خانهاخبار
ثبت نام تجاری LG Q7؛ میان‌رده بدون حاشیه ال‌جی در راه است!

ثبت نام تجاری LG Q7؛ میان‌رده بدون حاشیه ال‌جی در راه است!

شرکت ال‌جی، نام تجاری LG Q7 را به ثبت رسانده است؛ انتظار می‌رود گوشی مذکور در تابستان جاری معرفی شود.
۱۳۹۷/۱/۱۲

در حالی‌که گمان می‌رود شرکت ال‌جی برای عرضه پرچم‌دار بعدی خود از سری G آماده می‌شود، این سازنده کره‌ای در حال توسعه گوشی جدیدی از سری Q است که احتمالاً با نام تجاری LG Q7 راهی بازار خواهد شد! در اداره مالکیت معنوی کره‌ جنوبی، نام تجاری LG Q7 توسط ال‌جی به ثبت رسیده است که می‌تواند عرضه جانشین LG Q6 را توسط این سازنده کره‌ای تأیید کند. البته در حال‌حاضر، نمی‌دانیم این مدل چه مشخصاتی خواهد داشت یا چه زمانی به صورت رسمی توسط ال‌جی عرضه خواهد شد.

image

اولین گوشی‌ میان‌رده ال‌جی که با نمایشگر کشیده 18:9 معرفی شده بود، LG Q6 نام دارد؛ شرکت کره‌ای از این مدل در ماه جولای 2017 رونمایی کرده است. LG Q6 به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است و از تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام استفاده می‌کند؛ این مدل با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است اما نسخه‌هایی از آن با دو یا چهار گیگابایت رم نیز قابل خریداری هستند که به ترتیب 16 و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارند. گوشی LG Q6 از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل بهره می‌گیرد. شرکت کره‌ای، گوشی دیگری را نیز از سری Q عرضه کرده است که LG Q8 نامیده می‌شود؛ این مدل در واقع یک گوشی رده‌بالا است که از نمایشگری با نسبت ابعاد 16:9 بهره می‌گیرد و رزولوشن صفحه‌نمایش آن، 1440 در 2560 پیکسل است. ضمن اینکه پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام با چهار هسته پردازشی و چهار گیگابایت رم، قدرت پردازشی گوشی LG Q8 را تأمین می‌کند.

انتظار داریم گوشی LG Q7 بدین منظور عرضه شود تا شکاف میان LG Q6 و LG Q8 را پوشش دهد؛ البته نمی‌دانیم از نظر سخت‌افزاری، این گوشی به عنوان یک مدل میان‌رده عرضه خواهد شد یا مشخصات سخت‌افزاری رده‌بالا را ارائه می‌دهد. در مجموع، انتظار می‌رود گوشی LG Q7 با قیمت بین 350 تا 600 یورو در تابستان 2018 به بازار عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۱۴
مگه هنگ جیه که هنگ کنه نا سلامتی سامسونگ محبوب ترین و بهترین برند موبایله

sajjad

۱۳۹۷/۱/۱۳
اره اره سامسونگ هنگی خوبه

محمد

۱۳۹۷/۱/۱۲
بدرد نمیخوره هنگ میکنه و بوت لوپ میشه