خانهاخبار
نمایش میزان شارژ باتری دستگاه‌های بلوتوثی در نسخه‌ی جدید ویندوز 10

نمایش میزان شارژ باتری دستگاه‌های بلوتوثی در نسخه‌ی جدید ویندوز 10

براساس اطلاعات به‌دست آمده، در یکی از بیلدهای آتی سیستم‌عامل ویندوز 10 خواهید توانست از میزان شارژ باتری دستگاه‌های بلوتوثی مطلع شوید.
۱۳۹۷/۱/۲۰

به‌نظر می‌رسد در نسخه‌های جدید ویندوز 10، مایکروسافت قابلیت‌هایی را به منظور بهبود این سیستم‌عامل معرفی خواهد کرد و در یک گزارش جدید، به بخشی از ویژگی‌های احتمالی اشاره شده است. وب‌سایت Windows Report در گزارشی، اشاره کرده است که در پنجمین آپدیت بزرگ سیستم‌عامل ویندوز 10 (به طور خاص در بیلد 17639)، این امکان فراهم شده تا بتوانید میزان شارژ باتری دستگاه‌های متصل به رایانه خود را از طریق فناوری بلوتوث، مشاهده کنید. به عنوان مثال در صورت استفاده از Surface Pen، می‌توانید از میزان شارژ این قلم هوشمند در بخش تنظیمات مطلع شوید.

image

البته به‌نظر می‌رسد که در حال‌حاضر، تمامی دستگاه‌ها پشتیبانی نمی‌شود اما افزودن چنین قابلیتی به سیستم‌عامل ویندوز 10، آن‌را یک قدم دیگر به سیستم‌عامل‌های دیگر از جمله iOS که چنین ویژگی را سال‌ها ارائه داده‌اند؛ نزدیک خواهد کرد. همچنین انتظار داریم که نمایش میزان شارژ باتری در از طریق Action Center نیز امکان‌پذیر باشد؛ البته فعلاً چنین قابلیتی هنوز ارائه نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)