خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار V35 ThinQ ال جی با دوربین دوگانه و صفحه نمایش 6 اینچی

احتمال معرفی پرچمدار V35 ThinQ ال جی با دوربین دوگانه و صفحه نمایش 6 اینچی

پس از پرچمدار G7 ال جی حالا صحبت از احتمال معرفی V35 ThinQ در سال 2018 به میان آمده است. تازه‌ترین اسناد فاش شده در این باره معتقدند که این عضو تازه از سری V در برخی ویژگی‌های داخلی احتمالا مشابه G7 ThinQ توسعه می‌یابد.
۱۳۹۷/۱/۲۳

براساس تازه‌ترین اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد که کمپانی ال جی گوشی V35 ThinQ را در دست توسعه دارد. این کمپانی چندی پیش در ماه فوریه گوشی تازه و سطح بالای V30S ThinQ را به همراه قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی معرفی کرد و چند روز پیش هم شاهد انتشار تصاویر رندر شده منسوب به پرچمدار بعدی آن یعنی G7 ThinQ در چند رنگ مختلف بودیم. بسیاری پیش بینی می‌کردند که مدل V35 به عنوان جانشین تازه V30 معرفی شود اما شاهد بودیم که ال جی از چنین مدلی به عنوان یک نسخه تازه از V30 در کشور ژاپن رونمایی کرد. پس از انتشار تصاویر رندر شده تازه منسوب به G7 ThinQ به همراه برخی مشخصات فنی و داخلی آن حالا می‌توانیم تأیید کنیم که تازه‌ترین گوشی از سری پرچمداران V30 کمپانی ال جی احتمالا تحت عنوان V35 ThinQ معرفی خواهد شد.

image

این اطلاعات توسط یک منبع معتبر منتشر شده و پس از مشاهده مستندات داخلی کمپانی ال جی به تأیید رسیده است. علاوه بر تأیید نام تجاری نهایی این پرچمدار تازه همچنین می‌توانیم به برخی مشخصات و ویژگی‌های V35 ThinQ اشاره کنیم.

صفحه نمایش

تغییر چندانی در صفحه نمایش این مدل تازه نسبت به V30S ThinQ اعمال نمی‌شود. این گوشی قرار است صفحه نمایش 6 اینچی OLED با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس داشته باشد. ال جی این تغییر را از ابتدا با معرفی گوشی‌های سری V30 معرفی کرد و از پنل‌های نمایش پلاستیکی OLED (POLED) در طراحی آن‌ها بهره گرفت؛ البته لازم به ذکر است که در اسناد منسوب به V35 ThinQ به طور مشخص به پنل نمایش POLED اشاره نشده است. در هر صورت، صفحه نمایش این گوشی تازه از نوع FullVision با نسبت نمایش 18:9 و نسبت پنل به بدنه معادل 80% خواهد بود و برخلاف G7 آینده به شواهدی مبنی بر احتمال طراحی بریدگی حاشیه در اسناد آن اشاره نشده است.

طراحی

پرچمدار G6 ال جی در سال 2017 و به همراه کمپین تبلیغاتی به خصوصی معرفی شد که ادعا می‌کرد این گوشی سطح بالا برخلاف صفحه نمایش بزرگ به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر می‌تواند با یک دست با آن کار کند. کمپانی ال جی همچنان قصد دارد این رویکرد را در طراحی و معرفی V35 ThinQ به کار ببرد و بر توانایی پنل نمایش در تولید و نمایش رنگ و همچنین طراحی لبه تا لبه تأکید کند. این سازنده قصد دارد پرچمدار تازه سری V خود را با وزن کم بسازد و آن را به عنوان عاملی تشویق کننده در راستای ارائه تجربه‌ای بی نظیر در کنار بدنه باریک و سبک معرفی کند. V35 ThinQ قرار است در دو رنگ مشکی و خاکستری معرفی شود و هر دو از نمای کاملا براق و شیشه‌ای بهره ببرند.

