!

انتظار می‌رود که تازه‌‌ترین پرچمدار اچ تی سی به نام U12 Plus در هفته‌های آینده معرفی شود. تازه‌ترین اطلاعات فاش شده درباره این گوشی سطح بالا به 4 دوربین مجزا و پردازنده اسنپ‌دراگون 845 اشاره می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۲۳

تا به حال خبرها و شایعه‌های متعددی درباره پرچمدار بعدی اچ تی سی به نام U12 منتشر شده است اما برخی معتقدند که این گوشی سطح بالا احتمالا با نام تجاری U12 Plus معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که پرچمدار تازه اچ تی سی تا چند هفته آینده رسما معرفی شود اما روز گذشته شاهد فاش شدن برخی مشخصات داخلی آن بودیم و بسیاری از ویژگی‌های آن برایمان مسجل شدند.

image

مشخصات فنی گوشی HTC U12 Plus در قالب تصویر یک فهرست چاپ شده منتشر شده‌اند  و در آن شاهد هستیم که گوشی مذکور قرار است از پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و همچنین به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم مجهز شود. پرچمدار تازه این سازنده تایوانی همچنین احتمالا با سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو نسخه 8.1 معرفی می‌شود و از پنل نمایش 5.99 اینچی با وضوح تصویر 2960 در 1440 بهره می‌برد.

image

دوربین اصلی U12 Plus احتمالا یکی از جالب توجه‌ترین قابلیت‌های این گوشی خواهد بود چراکه قرار به دوربین اصلی دوگانه و همچنین حسگر سلفی با دو لنز مجزا مجهز شود. گفته می‌شود که لنزهای دوربین اصلی پرچمدار مذکور 12 و 16 مگا پیکسلی هستند و حسگرهای سلفی‌اش هم 8 مگا پیکسلی خواهند بود. ظرفیت باتری غیر قابل تعویض U12 Plus معادل 3420 میلی آمپر ساعت گزارش شده است و با توجه به اطلاعات مندرج در فهرست پیش رو به نظر می‌رسد که به قیمت 799 یورو معادل 989 دلار روانه بازار شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

Mr Dr

۱۳۹۷/۵/۲
عزیزم کجایی که اچ تی سی نمیبینی؟؟? نکنه میری نمایندگی سامسونگ انتظار داری اونجا ببینی؟?

مم

۱۳۹۷/۲/۲
با این قیمت دلار مفتم بده 2 ملیون قیمتشه!

امین

۱۳۹۷/۱/۲۶
چون تقریبا ورشکست شده نفس های آخرشو میزنه

محمد رضا

۱۳۹۷/۱/۲۴
مگه اچ تی سی هنوز گوشی تولید میکنه؟
پس چرا تو بازار نیست؟

هادی

۱۳۹۷/۱/۲۴
تو سایتای دیگه زده 8 گیگ رم