خانهاخبار
نظرخواهی ال‌جی از کاربران پیرامون بریدگی نمایشگر پرچم‌دار جدیدش

نظرخواهی ال‌جی از کاربران پیرامون بریدگی نمایشگر پرچم‌دار جدیدش

شرکت ال‌جی پیرامون گوشی‌های هوشمند با بریدگی در بالای نمایشگر نظرخواهی کرده است؛ به‌نظر می‌رسد LG G7 با چنین طراحی عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۱۲

شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدیدش را با نام تجاری LG G7 توسعه می‌دهد و براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، این مدل در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت. همین موضوع باعث شده است تا شرکت ال‌جی از کاربران برای طراحی پرچم‌دار جدیدش نظر خواهی کند و نظر آن‌ها را پیرامون افزودن Notch به گوشی‌های جدیدش جویا شود.

کاربران نیز در پاسخ به ال‌جی، نظرات خود را برای عرضه‌ گوشی‌های هوشمند با بریدگی در بالای نمایشگر مطرح کرده‌اند و ال‌جی نیز تا حد ممکن به پاسخ‌های کاربران پاسخ داده است. از این رو گمان می‌رود که LG G7 با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش عرضه شود؛ ضمن اینکه قابلیتی برای مخفی کردن بریدگی بالای صفحه‌نمایش درنظر گرفته شود.

image

همان‌طور که می‌دانید، مدتی پیش گوشی LG G7 در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته شده بود؛ با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، بریدگی بالای صفحه‌نمایش گوشی جدید ال‌جی قابل مخفی شدن است و می‌توان با نمایش رنگ مشکی، آن‌را پوشاند. به عبارت بهتر در دو طرف بریدگی، رنگ مشکی نمایش داده خواهد شد و هیچ بخشی از رابط‌کاربری در فضای خالی اطراف بریدگی نمایش داده نمی‌شود. شرکت Huawei نیز که اخیراً گوشی‌ P20 و P20 Pro را با بریدگی در بالای نمایشگر معرفی کرده است، چنین قابلیتی را برای کاربران ارائه می‌دهد؛ می‌توانید بریدگی را از طریق تنظیمات نرم‌افزار پیش‌فرض، مخفی کنید!

لازم به‌ذکر است که اقدام ال‌جی برای نظرخواهی پیرامون Notch پرچم‌دار جدیدش، لزوماً به معنای تأیید عرضه G7 با چنین طراحی نیست اما به شایعات پیرامون آن دامن خواهد زد. صرف‌نظر از این موضوع، عرضه گوشی‌های هوشمند با بریدگی در بالای نمایشگر به یک روند مرسوم تبدیل شده است و بسیاری از شرکت‌های مختلف در حال آماده‌سازی پرچم‌داران خود با چنین طراحی هستند. به عنوان مثال، اخیراً شرکت OnePlus تأیید کرده است که OnePlus 6 با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۱۴
ال جی بدرد نمیخوره بوت لوپ میشه

مهمان

۱۳۹۷/۱/۱۳
ببینید شرکتها با بازاریابیهاشون چطور با مشتریها بازی میکنن و خیلی از مشتریها و یا مصرف کنندگان هم پیرو این سیاستها و منافع شرکتها شدن. اصلا منظورم شرکت خاصی نیست. اپل و سامسونگ و ال جی و ... همشون مثل هم هستند . در ماه می 2017 اندی روبین خالق اندروید که چند وقت پیش از شرکت گوگل جدا شد، گوشی خودش به نام Essential PH-1 رو تولید و به بازار ارائه کرد. و این گوشی اولین گوشی تمام صفحه با بریدگی بالای صفحه برای جای دوربین بود.... (لطفا تحقیق کنید و جانبدارانه مطلب رو رد و یا قبول نکنید و البته اگر اشتباه میکنم، اصلاح کنید) ولی اپل و طرفدارانش این نوآوری رو از خودشون میدونن و در واقع به نام خودشون مصادره کردند...!!!!!
حالا خیلی ها و حتی کارشناسان جی اس ام هم در مقالاتی که مینویسن خیلی راحت میگن که فلان شرکت هم گوشی خودش رو با بریدگی بالای صفحه "به سبک اپل" معرفی کرد و یا اینکه تیتر میزنن " آیا شرکت X گوشی جدیدش را مثل آیفون با بریدگی بالای صفحه معرفی خواهد کرد؟ "
برگردم به بحث اولم و اون اینکه کلی بازار رو با تبلیغاتشون پر کردند و حالا قابلیت جدیدی معرفی میکنند که اون بریدگی رو به شکلی محو و گم کنند!!!
واقعا تمسخرآمیز نیست؟ یه روز چاه میکنن و فرداش هم پرش میکنن و همیشه هم حق با اونهاست و همیشه هم اونها درست میگن و درست تشخیص میدن...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۱۲
زمانی که حاشیه پایینِ گوشی هنوز روی مُخِ ،، بریدگی بالا چه معنی داره؟

محمد جواد

۱۳۹۷/۱/۱۲
ال جی دارم ازت نا امید میشم اخه چجوری همه برندها بروزرسانی دادن اما هنوز واسه ماها ندادی اخه چرا اینجوری ؟هیچوقت سامسونگ دست نگرفتم همش ال جی حالام داره گند میزنه