دوربین‌ها

گوشی V35 ThinQ هم از دوربین با لنزهای دوگانه بهره می‌برد. این گوشی در مقابل V30S ThinQ قرار است به دوربین سطح بالاتر و دو لنز 16 مگا پیکسلی مجهز شود. با توجه به آنچه چند روز پیش درباره G7 ThinQ منتشر شد باید بگوییم که دوربین این گوشی احتمالا مشابه با V35 ThinQ طراحی می‌شود. لنز اصلی 16 مگا پیکسلی در این ماژول دوگانه دیافراگم 1.6 دارد و با HDR 10-bit سازگار است و لنز 16 مگا پیکسلی دوم هم از نوع زاویه باز با میدان 107 درجه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، دوربین این دو گوشی تازه مشابه خواهند بود و به همین خاطر با ویژگی‌های یکسان طراحی می‌شوند. بدین ترتیب دوربین اصلی در V35 ThinQ هم به قابلیت انتخاب بین لنزهای ماژول اصلی، AI Cam و پشتیبانی از Google Lens مجهز می‌شود. علاوه بر این‌ها حتی عکاسی در شرایطی با نور بسیار کم هم می‌تواند به کمک وضعیت Super Bright Mode و Superpixels لذت بخش شود و تصاویری با نور مناسب ثبت کند. ویژگی Super Bright Mode به صورت خودکار روی G7 و V35 فعال خواهد بود و لازم نیست کاربران نگران فعال کردن و تنظیماتش باشند چراکه دوربین این گوشی‌ها قادر هستند خود را براساس محیط اطراف تنظیم کنند. البته بسیاری از ویژگی‌های تازه دوربین با گوشی V30S ThinQ چندی پیش رسما معرفی شدند و از آنجا که V35 ThinQ هم مدل تازه‌ای از این سری است، پیش بینی می‌شود که از همه آن قابلیت‌ها علاوه بر ویژگی‌های تازه بهره ببرد.

هوش مصنوعی (AI)

کمپانی ال جی گوشی V35 ThinQ را هم مانند G7 به عنوان یک گوشی فوق العاده هوشمند طراحی و معرفی می‌کند. این موضوع عمدتا به خاطر بهره گرفتن از هوش مصنوعی است که در بخش‌های مختلفی از گوشی به کار می‌رود. ویژگی تنظیم نور دوربین ( AI Cam و Google Lens) نمونه‌‌‌ای از اعمال AI در این بخش است. ال جی قصد دارد مانند گوشی G7 در V35 ThinQ هم تأکید کند که کاربران قادر خواهند بود به کمک هوش مصنوعی و بدون لزوم درگیر شدن با گوشی، بیشترین استفاده را از آن ببرند. این ویژگی احتمالا در دستیار صوتی و برخی دیگر از بخش‌های گوشی هم به کار می‌رود.

امکانات صوتی

گوشی‌های سری V ال جی دارای داک چهارتایی (Quad DAC) هستند و امکانات صوتی در آن‌ها همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای مثال، سری V30 به Hi-Fi Quad DAC 32 بیتی مجهز شده بود و همین قابلیت با ESS Sabre 9228 در V35 ThinQ هم به کار می‌رود. علاوه بر این مورد همچنین انتظار می‌‍رود که امکانات شخصی سازی بیشتر و فیلترهای دیجیتالی متعددی برای هماهنگی صدا در نظر گرفته شود تا بتواند نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. کمپانی ال جی همچنین در تلاش است امکان تشخیص صدا در میدان صوتی وسیع را هم در V35 فراهم آورد. این ویژگی درواقع به منظور بهبود قابلیت تشخیص صدای کاربر از فاصله دور طراحی شده است و گوشی قادر خواهد بود صدای کاربر را از فاصله 5.18 متری هم تشخیص دهد.

نتیجه گیری

حالا می‌توانیم تأیید کنیم که ال جی یک گوشی دیگر را هم علاوه بر G7 ThinQ تحت عنوان V35 ThinQ در دست توسعه دارد و احتمالا آن را تا آخر سال 2018 معرفی می‌کند. این گوشی به برخی ویژگی‌های مشابه G7 مانند دوربین دوگانه 16 مگا پیکسلی مجهز می‌شود. هوش مصنوعی یکی دیگر از نقاط مرکزی در پرچمدار تازه ال جی به شمار می‌رود پیش بینی می‌شود که در بخش‌های مختلف آن مورد استفاده قرار گیرد. V35 ThinQ همچنین با صفحه نمایش 6 اینچی کواد اچ دی پلاس OLED و نسبت نمایش 18:9 معرفی می‌شود و از ترند بریدگی حاشیه پیروی نمی‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)