خانهاخبار
به تصاویر فاش شده از پرچم‌دار Galaxy Note 9 سامسونگ اطمینان نکنید!

به تصاویر فاش شده از پرچم‌دار Galaxy Note 9 سامسونگ اطمینان نکنید!

سامسونگ در حال توسعه پرچم‌دار جدیدش از سری Galaxy Note است اما نباید به تصاویری که اخیراً از این مدل فاش شده، اعتماد کنید؛ در واقع، این تصاویر مربوط به نمونه دستکاری شده از گوشی Galaxy S9 Plus است!
۱۳۹۷/۱/۱۸

درست پس از عرضه پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus توسط سامسونگ، زمان مناسبی برای افشای اطلاعات پیرامون پرچم‌دار بعدی سامسونگ ایجاد شده است. به همین جهت، اخیراً تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که ادعا می‌کند فبلت رده‌بالای Galaxy Note 9 را نشان می‌دهد؛ فقدان حسگر اثرانگشت در قاب پشتی و حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر گوشی، در تصاویر فاش شده جلب‌توجه می‌کند.

با این‌حال، هیچ‌یک از تصاویر به‌دست آمده واقعی نیست! تمامی تصاویری که به Galaxy Note 9 سامسونگ نسبت داده می‌شود، توسط فتوشاپ دستکاری شده‌اند و در واقع، نسخه دستکاری شده تصاویر حاصل از بررسی اولیه Galaxy S9 سامسونگ است. در نگاه اول، ممکن است گمان کنید Galaxy Note 9 با حاشیه‌های باریک‌تر نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه در یکی از این تصاویر غیر واقعی، Galaxy Note 9 در کنار Galaxy S9 به نمایش گذاشته شده است. به عنوان مثال در تصویر زیر، Galaxy S9 Plus با استفاده از فتوشاپ حاشیه‌های باریک‌تری پیدا کرده است و البته بلندگوی مخاطب آن به طور چشمگیری کشیده شده است:

image

در تصویر دیگر، گوشی Galaxy S9 Plus با رنگ نقره‌ای دستکاری شده است و منبع انتشار این تصاویر با حذف حسگر اثرانگشت از قاب پشتی، آن‌را به پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 نسبت داده است:

image

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، تصاویر فاش شده به هیچ عنوان واقعی نیستند! این تصاویر در حالی منتشر شده است که بعید می‌دانیم نمونه واقعی Galaxy Note 9 توسط سامسونگ توسعه یافته باشد. حتی در صورتی‌که نسخه‌ای از جانشین Galaxy Note 8 توسط این شرکت کُره‌ای توسعه یافته باشد؛ بعید است شباهتی به تصاویر منتشر شده، داشته باشد! تغییر چشمگیری در طراحی Galaxy Note 9 غیرمحتمل به‌نظر می‌رسد؛ به همین جهت، دور انتظار است که حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا این اندازه باریک شده باشند. 

در رابطه با این ادعا که Galaxy Note 9 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر عرضه خواهد شد، هنوز نمی‌توان نظر قطعی داد؛ عده‌ای به عرضه این مدل با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر اشاره دارند و در مقابل، برخی این موضوع را تکذیب کرده‌اند! در مجموع، نمی‌توان به عرضه جدیدترین عضو از سری Galaxy Note با سنسور اثرانگشت ادغام شده با صفحه‌نمایش امیدوار بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)