خانهاخبار
کادیلاک CT6 V-Sport مدل 2019 معرفی شد

کادیلاک CT6 V-Sport مدل 2019 معرفی شد

کادیلاک در نمایشگاه خودرو نیویورک از CT6 V-Sport مدل 2019 رونمایی کرد. موتور 8 سیلندر به کار رفته در این خودرو قادر است 550 اسب بخار قدرت تولید کند.
۱۳۹۷/۱/۱۷

کمپانی کادیلاک یک نسخه قدرتمند از سدان CT6 را در نظر گرفته که از یک موتور کاملا جدید بهره می‌برد. موتور به کار رفته در  CT6 V-Sport مدل 2019 حجمی برابر با 4.2 لیتر و 8 سیلندر دارد و با پرخوران توربوشارژر تغذیه می‌شود. قدرت این موتور به 550 اسب بخار و گشتاور آن به رقم اعجاب انگیز 850 نیوتن متر می‌رسد. البته مدلی با قدرت 500 اسب بخاری هم در دسترس است.

image
image

کادیلاک می‌گوید که این موتور طراحی بی نقصی دارد. مهندسی به کار رفته در آن به شکلی بوده که ابعاد نسبتا کوچکی داشته باشد ولی همچنان قدرت و عملکردی عالی ارائه دهد. توربو توئین اسکرول در بخش بالایی موتور وارد منیفولدها شده و تاخیر توربو در این موتور به کمترین میزان رسیده است.

image
image

برای کاهش وزن، بلوک این موتور به علاوه پیستون‌ها از نوع آلومینیومی است. میل لنگ و پیستون‌های ساخته شده از فولاد تقویت شده توانایی تحمل فشار 1.38 بار را برای موتور به ارمغان می‌آورند.

image
image

توربوها برای خنک کردن هوای اضافی وارد شده، به اینترکولر آب-به-هوا مجهز شده تا با وارد شدن حجم زیادی از اکسیژن اضافی، قدرت خروجی به بالاترین میزان خود برسد. کادیلاک ادعا می‌کند این سیستم می‌تواند دمای هوای ورودی را تا 47 درجه سانتی گراد کاهش دهد.

image
image

جردن لی، مدیر بخش موتور کادیلاک در رابطه با این موتور می‌گوید:

طراحی یک موتور کاملا جدید، بهترین راه برای دستیابی به اهداف در نظر گرفته شده برای CT6 V-Sport مدل 2019 بود.

کادیلاک CT6 V-Sport مدل 2019 برای انتقال قدرت 550 اسب بخاری از یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. به علاوه برای کنترل پایداری خودرو یک دیفرانسیل لغزش محدود در نظر گرفته شده است. فنرهای با کنترل مغناطیسی موجب بهبودی بهبود هندلینگ شده‌اند و چرخ‌های 19 اینچی با همراهی ترمزهای برمبو برای متوقف کردن این خودرو وجود دارند.

image
image

از ویژگی‌های طراحی کادیلاک CT6 V-Sport مدل 2019 با جلو پنجره مشبک و چراغ‌های LED در جلو، تریم مشکی براق دور شیشه‌ها با امکان سفارش چرخ‌های  اینچی اشاره کنیم. خریداران می‌توانند لاستیک‌های تابستانی را سفارش دهند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)