خانهاخبار
زمان عرضه پرچم‌دار جدید LG G7 مشخص شد

زمان عرضه پرچم‌دار جدید LG G7 مشخص شد

مقامات ال‌جی در مصاحبه اخیر خود، تأیید کرده‌اند که LG G7 تا پیش از آغاز ماه خرداد به بازار عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه جانشین LG G6 با قیمت مناسب به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۷/۱/۱۶

ال‌جی اخیراً به یک رسانه‌ کُره‌ای اعلام کرده است که گوشی پرچم‌دار جدیدش به صورت رسمی در اواخر ماه آوریل (دهه اول اردیبهشت) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پیش‌فروش گوشی از یک هفته پس از معرفی رسمی آغاز خواهد شد و این مدل در نیمه ماه مه (دهه سوم اردیبهشت) به بازار عرضه خواهد شد. شرکت ال‌جی ادعا می‌کند که گوشی جدیدش از طریق سه اپراتور مطرح در کُره جنوبی عرضه خواهد شد. 

LG G7 یا هر نام دیگری که برای پرچم‌دار جدید ال‌جی انتخاب خواهد شد، به نمایشگر از نوع M-LCD مجهز شده است که مصرف انرژی کم‌تری نسبت به پنل‌های LCD دارد؛ این کاهش مصرف نزدیک به 35 درصد خواهد بود. نمایشگر مورد استفاده در جانشین LG G6، علاوه بر پیکسل‌های سبز، آبی و قرمز، از پیکسل‌های سفید بهره می‌گیرد و همین موضوع، باعث ارتقای روشنایی حداکثری نمایشگر گوشی LG G7 نسبت به نسل قبل شده است. ضمن اینکه پنل MLCD، هزینه تولید کم‌تری نسبت به پنل‌های OLED دارد و همین موضوع، باعث تلطیف قیمت پرچم‌دار 2018 ال‌جی خواهد شد.

image

شرکت ال‌جی نیز، این ادعا را تأیید کرده است و اعلام کرده که گوشی LG G7 با قیمت مناسب عرضه خواهد شد؛ علت این موضوع، عدم استفاده از پنل‌های OLED ذکر شده است. دیگر قابلیت‌هایی که برای گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی انتظار داریم، ویژگی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در گوشی LG V30S ThinQ نیز دیده بودیم؛ پرچم‌دار رده‌بالای ال‌جی، قابلیت‌هایی مبنی بر هوش مصنوعی ارائه خواهد داد که از جمله آن‌ها می‌توان به تشخیص صحنه عکاسی یا محیط‌های گردشگری پیرامون اشاره نمود. ارائه LG G7 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، باعث شده است تا افشاگر معروف به عرضه آن با پسوند ThinQ اشاره داشته باشد. 

ال‌جی، گوشی جدیدش را به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد؛ برخلاف LG V30 که از دوربین دوگانه با دهانه لنزی F1.6 بهره می‌گیرد، پرچم‌دار G7 به دوربین روشن‌تری مجهز خواهد شد و اندازه دیافراگم سنسورهای دوربین F1.5 ذکر شده است. از دیگر قابلیت‌های گوشی جدید ال‌جی، می‌توان به عرضه آن با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، شش گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد؛ مدل Plus نیز به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. گوشی جدید ال‌جی در بالای نمایشگر خود مانند پرچم‌دار 2017 اپل یعنی آیفون 10، بریدگی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

توحید

۱۳۹۷/۱/۱۷
بسیار عالی و عکسایی که دیدم ازش بسیارم زیباست .
بی صبرانه منتظرتم

سعید

۱۳۹۷/۱/۱۶
هر چیزیو تو سایت نذار به نظر این.خبر شایعه س فکر نکنم با ال سی دی باشه