خانهاخبار
گوگل همچنان به دنبال معرفی صفحه نمایش هوشمند

گوگل همچنان به دنبال معرفی صفحه نمایش هوشمند

گوگل تا به حال با سازندگان متعددی در توسعه صفحه نمایش هوشمند همکاری کرده است اما حالا قصد دارد صفحه نمایش مخصوص خودش را با نام تجاری گوگل عرضه کند. این موضوع هنوز رسما مورد تأیید قرار نگرفته است.
۱۳۹۷/۱/۱۸

خبرگزاری Variety گزارش کرده است که کمپانی گوگل احتمالا هنوز همچنان قصد دارد یک صفحه نمایش هوشمند را با برند خودش رسما معرفی کند. در این گزارش به جزئیاتی درباره زمان و مکان رونمایی از این محصول نوین اشاره نشده اما از قول ریشی چاندرا، قائم مقام مدیر محصول Google Home، گفته است که احتمال رونمایی از Smart Display همچنان وجود دارد.

چاندرا به Variety گفته است این موضوع که گوگل هنوز صفحه نمایش هوشمند معرفی  نکرده اصلا بدین معنی نیست که هرگز قصد ندارد چنین محصولی را روانه بازار کند. Variety از چاندار پرسیده است چرا گوگل هنوز صفحه نمایش هوشمند تولید نکرده و او هم در پاسخ اعلام کرده است که :« من نمی‌گویم ما هرگز قصد نداریم چنین محصولی را معرفی کنیم». همچنین از چاندرا پرسیده شده است که چرا گوگل تصمیم گرفته مسیر توسعه و عرضه چنین محصولی را با همکاری سایر کمپانی‌ها طی کند. او هم در پاسخ بدون اشاره مستقیم به این موضوع که آیا محصول تازه‌ای را در دست توسعه دارد، ادعا کرده است که گوگل چنین رویکردی را در توسعه و عرضه برخی دیگر از محصولاتش هم به کار می‌برد و این موضوع در دنیای تکنولوژی و تولید کاملا مرسوم به نظر می‌رسد. وقتی همه این نظرات و ادعایهای ریشی چاندرا را در کنار هم می‌گذاریم، به این نتیجه می‌رسیم که کمپانی گوگل مدت‌هاست ایده توسعه صفحه نمایش هوشمند را در سر می‌پروراند و حتی ممکن است آن را پیش از آنچه انتظارش را داریم رسما معرفی کند.

image

در سپتامبر سال گذشته هم گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد گوگل یک دستگاه هوشمند را با نام رمز Manhattan در دست توسعه دارد و این محصول قرار است رقیب Amazon Echo Show باشد. گفته شده بود که این محصول هوشمند با تمرکز روی صفحه نمایش طراحی می‌شود و در اندازه حدودا 7 اینچ علاوه بر بهره گرفتن از دستیار هوشمند گوگل به نوعی از سیستم عامل اندروید مجهز می‌شود. پس از انتشار این شایعه‌های اولیه، جزئیات و خبرهای کمی در ادامه درباره محصول مذکور منتشر شدند و به همین خاطر این موضوع تقریبا فراموش شده بود تا اینکه گزارش پیش رو منتشر شد. البته دستگاه صفحه نمایش هوشمند عموما از نمایشگاه CES 2018 و با معرفی گوگل دوباره به خبری مهم تبدیل شد و بعد از آن هم شاهد رونمایی از صفحه نمایش هوشمند لنوو و ال جی بودیم که هر دو از دستیار هوشمند گوگل بهره می‌بردند. در آخر باید به بیان ساده براساس گزارش Variety اشاره کنیم که کمپانی گوگل احتمالا قصد دارد یک صفحه نمایش هوشمند تازه را با نام تجاری خودش به زودی معرفی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)