خانهاخبار
نسل جدید Essential Phone با دوربین بهتر؛ به نظرات کاربران اهمیت می‌دهیم!

نسل جدید Essential Phone با دوربین بهتر؛ به نظرات کاربران اهمیت می‌دهیم!

یکی از مقامات رسمی شرکت Essential، پذیرفته است که اولین گوشی شرکت متبوعش در زمینه عکاسی حرف چندانی برای گفتن ندارد؛ با این‌حال وعده داده شده است که نسل جدید این گوشی، عملکرد بهتری در زمینه عکاسی خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱/۲۰

شرکت Essential، سال گذشته از گوشی Essential PH-1 با طراحی جدید رونمایی کرد؛ با اینکه طراحی این محصول خیره‌کننده است، اما مشکلات مختلفی باعث شده تا گوشی ساخت اندی رابین به موفقیت چندانی دست پیدا نکند! یکی از این مشکلات، مربوط به عملکرد گوشی Essential PH-1 در زمینه عکاسی است. لیندا جیانگ، سرپرست تیم طراحی صنعتی Essential اعلام کرده است که جانشین گوشی 2017 شرکت متبوعش عملکرد بسیار بهتری در زمینه عکاسی خواهد داشت و طرفداران را ناامید نخواهد کرد.

با اینکه شرکت‌های مختلف معمولاً به مشکلات محصولات خود اعتراف نمی‌کنند، اما Essential به اعتراض و نظرات هواداران توجه نشان می‌دهد و پذیرفته که عملکرد دوربین گوشی Essential PH-1 در حد و اندازه یک پرچم‌دار نیست! به همین جهت،  سرپرست تیم طراحی صنعتی Essential اعلام کرده است:

به طور کلی، یکی از مواردی که با آن مواجه شدیم؛ کیفیت دوربین گوشی Essential PH-1 بود و واقعاً در تلاش هستیم تا عملکرد دوربین را در نسل جدید بهبود دهیم. به همین جهت، مطمئن باشید که ما به نظرات کاربران و انتقادات آن‌ها گوش می‌دهیم.

image

با اینکه عملکرد دوربین گوشی Essential PH-1 در حد مطلوبی قرار نداشته اما شرکت سازنده با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف، تلاش کرده است تا در این زمینه، تغییراتی را حاصل نماید. با این‌حال، شرکت‌های تازه وارد به ندرت شانس دیگری برای خودنمایی پیدا می‌کنند؛ به همین جهت، ممکن است توجه چندانی به گوشی بعدی استارتاپ اندی رابین نشود.

شرکت Essential هنوز اعلام نکرده است که پرچم‌دار جدیدش چه زمانی به صورت رسمی معرفی یا عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، Essential PH-1 در ماه مه (May) معرفی شود و سپس در ماه اوت (August) به فروش رسید. به همین جهت، ممکن است شرکت Essential در این زمینه از نسل قبل تبعیت کند و در ماه‌های آتی، پرچم‌دار جدیدش را به بازار عرضه نماید.

یکی از موارد دیگری که تیم سازنده به دنبال بهبود آن در نسل جدید گوشی Essential PH-1 خواهد بود، کاهش لغزندگی یا باقی ماندن اثرانگشت روی سطح بدنه است؛ به همین جهت، این شرکت در حال کار روی پوشش‌هایی است که بتواند بر این مشکل - به خصوص در رنگ مشکی - فائق آید.

شما چه انتظاری از گوشی جدید شرکت Essential دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Hadi

۱۳۹۷/۱/۲۰
انتظارم اینکه وارد بازار ایران هم بشه قیمتش معقول باشه که بشه خریدش

ممد

۱۳۹۷/۱/۲۰
خدایی گوشی ph1فوقالعاده بود نمیدونم چرا فروش زیاد نداشت خیلی گوشی های خوبین واقعا در حد سامی و ایفون خوبن ازسامی بهترن من مقایسه کردم

امیرحسین

۱۳۹۷/۱/۲۰
این دفعه ضد آب هم باشه... باتری هم خیلی مهمه