خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار G7 ال جی در دو نسخه با پنل LCD و OLED

احتمال معرفی پرچمدار G7 ال جی در دو نسخه با پنل LCD و OLED

کمپانی ال جی احتمالا یک پرچمدار دیگر را هم به نام G7 تا آخر سال 2018 معرفی می‌کند. شایعه شده است که این گوشی در دو نسخه با پنل نمایش LCD و OLED روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۹

خبرگزاری بین المللی ETNews چند روز پیش گزارش کرد که کمپانی ال جی قصد دارد دومین پرچمدار 2018 خود را به نام G7 تا اواخر سال جاری میلادی و در دو نسخه با صفحه نمایش LCD و OLED معرفی کند. البته هنوز مشخصا اشاره نشده که قرار است این دو نوع پنل نمایش برای مدل G7 ال جی مورد استفاده قرار گیرند یا این سازنده قصد دارد G7 را به یکی از آن‌ها مجهز کند و دیگری را در طراحی G7 Plus به کار ببرد. از طرفی با توجه به جزئیات این گزارش تازه اینگونه به نظر می‌رسد که ال جی واقعا قصد دارد G7 را در دو نسخه LCD و OLED تولید کند. همچنین حدس می‌زنیم که حجم تولید نسخه LCD آن بیشتر باشد چراکه حجم تولید پنل‌های OLED این سازنده کمی محدودتر است.

image

پرچمدار G7 احتمالا در ماه معرفی می‌شود و ممکن است هر دو نسخه LCD و OLED آن هم‌زمان رونمایی شوند یا ال جی میان معرفی‌شان وقفه بیندازد. اگر هر دو نسخه واقعا وجود داشته باشند و قرار باشد هر دو معرفی شوند، ممکن است ال جی یکی از آن‌ها را ابتدا به تنهایی معرفی و روانه بازار کند و علاقمندان مجبور شوند برای تهیه نسخه دیگر آن کمی بیشتر منتظر بمانند؛ چراکه در این گزارش به احتمال معرفی هم زمان دو نسخه LCD و OLED اشاره نشده است. هنوز مشخص نیست که در این صورت کدام مدل ابتدا تولید و روانه بازار می‌شود و همچنین ال جی هم هنوز خبر احتمال عرضه G7 را در این دو نسخه مورد تأیید قرار نداده است.

در حال حاضر اغلب خبرگزاری‌ها معتقدند که G7 و G7 Plus احتمالا در ماه مه معرفی می‌شوند اما پیش از این گفته می‌شد که ممکن است تا اواخر ماه آوریل شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. با این حال همچنان تاریخ مشخصی از معرفی رسمی آن‌ها در دست نیست و ال جی هم در این باره بیانیه‌ای صادر نکرده است. گوشی‌های هوشمند معمولا در نسخه‌های مختلف با پنل نمایش متفاوت معرفی نمی‌شوند و تفاوت‌شان عموما در ابعاد، کانفیگ و وضوح تصویر است. از طرفی احتمال معرفی G7 در دو نسخه با پنل نمایش متفاوت هم چندان غیرمنطقی نیست و می‌تواند حق انتخاب کاربر را برای تهیه پرچمدار موردعلاقه‌اش بیش از گذشته تقویت کند. همین موضوع ممکن است به یکی از نقاط قوت گوشی مذکور تبدیل شود و با افزایش فروش آن به بهبود وضعیت درآمد کمپانی ال جی هم کمک کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱/۱۰
من خودم یکی از طرفداران ال جی ام ولی واقعا دیگه دارم عصبی میشم یعنی تو اون شرکت ب اون عظمت 4 تا طاح خوب نیست تا کی باید از طراحی های گوشی عصبی بشیم باز خوبه سری vهست وگرنه کلاباید بساط گوشی رو ال جی جمع کنه خیلی طراحی های گوشی بخصوص تو قاب پشتی مزخرفه خیلی

samuel1987

۱۳۹۷/۱/۹
بدون در نظر گرفتن موارد دیگر قابل بررسی در مورد پرچمدار در راه ال جی با هر نامی چه G7 و چه نامی دیگر باید باید اول از هر موردی گفت در انواع صفحه نمایش ها از LCD و OLED ها هم مزایا و معایب وجود داره و هیچکدام کاملترین و بهترین نیستن اما بر طبق واقعیت علمی صفحه نمایش های OLED نسبت به LCD مصرف باطری بسیار کمتری داره و عمق رنگ بسیار بسیار بالاتری داره و رنگ مشکی حقیقی را نشون میده به وسیله توانایی خاموش شدن هر پیکسل به شکل مجزا که این توانایی در LCD وجود نداره و رنگها را شارپ تر و پر رنگ و زنده تر نشون میده که قابلیت به دلخواه رنگ را کم رنگ تر و طبیعی از کردن وجود داره به عنوان مثال در گلکسی S9 و NOTE سامسونگ که بهترین صفحه نمایش در میان انواع اون و در OLED را با SAMOLED اختصاصی سامسونگ دارن و در OLED هر پیکسل به شکل مستقل روشن میشه و رنگ ها را نشان میده که در LCD این توانایی وجود نداره و در مقابل LCD در نمایش رنگ سفید موفق تر هست که گویا تولید کنندگان OLED در این مورد دارن موفق میشن از LCD هیچ کمی نداشته باشن، در آخر فکر میکنم G7 بهرمند از OLED مطلوب تر و شاید گران تر باشه