خانهاخبار
کامپیوتر یکپارچه Aspire S24 ایسر با قابلیت شارژ بی سیم معرفی شد

کامپیوتر یکپارچه Aspire S24 ایسر با قابلیت شارژ بی سیم معرفی شد

ایسر روز گذشته باریک ترین کامپیوتر یکپارچه خود را به نام Aspire S24 با سیستم عامل ویندوز رسما معرفی کرد. این کامپیوتر رومیزی از قابلیت شارژ بی سیم Qi هم پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۱۵

کمپانی ایسر روز گذشته 2 آوریل (13 فروردین) باریک‌ترین کامپیوتر یکپارچه (All in One) رومیزی خود را با سیستم عامل ویندوز 10 به نام Aspire S24 رسما معرفی کرد. این کامپیوتر رومیزی نمایشگر 23.8 اینچی دارد که ضخامتش تنها 0.235 اینچ است و ضخامت حاشیه‌هایش هم تنها 0.106 اینچ طراحی شده‌اند تا فضای بیشتری از صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار گیرد. این کامپیوتر یکپارچه همچنین از نسل هشتم پردازنده‌های Core i5 قدرت می‌گیرد و از 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که با توجه به قیمت نهایی Aspire S24 احتمالا روی هارد درایو بنا شده است.

جدول مشخصات

اندازه صفحه23.8 اینچ
نوع نمایشگرIPS 
وضوح تصویر صفحه1920 در 1080
ضخامت صفحه نمایش0.235 اینچ
حاشیه‌های صفحه0.106 اینچ 
پردازنده نسل هشتم Core i5
گرافیک یکپارچه داخلی
مموری 12 گیگابایت DDR4 با قدرت فرکانس 2400 مگاهرتز
حافظه داخلی1 ترابایت
امکانات صوتی

2 بلندگوی کانالی 2.1 واتی

1 ساب ووفر

Acer TrueHarmony

Dolby Audio Premium

امکانات ارتباطی

Wireless AC (2×2)

بلوتوث نسخه 4.2

پورت‌های ارتباطی

1 پورت Gigabit Ethernet

1 پورت USB Type-C 3.1 نسل اول

3 پورت USB Type-A 3.1 نسل اول

1 پورت USB Type-A نسخه 2.0

1 پورت HDMI

1 پورت مخصوص خواندن کارت حافظه جانبی SD

سایر ویژگی‌ها

دارای موقعیت اختصاصی برای شارژ بی سیم Qi

 
قیمت

879 دلار

کامپیوتر یکپارچه تازه ایسر همچنین در یک نسخه معرفی شده است و از امکان شخصی سازی بیشتر هم پشتیبانی نمی‌کند. تازه ترین پردازنده Intel Core i5 قلب تپنده این آل این وان است و از کارت گرافیک داخلی یکپارچه هم پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش آن هم از نوع IPS در نظر گرفته شده است و وضوح تصویر فول اچ دی ارائه می‌کند. البته Aspire S24 ایسر با هدف بازی یا گیمینگ طراحی نشده بلکه یک ابزار بسیار قدرتمند است که می‌توانید به کمک آن به یاری استعدادهایتان بشتابید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

کمپانی ایسر درباره Aspire S24 می‌گوید این کامپیوتر رومیزی با توجه ویژه بر طراحی ظاهری و عملکرد سطح بالا توسعه یافته است که می‌تواند در هر اتاقی و برای هر کاربری مفید واقع شود. طراحی بدنه به رنگ مشکی و طلایی باعث می‌شود که ظاهر Aspire S24 شیک و لوکس دیده شود.

نکته جالب توجه درباره Aspire S24 این است که کامپیوتر مذکور همچنین به امکان شارژ بی سیم استاندارد Qi مجهز شده است و از موقعیت مخصوص این نوع شارژ بهره می‌برد. حتی اگر گوشی هوشمند همراهتان هم از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید یک آداپتور شارژ با قابلیت اتصال به پورت Micro USB تهیه کنید. این آداپتور باید به گونه‌ای باشد که پشت دستگاه شما به صورت مسطح قرار گیرد.

کامپیوتر یکپارچه Aspire S24 ایسر همچنین از پورت‌های ارتباطی مختلفی بهره می‌برد و علاوه بر همه آن‌ها به یک پورت نازک USB Type-C هم برای اتصال به صفحه نمایش جانبی (دومین صفحه نمایش باید پورت HDMI داشته باشد)، شارژ کردن سایر دستگاه‌ها و برخی موارد دیگر مجهز شده است. در همین حال، قطعه Wireless AC درواقع درگاه استاندارد دو به دو برای مواقعی به شمار می‌رود که سخت افزار از سرعت انتقال تا 867Mbps پشتیبانی می‌کند. بلوتوث نسخه 4.2 هم Xbox One، گوشی‌های هوشمند و هدفون‌ها را بر عهده دارد.

کمپانی ایسر درباره Aspire S24 همچنین می‌گوید که نمایشگر این کامپیوتر یکپارچه را به گونه‌ای طراحی کرده است تا کاربر بتواند به کمک تنها یک دست از 5- تا 25 درجه آن را تکان دهد. سایر ویژگی‌های نمایشگر این کامپیوتر تازه شامل BluelightShield برای کنترل سطح ملاتونین مغزی، تکنولوژی Flickerless برای حفاظت از سلامت چشم و ExaColor برای افزایش رنگ و اشباع آن می‌شود. این سازنده متاسفانه هنوز جزئیاتی درباره روشنایی تصویر، نسبت تضاد و برخی موارد دیگر در نمایشگر ارائه نداده است.

دو بلندگوی کانالی two-watt 2.1 و ساب ووفر در این کامپیوتر تازه با تکنولوژی TrueHarmony و Dolby Audio Premium بهبود یافته‌اند و لازم به ذکر است که سطح کیفی پخش صدا هم بسیار خوب طراحی شده است. این کامپیوتر رومیزی یکپارچه با نام رسمی Aspire S24-880-UR12 در وب‌سایت رسمی ایسر معرفی شده و قرار است در ماه جاری میلادی به قیمت حدودا 880 دلار روانه بازار شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)